Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On erittäin kiihottavaa panna raskaana olevaa vaimoani. Varmaan muitakin kiihottaa raskaana oleva nainen.

Vierailija
20.05.2023 |

On erittäin kiihottavaa panna raskaana olevaa vaimoani. Varmaan muitakin kiihottaa raskaana oleva nainen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli ruotsin laivalla yksi kolmekymppinen raskaana oleva nainen kaveriporukan kanssa, jotenkin viehättävä nainen ja päädyttiin hyttiin harrastamaan seksiä, aika lailla ensin vastustin kun mietin että sisällään on toisen miehen lapsi mutta nainen oli niin kuumana että sai minut koukkuunsa.

Ja seksi oli fantastista, en ole ennen enkä sen jälkeen ollut niin kuuman ja kiihkeän naisen kanssa... vieläkin sitä usein muistelen vaikka tästä on jo lähemmäs kymmenen vuotta aikaa.

Vierailija
22/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän jopa pelotti etten satuta maha asukkii. Myöskään se ei erityisesti kiihottanut minua. Tein sen kun vaimo halusi seksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on uskomattoman tyhmiä miehiä, eivät ymmärrä naisen anatoimiasta mitään, jos kuvittelevat kullillaan aiheuttavan lapselle ongelmia. Ei edes 20cm kalulla pysty siihen, saati sitten kun 99.99% miehistä omaa pienemmän.  Uskomattoman tyhmiä siksikin, ettei auta vaimoaan  tämän kiimassa raskauden aikana. Vaimoni kävi aina kovilla kierroksilla kaikkien raskauksien aikana ja vaikka aina koko 10kk ajan halusi seksiä ja kävi jo työstä, niin pieni vaiva miehelle siitä, mitä nainen joutuu käymään läpi. Vaimoni nautti suunnattomasti raskausajan seksistä ja oli todella kiitollinen, sekä raskauksista, seksistä, että syntyneistä lapsista joihin suostuin hänen halustaan.  Muisti myös kaikkina ruuhkavuosina pitää ihan vastaavasti miehestään huolta ja pitää yhä edelleen kun ollaan jo eläkkeellä.  Mutta kuten ennenkin sanottu niin mies makaa kuin petaa.  Jos ei tue vaimoaan raskausaikana niin on ihan turha valittaa, jos seksi loppuu myöhemmin.

Valkoritari joka oikein suostui vaimon mieliksi lasten hankintaan ja raskaudetkin 10kk.

Kaikenlaista sitä onkin.

Vierailija
24/33 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä panin vaimoani hirmuisella innolla joka kerran kun hän oli raskaana, kolme lasta ollaan tehty. Ylivoimaisesti kiihottavinta aikaa, se valtava masu ja ne valtavat rinnat, ja se hurja seksinhimo. Voi veljet... meillä on onneksi muutamia valkokuvia ja videoitakin noista akteista. Aina välillä täytyy niitä vähän katsella ja muistella... 

Ainakin yhden muksun kohdalla naitiin vielä syntymää edeltäneenä päivänä. Synnytyksen jälkeenhän tuleekin sitten useimmiten sellainen pitkähkö tauko naiskenteluun. Muistaakseni.. siitä on jo niin kauan etten ole ihan varma.

Vierailija
25/33 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän jopa pelotti etten satuta maha asukkii. Myöskään se ei erityisesti kiihottanut minua. Tein sen kun vaimo halusi seksiä. 

Kyllä meillä ainakin kerrottiin ihan suoraan neuvolassa, että seksiä voi harrastaa koko lailla normaalisti, mikäli vaan halua riittää. Ja mainittiin ettei myöskään anaaliseksistä ole mitään haittaa normaalissa raskaudessa, kunhan hygienia on kunnossa. Ja haluahan puolisolla riitti, ihan alkuja lukuunottamatta. Ekalla kerralla pantiin edellisenä iltana viimeisen kerran, ennenkuin lähdettiin synnärille, toisella kerrallakin muutama päivä ennen, mutta silloin oli kauhea helle ja puolison raskaus reilusti yli lasketun päivän, joten se rajoitti lopussa halujaan.

Vierailija
26/33 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti lapsikiintiö on täynnä, lainaatko sun vaimoos? Pelkästään raskausajan seksin takia ei lisää jälkikasvua viitsi hommata, niin mahtavaa kun se olikin

Vierailija
27/33 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä ainakin kerrottiin ihan suoraan neuvolassa, että seksiä voi harrastaa koko lailla normaalisti, mikäli vaan halua riittää. Ja mainittiin ettei myöskään anaaliseksistä ole mitään haittaa normaalissa raskaudessa, kunhan hygienia on kunnossa. Ja haluahan puolisolla riitti, ihan alkuja lukuunottamatta. Ekalla kerralla pantiin edellisenä iltana viimeisen kerran, ennenkuin lähdettiin synnärille, toisella kerrallakin muutama päivä ennen, mutta silloin oli kauhea helle ja puolison raskaus reilusti yli lasketun päivän, joten se rajoitti lopussa halujaan.

Ai neuvolassa oikein mainittiin anaaliseksi. Siellä on vihdoin tultu pois 1950-luvulta.

Vierailija
28/33 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jo keskenkasvuisena poikana alkoivat raskaana olevat naiset kiinnostaa ja himottaa. Että sehän on merkki siitä, että nainen on ollut "sillä lailla", antnut miehelle sitä mitä miehet haluaa ja sinne on ruiskautettu ihan sitä itseään,

Vieläkin tulee lämmin ajatus, kun näen nuoria kauniita naisia maha pystyssä. Ja että hänen mehensä saa laueta vapaasti jo valmiiksi fertiiliin pilluun.

Säväyttävää oli kerran tuttavapariskunnan luona saunoa, kun lauteille kipusi myös emäntä suurine pystyien vatsoineen. Kuinka olisikaan haluttanut naida se vatsan alta vilkahteleva karvainen tussu.

Vierailija
29/33 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kuka on nussinut toisen vaimon paksuksi? Se on pikkuisen jännempi juttu.

Vierailija
30/33 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan kuka on nussinut toisen vaimon paksuksi? Se on pikkuisen jännempi juttu.

Niinhän se kyllä on. Kaksi kertaa kokemusta, ja alkuun jännitti jääkö siitä kiinni, kun tuttuja molemmat parit. En jäänyt, eikä vaimokaan tiedä. Sain möyhemmin ansionimukaan, kun vaimo (perheemme äiti) kertoi olevansa raskaana toiselle. Ihmetteli varmaan, kuinka otan se noin neutraalisti. Olihan se kiihottavaa panna toiselle raskaana olevaa vaimoa.

Vierailija
31/33 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai sitten...

Vierailija
32/33 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin se meilläkin meni. Vaimo tykkäsi naida kun oli raskaana ja minä kiihotuin siitä masusta ja pulleista rinnoista. Eniten naitiin tietysti takaa päin, joskus kyljellään ja joskus nelinkontin. Ja ainakin kerran meni niin, että oltiin edellisenä iltana naitu kun aamulla piti lähteä synnyttämään. Viimeisimmän lapsen kohdalla vaimo halusi kuukauden tauon ennen synnytystä ja se ei tuottanut ongelmaa. Vaimon ehdoilla sekstailtiin. Synnytysyen jälkeen oli vaimolla kovat halut, mutta pakollista taukoa oli pakko pitää.

Vierailija
33/33 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kiihota!

Terv. Isä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi