Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemusta tai tiedossa tapausta, jossa naimisissa oleva olisi pettänyt monen kanssa yhtä aikaa?

Vierailija
20.05.2023 |

Eli on ollut samanaikaisesti useita toisia naisia...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellaisilla on joilla komea ulkonäkö, rikas, naisiin vetoavia ominaisuuksia tmv. spesiaalia. Ei tavan suomalaisilla miehillä ole mahdollisuutta varattuina saada suhteeseen montaa naista yhtäaikaa, ainakaan miehillä 40+ Harvinaisempaa ainakin. Ehkä joillakin kertapano miehillä, jotka eivät kursaile, reikä kuin reikä.

Vierailija
2/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä.

Kerro tarina? Miten onnistui? Miten jäi kiinni?

Ap

Vierailija
4/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellaisilla on joilla komea ulkonäkö, rikas, naisiin vetoavia ominaisuuksia tmv. spesiaalia. Ei tavan suomalaisilla miehillä ole mahdollisuutta varattuina saada suhteeseen montaa naista yhtäaikaa, ainakaan miehillä 40+ Harvinaisempaa ainakin. Ehkä joillakin kertapano miehillä, jotka eivät kursaile, reikä kuin reikä.

Mun exä petti usean naisen kanssa. Ja oli tavallisen näköinen, lyhyt (172cm), eikä rikas. Mutta oli myyntimies. Puhumisen lahjat oli.

Vierailija
5/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhden tiedän joka jopa duunasi samaan aikaan kahta naista.. Ja kai se noista suurimmasta osasta on kiinni jäänytkin, mutta aina se liitto on jatkunut vaikka jonkin aikaa on sitten rouvakin juoksennellut ties missä.

Sitten ollaan taas pusipusi.

Vierailija
6/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä.

Kerro tarina? Miten onnistui? Miten jäi kiinni?

Ap

Ekalla kerralla 2000-luvun alussa bongaili naisia täältä palstalta. Tapaili näitä sitten työmatkoilla. Yksi näistä naisista luuli olevansa ainoa ja meinasi jo erota aviomiehestään.

En enää muista miten jäi kiinni, näinkö jonkun tekstarin vai mitä. Otin sitten muutamaan näistä naisista yhteyttäkin.

Tokalla kerralla bongaili naisia työtapaamisista. Ja aiheutti yhdelle avioeron. Silloinkin useampi nainen kierroksessa. Mun mitta sitten täyttyi ja häivyin. Meni heti kihloihin yhden itseään n 20 nuoremman naisen kanssa mutta hoitelee siinä sivussa edelleen muitakin. Ja se on helppoa, kun eivät asu yhdessä.

Vierailija
7/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä petti usean naisen kanssa. Ja oli tavallisen näköinen, lyhyt (172cm), eikä rikas. Mutta oli myyntimies. Puhumisen lahjat oli.

Onkohan sun exä mun entinen tuttu? Samat tuntomerkit ainakin ja esiintyi mieluusti kovasti rahamiehenä, mutta ei oikeasti ollut mitenkään normia hyvätuloisempi. Ja joo, tämä "superhunksi" myös kaljuuntui reilusti alta kolmekymppisenä

Puhua se kyllä osasi ja siis miehetkin sai pauloihinsa sillä showlla.

Vierailija
8/8 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sun exä mun entinen tuttu? Samat tuntomerkit ainakin ja esiintyi mieluusti kovasti rahamiehenä, mutta ei oikeasti ollut mitenkään normia hyvätuloisempi. Ja joo, tämä "superhunksi" myös kaljuuntui reilusti alta kolmekymppisenä

Puhua se kyllä osasi ja siis miehetkin sai pauloihinsa sillä showlla.

Ei oo sama. Tukkaa edelleen päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän