Oletko koskaan halunnut ihan vierasta/tuntematonta ihmistä
Kommentit (14)
Kyllä. Ensi silmäyksestä halusin häntä, hetki meni tutustuessa paremmin, yhä haluan häntä kun nyt jo tunnetaan ja pariuduttu ollaan.
Joskus joo, mutta en oikeasti voisi kuvitella harrastavani seksiä tuntemattoman kanssa. Seksiin vaaditaan mielestäni myös tunteita.
No 15 min tutustumisen jälkeen pantiin. Kysyin häneltä, että mistä moinen into, niin hän sanoi, että 5 vuotta ollut ilman miestä. 45v nainen, 3 aikuista lasta.
Tuntemattoman naisen tapasin työmatkalla hotellin aulabaarissa. Varattu nainen, 2 lapsen äiti. 2 tuntia siitä, niin riisuin häntä hänen huoneessa, ja upotin kasvot hänen kiinteiden pakaroiden väliin. Nuolin ja panin häntä peppuun, jota hän ei koskaan tehnyt, eikä kuulemma koskaan edes pettänyt. Seuraavina kahtena öinä panin useasti. Tavattu kerran sen jälkeenkin, sama jatkui.
Montakin kertaa mutta naisilla on ne napit mistä voi päättää johtaako tilanne seksiin. Olen kateellinen miten helppo naisille on saada seksiä ja painella nappeja. Harmittaa se vaan kun suomalaiset ei osaa harrastaa seksiä selvinpäin ellei ole parisuhteessa
M45 kirjoitti:
Joskus joo, mutta en oikeasti voisi kuvitella harrastavani seksiä tuntemattoman kanssa. Seksiin vaaditaan mielestäni myös tunteita.
onko tässä siis alapeukutettu siksi että mies ei saisi arvostaa tunteita seksissä 😂😂. Kyllä nää alapeukuttajat on huvittavaa sakkia ja järjen jättiläisiä
Joo ja sinkkuna olen sekstaillutkin. Samana iltana baarissa tavattu ihminen on mielestäni tuntematon, eikö?
Mies 50v kirjoitti:
Tuntemattoman naisen tapasin työmatkalla hotellin aulabaarissa. Varattu nainen, 2 lapsen äiti. 2 tuntia siitä, niin riisuin häntä hänen huoneessa, ja upotin kasvot hänen kiinteiden pakaroiden väliin..
Samanlainen tapaus, ellei jopa sama henkilö! En sano kaupunkia enkä hotellia. Olin hieman alle kolmekymppinen puolisinkku, jatko-opiskelija työn ohessa ja menossa tapaamaan professoriani. Silmäpelinä se alkoi tämän tyylikkään rouvan kanssa, ja kohta istuttiin samassa pöydässä, jossa rouva silmiään pyöritellen sanoi kokevansa yksinäisyyttä matkoillaan, joka nytkin oli kestänyt neljä päivää. "Sinulla on kiva kihara tukka", rouva sanoi ja ehdotti treffejä huoneessaan.
Minun olisi pitänyt valmistautua tapaamiseen professorini kanssa, mutta sen sijaan sydän pamppaillen koputin ovelle, jonka rouva avasi kylpytakissa. Hän kertoi soittaneensa miehelleen. Tämä oli kotona lasten kanssa lopen uupuneena, juristi kuulemma, ja oli toivottanut hänelle, "meille", rouva tarkensi, "kaikkea hyvää". Heillä on sopimus, rouva jatkoi ja kysyi, mitä mieltä olen varatuista naisista. "Ei minulla ainakaan huonoja kokemuksia ole, jos ei muunkaanlaisia", vastasin ja sain palkkioksi häikäisevän hymyn.
Niin alkoi tutustuminen minulle uuteen tilanteeseen. Rouvan kylpytakin alla oli pikkiriikkinen yöpaita, jonka alta pilkotti tuuhea karvoitus uhkeiden reisien välissä. "Hotellielämä houkuttelee syntiseen seksiin", rouva mutristeli suutaan, kehotti minuakin rentoutumaan ja seurasi silmä tarkkana riisuutumistani.
"Naimisissa oleva nainen", ajattelin ja päätin olla polttamatta näppejäni, yrittää olla rento ja rauhallinen. Saalis ei karkaisi, päinvastoin, toi alttiisti esiin avujaan, joita sain tutkiskella. Olihan hänellä kokemus rakkauselämän koko kaaresta. Millainen on synnyttäneen naisen pillu? Lämmin, kostea ja valmiiksi tötteröllään. Niin oli rouvallakin kosketuksen kaipuu vastakkaiseen sukupuoleen, että halusi kokea rakastelun ilman kondomia. Niin me se koettiin, paljaana, intiiminä ja kaksinverroin kiihkeänä. Tulin imeneeksi rouvan tisseihin jäljen, mutta hänen mukaansa se ei haittaisi. Hänen miehensä vain ilahtuu nähdessään, kuinka haluttavana hänen vaimoaan on pidelty.
Rouva sonnustautui aamulla työmaalleen, minä kipittelin puhtaalla kaulalla, kivekset kipeinä kampukselle.
Muutaman kerta on touhunnut tuntemattoman naisen kanssa.
Paras ehkä eka yllätys.
Kaverin kanssa kapakassa,ja hain nättiä naista tanssimaan kun yksin istu pöydässä.
Mietin että taitaa nainen flirttailla kanssani.
Kun vein pöytään siellä istui mies,oletin että tais olla naisen mies.
Nainen kuiskas että hae vaan tanssimaan.
Jäin miettimään,kerroin kaverille ,ja se nauroi että eikö ymmärrä . Se nainen hakee nussia.
No hain näistä tanssimaan,flirttailu jatkui.
Vedin ihan lähelle ja takuulla huomas että mulla seisoi.
No selviähän se illan aikana.
Meidät pyydettiin mökille jatkoille.
Ja olihan kiihkeää.
Outoa vaan oli että naisen mies katsoi kun pantiin näistä. Ilman kondomia ja tuplana ja yksin.
Kyllähän tuollasia hullutuksia varsinkin näin keväisin joskus tupsahtelee mieleen.