Kiinnostun naisista joilla on isot rinnat
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus saa pysyä täällä, mutta ei se ketju jossa joku tykkää isoista kiveksistä.😳
Mode tykkää rinnoista enempi ku kiveksistä.
Vierailija kirjoitti:
715517 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on miestyyppi, jonka kaikki tietävät. Tisseihintuijottaja, kuolaava idiootti. Suu ammollaan se möllöttää siinä esim työhaastattelussa, niin että kitaan voisi tumpin heittää.
Röökaaminen on rumaa, varsinkin työhaastattelussa.
Joskus kauan sitten nuoruudessani eräs nainen tumppasi tupakkansa tuoppiini(täysin provosoimatta). Silloin mietin että onkohan tää elämäänsä kyllästynyt. En tehnyt mitään, vaikka oisin helposti voinut paiskata kyseisen muijjan seinään. Tuli vaan mieleen.
Sulle tuli mieli uhkailla naista, joka ei tykkää ahdistelustasi?
Sellainen on palstamies.
Häh? ketä olen uhkaillut?
*heiluttaa e-kupin lolloja* ( * ) ( * )
715517 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
715517 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on miestyyppi, jonka kaikki tietävät. Tisseihintuijottaja, kuolaava idiootti. Suu ammollaan se möllöttää siinä esim työhaastattelussa, niin että kitaan voisi tumpin heittää.
Joskus kauan sitten nuoruudessani eräs nainen tumppasi tupakkansa tuoppiini(täysin provosoimatta). Silloin mietin että onkohan tää elämäänsä kyllästynyt. En tehnyt mitään, vaikka oisin helposti voinut paiskata kyseisen muijjan seinään. Tuli vaan mieleen.
Sulle tuli mieli uhkailla naista, joka ei tykkää ahdistelustasi?
Sellainen on palstamies.
Häh? ketä olen uhkaillut?
ja ketä olen ahdistellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus saa pysyä täällä, mutta ei se ketju jossa joku tykkää isoista kiveksistä.😳
Mode tykkää rinnoista enempi ku kiveksistä.
Näköjään.😳
Se ei auta että itse kiinnostuu, ellei ns. "oman käden oikeus" ole se mihin tyydyt...
Että ne isot tissit kiinnostuisi sinusta, tarvit jotain tällaista https://tinyurl.com/44p2k74n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kiinnostun vain miehistä joilla on iso muna.
Juu, eihän patonkia kannata aivan karmeassa jäähallissa heiluttaa. ;)
Patonki jäähallissa? Jopas on ylispojulla fantasiat.
Palstauli ei ainoastaan NÄYTÄ tollolta, vaan myös on.
Minä miehistä joilla on iso muna. Ikävä kyllä niitä on Suomesta todella hankala löytää 😒😒
Kiva että miehillä on edes jokin paikka tässä kylmässä ja kovassa nykytodellisuudessa, jonne voi tulla kertoilemaan omia sisimpiä ja syvimpiä ajatuksiaan. Tämä Vauva on näköjään sellainen, ehkä ainoa maailmassa?
Vierailija kirjoitti:
Naiset usein narraa rintojen kokoa. Rintsikoilla saa jopa kaks kuppikokoa suuremmiksi.
Ja yhtä kuppikokoa pienemmäksi, että minimoi ääliöiden huomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kiinnostun vain miehistä joilla on iso muna.
Juu, eihän patonkia kannata aivan karmeassa jäähallissa heiluttaa. ;)
Patonki jäähallissa? Jopas on ylispojulla fantasiat.
Auts, tais osua ;)
Vierailija kirjoitti:
*heiluttaa e-kupin lolloja* ( * ) ( * )
*Yrittää epätoivoisesti saada jotain liikettä a-kupin rusinoihin*
Mitkähän on isot rinnat? 90H vai 60K? Vai kaikki rinnat, jotka ovat D-kuppia suurempia?
715517 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: tuo on uhkaus.
Toiseksi: minä olen työhaastattelija ja määrän säännöt.
Sulla ei ole töitä, naista, älyä, isoa munaa eikä laskeutuneita palleja.
Heittikö ne teidät ulos baarista jo vai eikö ikä riitä piipittäjillä?
Vierailija kirjoitti:
715517 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: tuo on uhkaus.
Toiseksi: minä olen työhaastattelija ja määrän säännöt.
Sulla ei ole töitä, naista, älyä, isoa munaa eikä laskeutuneita palleja.
Lihava vísvalettu rauhoittuu nyt vähän.
Vierailija kirjoitti:
Heittikö ne teidät ulos baarista jo vai eikö ikä riitä piipittäjillä?
Mitä oikein horiset?
Unissas. Ei lasketa. Ja: nytpä ei ole. Runkrunk