Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle haluaisit lähettää kiitokset?

Vierailija
20.05.2023 |

Jokaisen elämään mahtuu hyviä ja huonoja aikoja, hetkiä. Joskus läheisen / tuntemattoman kehut tai teot lämmittävät mieltä. Minun kohdallani se muutti elämäni suunnan. Haluaisin kiittää erittäin ihanaa rehtoriani lukiossa. Minulla oli erittäin rankka kokemus siihen aikaan ja rehtori ymmärsi tilanteeni. Hän auttoi minua suorittamaan lukion kunnialla loppuun. En koskaan unohda hänen sanojaan: olet vahva ja sinun parhaat vuotesi on edessäsi. Tämä tuska ei ole ikuista. Tästä on jo 20 vuotta. Olisi ihan kuulla teidän muiden kokemuksia :) mitä sanoja tai tekoja muistat vieläkin lämmöllä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikile kivoille opettejille jotka kannusti ja stemppasi.

Yhdelle kivalle kaverille kurssilla, jonka yhteystietoja en ikävä kyllä pyytänyt.

Vierailija
2/11 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee vieläkin tippa linssiin kun muistelen mummuni sanoja. Hän sanoi, että kaikki järjestyy kun erosin miehestäni. Se tuki ja läheisyys tuntui aidolta. Vieläkin muistelen hänen kaunista naurua ja vilpitöntä rakkautta meitä lapsenlapsia kohtaan. Joskus riittää, kun kuulee yhden pienen rohkaisun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri menettänyt mieheni ja jäin yksin pienen lapsen kanssa vuonna 2002 . Naapuri toi minulle joka päivä ruokaa kuukauden ajan. En koskaan unohda sitä konkreettista apua häneltä. Olen hänelle ikuisesti kiitollinen. Kiitos maailman paras naapuri:)

Vierailija
4/11 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kiittää yhtä miestä, joka lapsuudessani sanoi minulle : ei haittaa, kaikki me tehdään virheitä. Pääasia, että voit hyvin. Olin mennyt varastamaan häneltä omenia puusta ja kaaduin sieltä puusta maahan. Tämän jälkeen vein hänelle aina välillä itse poimittuja kukkia. Minusta tuntui, ettei kukaan ollut sanonut koskaan niin kauniisti minulle vaikka tein väärin.

Vierailija
5/11 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kiittää yhtä asiakasta, joka rohkaisi minua ensimmäisenä päivänä, kun työskentelin kassalla. Olin ihan pihalla ja jono vain kasvoi. Hän sanoi, että kaikki helpottuu aikanaan. Hän kertoi, että me kaikki aloitetaan jostain. Nyt minullakin on paljon kärsivällisyyttä kassajonossa :) tiedän miltä se tuntuu.

Vierailija
6/11 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kiittää a-klinikan työntekijääni, joka takoi muhun omanarvontuntoa ja oli viisas, vahva nainen elämässäni, kun olin heikoimmillani ja oman äitini hylkäämä. Se työ ja lähimmäisenrakkaus kantoi hedelmää, joka nyt itää oman lapsenikin elämässä.

Vierailija
7/11 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lähettää kiitokset ystävälleni, joka uskalsi puhua erittäin herkästä aiheesta kanssani. Olin lihonnut jo todella paljon, enkä saanut itseäni kuriin. Ystäväni lähestyi minua erittäin lempeällä otteella ja sanoi, että voin aina jutella hänen kanssaan aiheesta. Minulla oli erittäin paha ahmimishäiriö ja lopulta bulimia. Hain tähän ammattilaisen apua. Ystäväni tunnisti vointini ja halusi sen takia jutella. Hän ei olettanut tai syyllistänyt minua. Hänen ansiostaan hain apua. Parhaat ystävät kiitos!

Vierailija
8/11 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kiittää yhtä miestä, joka lapsuudessani sanoi minulle : ei haittaa, kaikki me tehdään virheitä. Pääasia, että voit hyvin. Olin mennyt varastamaan häneltä omenia puusta ja kaaduin sieltä puusta maahan. Tämän jälkeen vein hänelle aina välillä itse poimittuja kukkia. Minusta tuntui, ettei kukaan ollut sanonut koskaan niin kauniisti minulle vaikka tein väärin.

Lisäys: olin siis erittäin villi ja sain päivittäin moitteita, siksi tämä miehen mukava asenne sai minussa muutoksen.

Vierailija
9/11 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vieläkin kiitollinen siitä, kun läheinen kehui minua hyväksi äidiksi. Olin silloin tuoreena äitinä aika pohjalla ja itseluottamus oli 0. Hän kertoi, mitä hyvää hän minussa näkee. Se sai minut erittäin iloiseksi.

Vierailija
10/11 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kiittää Jorvin henkilökuntaa, kun hoitivat minut kuntoon. En koskaan ota elämää itsestäänselvyytenä!

Vierailija
11/11 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raision uudelle nuorekkaalle kaupunginhallitukselle. Nuorille on saatu kaikkea kivaa ulkotoimintaa lisää, puita istutettu, toiveita kyselty asukkailta, siivottu on roskia, koulujen ylijäämäruokaa jaettu ym, ym, kaikkea tarpeellista. Paras kaupunginhallitus koskaan. Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä