Jos ystävän uusi miesystävä on epäilyttävä, mitä sanot?
Vai oletko vain hiljaa. Esimerkiksi jos uusi vaikuttaa tylsältä, nilkiltä, poikaselta vielä tai rikollisen oloinen juova? Hyväksytkö ja siunaatko liiton.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että olet mustasukkainen siitä kaveristasi.
Kuten sanottua ei ole ystävää jolla olisi miesystävä tai uusi. Kuvitteellinen kysymys, jossa asiaa pohditaan yleisesti. Se ei vain tunnu menevän perille. Siis olisin mustasukkainen jonkun mielikuvitusmiesystävälle? Niin no.
Pistähän Pirre välillä taas vähän Kaija Koota soimaan ja ota sidukkaa. Sitten pyllybikineissä rannalle kailottamaan että minua ei saa katsoa.
En mää kenenkään liittoja siunaa. Olen ajatellut että se kuuluu papeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on tylsä, niin mitä sitten?
Mutta jos mies on jollain lailla vaarallinen, niin sillon kyllä olen huolissani kaverini puolesta ja yritän sanoa asiasta jotenkin.
Entä jos mies ei ole vaarallinen, mutta jotenkin haitallinen? Eli parisuhde ei olekaan se täydellinen, vaan ystävä vaikka kärsii siinä.
En halua ystäväni kärsivän. Koitan siis puhua hänelle järkeä. Jos hän suuttuu tästä, niin sillä ei ole väliä, sillä hän on ystäväni ja hänen hyvinvointinsa on tärkeämpää kuin joku suuttuminen.
Kuten sanottua ei ole ystävää jolla olisi miesystävä tai uusi. Kuvitteellinen kysymys, jossa asiaa pohditaan yleisesti. Se ei vain tunnu menevän perille. Siis olisin mustasukkainen jonkun mielikuvitusmiesystävälle? Niin no.