Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet tänä iltana?

Vierailija
20.05.2023 |

Meillä kotoillaan, lasi viiniä ja grillaillaan miehen ja teini-ikäisen pojan kanssa. Myöhemmin sauna tai palju. Ei vieraita eikä ohjelmaa, oleskelua vaan.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Käärijän keikkaa ja yritän olla miettimättä ikävää avioeroani ja raastavaa yksinäisyyttäni. Lapsia ei ole. Olen tuttavapiirini ainut sinkku.

Vierailija
22/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduin työmatkalta ja illan aion vain olla. Saunaa ja kylmää valkkaria ihan omassa rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein ja söin tuommoista pastahommelia jota sulattelen, ja nyt katson Avara Luonto: Tsampian Tseeprat, nuo Afrikan kirjavat kaakit (ok, nimeä tuli hivenen muokattua).

Sama luonto-ohjelma. On saunottu pihasaunassa ja grillattu, pari olutta

Vierailija
24/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähen kadulle kyseleen jos joku mies haluaisi minua (villit vuodet).

Vähän sama olo mutta tiedän että tänäänkin poistun asunnostani sinne kohta päästyäni enintään lenkille. Ja samalla olen ihan onnellinen just siitä.

Vierailija
25/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala työpäivä takana. Taidan kärsiä pienestä nestehukastakin, koska en muistanut ja ehtinyt juoda tarpeeksi. Olen vain levännyt ja miettinyt paria asiaa, jotka pitäisi vielä tehdä tänä iltana. En vain millään saa enää itseäni liikkeelle. Mies on kalassa lapsen ja kaverinsa kanssa. Haaveilen jostain hyvästä naposteltavasta, jota minulla ei ole, samalla kun katsoisin Midsommerin murhia.

Vierailija
26/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt siellä luontodokkarin seeprojen seassa on jo hyeenojakin.

On tää melko jännä lauantai kyllä. Onneksi saivat hörpätä juuri hiukan vettä.

Kesälomaan on enää kahdeksan viikkoa.

Vierailija
27/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, vaimo on just nyt saunassa.

Hän haluaa saunoa useinmiten yksin.

On kuulemma kasvojen ja vartalonkuorintaa ja hiushoitoa, sun muuta hlökohtaista.

Meidän 16- vuotias lukiolainen teini, kävi suihkussa jo klo 18. ja hänen poikakaverinsa tuli hakemaan tyttöämme klo vähän ennen klo 19.

Tiedetään tasan tarkkaan heidän keväisen iltansa suunnitelmat.

Kohta lähden saunaan, vaimo oli toivomusteni mukaan ostanut minulle kaksi artesaani olutta, max 6 %.

Kun nautin saunasta, ja välillä jäähdyttelen terasilla, niin vaimo paistaa uunissa, valmiiksi tehdyn suolaisen piirakan.

Syödään se punaviinipullon kanssa.

Loppu ilta on leffailta. Suoratoisto kanavilta.

Vierailija
28/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumputan mun katkaravun kokosta k...ullia, jos saan siitä otteen

Vierailija
29/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on kuin puulla päähän lyöty. Vois ottaa vähän lisää jäätelöä, olen jo litran vetänyt tänään pitkin päivää, eli tissutellut jäätelöä..

Youtubessa ei ole mitään mielenkiintoista, ja pitäisi harrastusjuttuja tehdä, tunnin päästä alkaa jo nukuttamaan kun herään yleensä jo klo 5.

Vierailija
30/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä, katson leffan ja syön karkkia hieman.

Vierailija
31/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompelen anopille verhot ja luen

Vierailija
32/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, AP:lle eli alkuperäiselle postaajalle, elikä aiheen aloittajalle: teidän lauantai-ilta kuulostaa vallan kivalta sekä mukavalta.

Vierailija
33/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimme saunasta mieheni kanssa äsken

Kohta pyörii elokuva tv:stä ja kunnon annos jädee 🍨. Kissa kuorsaa.

Näin jännittäviä on 5 kymppisen pariskunnan lauantai-illat

Vierailija
34/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Käärijä-liveä

Vierailija
35/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kuumeiset lapset kohta nukkumaan ja alan itsekin aikaisin nukkumaan. Kunpa tämä tauti menisi jo ohi.

Vierailija
36/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin moottoripyörän liikenteeseen, just tulin 2h ajolenkiltä. Piti tehdä vain lyhyt kokeilu että kaikki pelaa talviseisonnan jälkeen mutta vauhdin huuma vei mukanaan.

Vierailija
37/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kirjaa kotiterasillamme auringossa, juon viiniä ja kuuntelen lintujen laulua. Taidan polttaa yhden tupakan, vaikka en ole tupakoitsija. Kesäiltana se vain maistuu erityisen hyvältä ja tällaiset illat ovat harvassa.

Vierailija
38/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pitkän lenkin yksin ennen ruokaa. Sitten syötiin perheen kanssa yhdessä. Lapsi halusi tämän jälkeen kuunnella vielä kertaalleen euroviisuja, joten kahlattiin tämän vuoden biisejä. Ja nyt Käärijä liveä katsotaan. Illalla "treffataan" miehen kanssa, että saadaan olla vähän kaksinkin. Myöhään menee, mutta on sen arvoista.

Vierailija
39/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen ruokalajin illallinen ravintolassa, ja sitten vaahtokylpy! Olen lomamatkalla.

Vierailija
40/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Ei yhtään tumputtajaa paikalla?

Sen hoidin alta pois jo aamulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän