Kiinnostun naisista joilla on isot rinnat
Kommentit (63)
Kiitos kun kerroit. Itse olen enemmän flättärimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän eskaloitui.
Tissit on arka aihe naisille!
Vierailija kirjoitti:
715517 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on miestyyppi, jonka kaikki tietävät. Tisseihintuijottaja, kuolaava idiootti. Suu ammollaan se möllöttää siinä esim työhaastattelussa, niin että kitaan voisi tumpin heittää.
Röökaaminen on rumaa, varsinkin työhaastattelussa.
Joskus kauan sitten nuoruudessani eräs nainen tumppasi tupakkansa tuoppiini(täysin provosoimatta). Silloin mietin että onkohan tää elämäänsä kyllästynyt. En tehnyt mitään, vaikka oisin helposti voinut paiskata kyseisen muijjan seinään. Tuli vaan mieleen.
Ensinnäkin: tuo on uhkaus.
Toiseksi: minä olen työhaastattelija ja määrän säännöt.
Sulla ei ole töitä, naista, älyä, isoa munaa eikä laskeutuneita palleja.
Höpö höpö, tyttö. Minulle tulee viikottain linkedin:iin työtarjouksia. Jos oltaisiin haastattelussa niin se olisin minä joka sanelis ehdot.
Kipaseppa nyt kahvit tuolta tiskiltä niin katotaan sitten niitä tissejä.
Mun miesoli kans tollanen mut sit tapasi mut ja ihastui kasvoihini ja sit mullaon pienet rinnat ja jättiperse
Vierailija kirjoitti:
Senhän takia naisilla rinnat onkin eli miehen mielenkiinnon takia.
Näin se evoluutio on tarkoittanutkin. Pienirintaiset on tarkoitettu katoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä miehistä joilla on iso muna. Ikävä kyllä niitä on Suomesta todella hankala löytää 😒😒
Ei pitäisi olla nykyisinä mm aikoina : )
Silikoni rinnat on parhaat. Hoikka kroppa ja siihen kunnon "pallot" niin avot!
Minustakin isorintaiset naiset ovat kauniita. Sellaiset, joilla on kapea vyötärö ja iso takamus myös. Esteettisesti kauniita, varsinkin lyhyet, muodokkaat naiset joilla nukkemaisen pyöreät kasvot, kaunis iho ja suuret silmät. Poislukien silikoni-irtoripsi-tyypit, he eivät ole kauniita vaan muovisia. Liikaa meikkiä ei saa olla, jos meikki näkyy, se ei ole kaunista. Hiusten värjäyksellä moni myös pilaa ilmiasukokonaisuutensa
Hetero olen ja nainen
Tuolla sinulle sellaiset, tykkäät varmasti: OF Cougarette 💋
Vierailija kirjoitti:
kai sä tajuut että ne isot rinnat roikkuu polvissa ellei oo silarit?
Kyllä isojen rintojen pitää roikkua, kertoo että on massaa ja painoa niissä ihanuuksissa.
Joo ja luomuna isot kiinteät pystyt tissit vetävät mua puoleensa ja veitikkakin herää jo kovettuu hei valmiuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Entä ylipainoiset ja iho-ongelmia omaavat, sielläkin voi olla isot.
Ap ei varmaan laske niitä naisiksi.
Palstalla mollataan silikoneja aina. Omani ovat ihan kauniit, pisaran muotoiset ja pehmeät. Vaatteet istuvat paremmin ja itsetunto ei ole nollissa, kuten oli aiemmin täysin muodottomana
Minä tykkään pienehköistä tisseistä naisella 😘
L-nainen, 80K