Miltä tuntuu eka kerta uuden ihmisen kanssa
pitkän avioliiton (tai muun suhteen) jälkeen? Ja pitkällä tarkoitan tosi pitkää, itsellä 33 vuotta siitä, kun olen jonkun muun kuin aviomieheni kanssa ollut. Tällainen nyt harkinnassa, mutta jotenkin hirvittää. Osaanko, pystynkö, kelpaanko? Aivan kuin olisin neitsyt uudestaan =) . Kokemuksia?
Kommentit (14)
Osaat sinä, ole vain oma itsesi. Levität jalat kun siltä tuntuu. Toivottavasti mies on osaava ja hellä. Muistan kun itse pääsin ensi kertaa eroni jälkeen pukille ja kuinka erilaiselta nainen tuntui työntyessäni häneen kuin exä jonka kanssa oli ollut 15 vuotta. Jännitti aluksi kun hän reagoi aivan eri tavalla kukn exä, huusi ja vääntelehti. En ollut kokenut moista naisen orgasmia koskaan. Pienen pusuttelun jälkeen hän kietoi jalkansa ympärilleni ja syötti vastaan ja kyllä nalli paloi.
Se oli yhtä aikaa uutta ja mukavan kodikasta. Miestäkin jännitti. Etsittiin avoinna olevaa kauppaa koska kummallakaan ei ollut kumeja mukanaan.
Huoneeni oli kotimajoituksessa ja siellä oli joku muukin. Muualle ei päästy. Tuli kodikas tunnelma, kun vessassa rampattiin ja piti yrittää tehdä hiljaa. Ärsyttävää, mutta kahdelle aikuiselle ah niin tuttua.
Väsyneenä kumpikaan ei saanut, mutta inhimillinen kohtaaminen oli jotain mahtavaa.
En muista miltä tuntui eka kerta eron jälkeen. Mutta sen muistan, miltä tuntui eka kerta nykyisen miesystävän kanssa. Se oli jotain, joka kosketti. Molempia, miehen kertoman mukaan.
Tosi jännittäväähään se on. Mutta samalla myös ihanan kutkuttavaa. Pitkän tauon jälkeen kannattaa valita siihen ekaan kertään joku jolla on lempeä ja ystävällinen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Tosi jännittäväähään se on. Mutta samalla myös ihanan kutkuttavaa. Pitkän tauon jälkeen kannattaa valita siihen ekaan kertään joku jolla on lempeä ja ystävällinen luonne.
Naispuolinen kaverini kysyi joskus erottuaan että kehtaako hän pyytää yhtä juttua. Olin kysäissyt häneltä joskus miten miesrintamalla ja hän kysyi suoraan menisinkö hänen kanssaan sänkyyn kun ei ole pitkään aikaan kenenkään kanssa ollut ja olen tuttu ja mukava ihminen. Joitain kymmeniä kertoja tehtiin se ja vieläkin olemme tuttavia. Asiasta ei olla kellekään huudeltu, eikä nykyiset kumppanimmekaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispuolinen kaverini kysyi joskus erottuaan että kehtaako hän pyytää yhtä juttua. Olin kysäissyt häneltä joskus miten miesrintamalla ja hän kysyi suoraan menisinkö hänen kanssaan sänkyyn kun ei ole pitkään aikaan kenenkään kanssa ollut ja olen tuttu ja mukava ihminen. Joitain kymmeniä kertoja tehtiin se ja vieläkin olemme tuttavia. Asiasta ei olla kellekään huudeltu, eikä nykyiset kumppanimmekaan tiedä.
Miten seksi suijui vanhan ystävän kanssa? Miltä tuntui nähdä hänet alasti ja alkaa seksiin eka kerran?Oliko kiihkeää heti ja onnistuitteko molemmat saamaan¨orgasmeja?
Minulla on miehenä ollut eräs ystävä/työkaverinainen, jonka kanssa ollaan vuosia sitten kerran menty sänkyyn työmatkalla hotellissa. Se oli tosi jännittävää, hän oli tosi kiihkeä seksissä ja laukesi monesti kielelläni jo. Muistan sen vieläkin mitä teimme silloin. Hänellä oli pitkä kuiva kausi takana.Oli huimaa nähdä hänet eka kerran alasti kun hän on juuri sopivan kurvikas ja sensuelli. Olin kauan häntä jo kuvitellut
Muuta seksikertaa ei ole ollut, mutta olemme olleet tosi hyviä ja luottamuksellisia työkavereita sen jälkeenkin. Joskus on suudeltu ja hyväilty vähän, mutta ei muuta.Olisin halunnut ilman muuta sen jälkeenkin seksiä usein ja paljon, mutta hän ei sitten jostakin syystä enää vaikka kuulemma pitikin siitä ja siltä kuulostikin...
Ap:lla niin tuttuja mietteitä. Tulin jätetyksi 30 yhteisen vuoden jälkeen ja itse ero oli minulle suuri suru, oikeasti yllätys ja seksiä harrastimme vielä pari päivää ennen eroa. Olin vuoden ilman seksiä ja täytin myös 50 vuotta. Tätä vauvapalstaa lukiessa mielessäni pyöri kaikki se, että en varmaan kelpaa enää kellekään ja mietin, että miten ihmeessä edes pystyn rakastelemaan jonkun uuden kanssa jne.
