Ilman isää olisi parempi kuin huono isä
Oletteko tulleet samaan johtopäätökseen? Heikko isähahmo tekee enemmän pahaa poikalapselle kuin se että terve äiti kasvattaisi kokonaan yksin. Itsekin sain isältäni vain pelkästään huonoja käytösmalleja. Isäni on aina ollut tavallaan kuin toinen kilpaileva lapsi perheessä ja ollessani lapsi hän oli kateellinen kun söin tyytyväisenä vanukasta keittiössä.
Kommentit (46)
Ilman äitiä olisi parempi kuin huono äiti.
T: tytär, joka on
alkoholisti yh-äidin kasvattama ja kaiken lisäksi äiti narsisti.
Ilman tota vanukaskateutta alotus olis ollut täyttä asiaa.
Osasta miehistä ei ole isäksi. Osa on joutunut tuohon tilanteeseen pakon sanelemana...
Olen. Minä olen se, jolla ei ollut isää, vaikka ei sekään helppoa ollut. Isäni poika oli jollekin yhteiselle sukulaiselle sanonut, että ei hänelläkään ole isää, vaikka juridisesti ja biologisesti olikin
Ei kai se nyt niin paha ollut, kun ei syönyt lapsen vanukkaitakin.
Todellakin.
Perheessä oli kaikki paljon paremmin kun se niin sanottu "isä" kuoli.
Minulla ei ole ollut koskaan isää, koska ei sellainen paska ole mikään isä.
Ei kukaan järkevä mies ala toisen siittämälle lapselle isäksi.
Mikä tässä on se pointti? Ihan sama tilannehan se olisi vaikka kääntäisit nuo roolit.
Kun sinulla on vaikea ihminen elämässä, sinusta tulee resilientti. Kun sinulla on mukava ihminen elämässä, sinusta tulee onnellinen.
Lapsistanne kasvaa suhteettoman paljon seksuaali-ja väkivaltarikollisia sekä päihderiippuvaisia. Saa olla äärimmäisen huono isä, jotta tämän poistaminen lapsen elämästä olisi lapselle parasta.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaajien vieraannutus ketju
Mistä niitä miesvihaajia ollaan vieraannuttamassa? Omista lapsistaan? Tästä palstasta? Yhteiskunnasta?Jostain muualta? Mistä?
Isyys on tekoja, ei biologiaa.
Isäni ei ole biologinen isä, mutta ainoa isä joka minulla on koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Isyys on tekoja, ei biologiaa.
Isäni ei ole biologinen isä, mutta ainoa isä joka minulla on koskaan ollut.
t.aisuri
Vierailija kirjoitti:
Lapsistanne kasvaa suhteettoman paljon seksuaali-ja väkivaltarikollisia sekä päihderiippuvaisia. Saa olla äärimmäisen huono isä, jotta tämän poistaminen lapsen elämästä olisi lapselle parasta.
Biologinen "isä" raiskasi siskoni kun tämä oli taapero. Uhkaili myös meitä milloin milläkin.
En näe mitään syytä, miksi kukaan pitäisi sellaista ihmistä isänä.
Vierailija kirjoitti:
Ilman äitiä olisi parempi kuin huono äiti.
T: tytär, joka on
alkoholisti yh-äidin kasvattama ja kaiken lisäksi äiti narsisti.
Totta. Itselleni oli helpotus, kun äitini kuoli.
-Saman kokenut
Huonolla isällä ei tee mitään. Parempi olla ilman kuin että paha mieli siitä, kun isä ei ota yhteyttä.
Täysin samaa mieltä.
Sana isä sisältää paljon. Ja vielä osa miehistä ei tunne olevansa "oikea isä", jos ei ole siittäjä. Isä on se, joka auttaa, tukee, kuuntelee, halaa ja kasvattaa jämptisti siinä samalla. Oli siittäjä sitten kuka tahansa.
Pätee myös vähän muunnellen äitiin.