Miksi sängyssä ei saisi syödä?
Kommentit (49)
Varmaan sulla kuolaa viis koiraa sängyssä nurujen perään, että ihan sama.
En ole ikinä syöny sängyssä. Ensinnäkin epämiellyttävää syödä toisekseeen kuka jaksaa lojua sängyssä niin pitkään, että ihan nälkä tulee siinä.
Ei mitään syytä, ja saa olla junttikin ihan kenenkään kieltämättä.
Keneltäkään ei kukaan voi vaatia sivistynyttä käyttäytymistä. Se vain on ihmisessä, tai ei ole.
Ei tässä taloudessa missään sängyssä syödä.
Minulle nukkuminen on vaikeaa ja on diagnosoitu krooninen unettomuus. Yritän pitää unihygienian kunnossa kaikin mahdollisin keinoin. Ruokailu sängyssä ei tähän kuulu.
Aika vähän lopulta on asioita, joita ei omassa kodissaan omalla omaisuudellaan saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itsekin syön sängyssä. Mitä väliä? Nainen olen enkä mikään puliukko
No tietysti kun kerran olet nainen niin olet puliakka.
no sitten ole. Ei kiinnosta random ihmisten mielipiteet.
ja silti olet täällä niitä kyselemässä
Tietysti saat tehdä tässä asiassa niinkuin haluat. Niinsanottu oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Muistutus siitä että joskus on petipotilaana eikä paluuta ole.
Tämä!
Mää syön joskus sängyssä, jos katson vaikka telkkaria samalla. Sohvaa ei ole. Välillä taas kynttilän kanssa pöydän ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielistä.
Joidenkin paikkojen pitää olla puhtaita. Sänky on sellainen paikka. Siellä ei syödä eikä paskanneta eikä sänkyyn mennä samoilla vaatteilla kuin kuljetaan kaupungilla.
Se ettet sinä osaa syödä siivosti ei tarkoita, ettei me muut osata
Oi, hapankorppua sängyssä kirjan kanssa 13-vuotiaana! Mahtavaa!
En halua nukkua leivän ja piparinmuruissa! Syön aina sohvalla ja muruset koristaa lattiaa,
Sitten ihmetellään kun kärsitään unettomuudesta
Syödessä tippuu muruja sänkyyn ja sitten yöllä hiiret ja rotat tulee niitä syömään, tämä oli isoäidin selitys tuohon kysymykseen.
Näkkileivänmurut sängyssä häiritsevät. Muiden leipienkin murut kuivuvat karheiksi ajan kanssa. Muuta ruokaa kuin leipää voi aivan hyvin syödä sängyssä.
Jos nukahtaa ruokaa suussa ja rojahtaa makuulle, siihen ruokaan voi helposti tukehtua. Etenkin jos on kännissä tai siihen verrattavassa tilassa vaikka väsymyksen takia. On niin tapahtunut ainakin jossain amerikkalaisessa poliisisarjassa.
Kyllä mä joskus syön sängyssä. Mutta ruoka on silloin jotain pizzaa tai muuta vähän sotkevaa ruokaa.
Tarkempi olen siitä että sängyssä on päiväpeitto ja lakanat vaihdetaan kerran viikossa. Eikä ikinä sänkyyn samoissa vaatteissa joissa käyty koulussa/töissä/kaupungilla.
Muistutus siitä että joskus on petipotilaana eikä paluuta ole.