Sitten se päivä ja tilanne tuli hyvinkin yllättäen eteen. Myönnetään että eka yö meni molemmin puolin hieman alkoholin piikkiin, mutta ei se haitannut, nolotti hieman, mutta kyllä mies jo silloin jäi hieman kutkuttamaan. Toisena yönä peräkkäin tavattiin selvin päin ja silloin peli oli selvä, sain ihan mielettömän hyvää seksiä ja minä jolla on todella vaikeata saada orgasmia millään keinolla (totuin aiemmin, että saan noin joka viides kerta) ...... Mies siis saa minut useita kertoja orgasmin pyörteisiin per. rakastelukerta. Vietettiin vielä kolmaskin yö yhdessä ja oli aivan ihanaa, upeata suuseksiä, josta ennen vain haaveilin. Pidin tapaamistamme vain reissuseksinä, mutta kyllä siinä niin kävi, että näemme säännöllisesti ja harrastamme nyt upeata seksiä. Molemmat ovat sinkkuja, mutta molemmilla todella pitkä suhde takana ja jännä on se, että kuinka suureen himoon mies minut saa vaikka mitään tunteita henkilöön ei ole. Toki pidän Hänestä, mutta mitään seurustelutahtoa ei ole. Olemme asiasta puhuneet ja molemmat pitää suhdetta laastaritoimintana, mutta niin kauan kun tuntuu hyvältä niin jatkamme.
Aina on mukava muistella intohimoista seksiä huonon parisuhteen jälkeen. Ja sitä on riittänyt nyt noin 20 vuotta ja se vaan lisääntyy, seksi sekä kumppanit samassa sängyssä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten seksi suijui vanhan ystävän kanssa? Miltä tuntui nähdä hänet alasti ja alkaa seksiin eka kerran?Oliko kiihkeää heti ja onnistuitteko molemmat saamaan¨orgasmeja?
Minulla on miehenä ollut eräs ystävä/työkaverinainen, jonka kanssa ollaan vuosia sitten kerran menty sänkyyn työmatkalla hotellissa. Se oli tosi jännittävää, hän oli tosi kiihkeä seksissä ja laukesi monesti kielelläni jo. Muistan sen vieläkin mitä teimme silloin. Hänellä oli pitkä kuiva kausi takana.Oli huimaa nähdä hänet eka kerran alasti kun hän on juuri sopivan kurvikas ja sensuelli. Olin kauan häntä jo kuvitellut
Muuta seksikertaa ei ole ollut, mutta olemme olleet tosi hyviä ja luottamuksellisia työkavereita sen jälkeenkin. Joskus on suudeltu ja hyväilty vähän, mutta ei muuta.Olisin halunnut ilman muuta sen jälkeenkin seksiä usein ja paljon, mutta hän ei sitten jostakin syystä enää vaikka kuulemma pitikin siitä ja siltä kuulostikin...
Oli se jännä tilanne mennä hänen luokseen. Katseltiin eteisessä toisiamme ja hän otti minua käsistä kiinni ja sanoi että pääset nyt sitten pukille. Suudeltiin ja mentiin makariin. Riisuttiin ja katseltiin toisiamme. Hän ujosteli selvästi, mutta sitten suukottelusta suuseksiin ja sitten vielä lastit sisään. Vielä samalla seisokilla toiset mällit sisään kun olin niin kiihkoissani. Nainen vääntelehti ja vapisi ja lopuksi hän tuijotti minua tosi pitkään ennen kuin puhuimme ja halimme. Ehkä siinä oli jotain muutakin ilmassa kuin pelkkä paineiden purku.
Kun sain erottuani eka panot, muistan miten erilaiselle nainen tuntui kuin exä. Exä oli hoikka kaikin puolin ja uusi nainen oli runsaspovinen, leveälanteinen ja todella isot häpyhuulet. Fyysisesti aivan erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Kun sain erottuani eka panot, muistan miten erilaiselle nainen tuntui kuin exä. Exä oli hoikka kaikin puolin ja uusi nainen oli runsaspovinen, leveälanteinen ja todella isot häpyhuulet. Fyysisesti aivan erilainen.
Voi pojat! Kiimaisena luen tätä, mutta tilannetta helpottaa se että sängyssäni on ihan samanlainen milffi.
Vierailija kirjoitti:
Olipas se mielenkiintoinen ja kiihottava kokemus varmaan. Ja hyvä ettei jännitys vienyt erektiota ja hänkin laukesi sitten heti. Oli varmaan ollut kauan ilman seksiä myös. On se ihanaa antaa toiselle nautintoa....se kiihottaa niin minuakin miehenä.
Osaat sinä, ole vain oma itsesi. Levität jalat kun siltä tuntuu. Toivottavasti mies on osaava ja hellä. Muistan kun itse pääsin ensi kertaa eroni jälkeen pukille ja kuinka erilaiselta nainen tuntui työntyessäni häneen kuin exä jonka kanssa oli ollut 15 vuotta. Jännitti aluksi kun hän reagoi aivan eri tavalla kukn exä, huusi ja vääntelehti. En ollut kokenut moista naisen orgasmia koskaan. Pienen pusuttelun jälkeen hän kietoi jalkansa ympärilleni ja syötti vastaan ja kyllä nalli paloi.