Tykkäävätkö naiset enemmän tummista vai vaaleista miehistä?
Ei nyt mitään rasistisia juttuja ja tummilla tarkoitan hiukan tummempaa ihoa ja karvoitusta kuten eteläeurooppalaisilla ja vaaleilla taas sellasta vaaleaa suomalasta
Kommentit (31)
No tummista. Niissä piilee sitä jotain mitä tavallisessa tuomossa ei ehkä ole.
Kumpikin käy, olen ihastunut ja seurustellut tummien ja vaaleiden kanssa. Mutta punatukkaiset miehet on jostain syystä se kuumin!
Riippuu
Monet tummemmat naiset pitää vaaleista miehistä, sanoisin jopa että fetissiin verrattavissa määrin
Mä olen vaalea nainen (brune/punapää) ja olen aina tykännyt tummaihoisia miehiä viehättävimpinä, mut tää on vain mun oma mielipide, eikä mikään universaali fakta.
Mulle on ihan sama, kunhan on järkevä mies. Erittäin hankala löytää sellaisia.
Tummat silmät, ruskea tukka,
koskaan niitä hylkäisi en!
Vaaleat hiukset, siniset silmät. Puhtaat kädet ja hampaat.
Ei ole värillä väliä. Tummilla on tietysti yleensä kauniita piirteitä, kuten pitkät tummat ripset, jotka helpommin huomataan.
Osa vaaleista, osa tummista.
Minä pidän hoikista miehistä, harvinaisuuksista.
Ei värillä ole väliä. Esim suomalaisissa on paljon ns harmaa varpusia maantien värisellä tukalla. Ei oo vaalea eikä tumma vaan väritön. Silti tykästys ihmisessä luonteeseen ja arvoihin. En ole niin pinnallinen ja on tehty vuosikausien työ, jotta olen oppinut pinnallisuudesta pois.
Vaaleista, ovat vaan niin harvinaisia Suomessakin.
Vaaleat. Itse väistyviä ominaisuuksia omaavana ihmisenä suosin väistyviä ominaisuuksia omaavan kumppaniehdokkaita. Jos olisin lesbo tai vastaavasti homo-mies, sitten ei olisi mitään väliä, kun sama sukupuolen pariskunnat eivät voi saada keskenään lapsia.
Tummat tykkää usein vaaleista ja vaaleat tummista. Sukupuoleen katsomatta.
Onhan tummat usein komeampia, heillä on vahvemmat hiukset ja parta, suuret silmät, tuuheat ripset ja usein äänikin miellyttävämpi. Kyllä siinä kaljuuntuva siansilmäinen inisevä ääninen olmi jää kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole värillä väliä. Tummilla on tietysti yleensä kauniita piirteitä, kuten pitkät tummat ripset, jotka helpommin huomataan.
Myös vaalealla voi olla pitkät ja tuuheat ripset. Minä ja lapseni olemme tästä hyviä esimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei värillä ole väliä. Esim suomalaisissa on paljon ns harmaa varpusia maantien värisellä tukalla. Ei oo vaalea eikä tumma vaan väritön. Silti tykästys ihmisessä luonteeseen ja arvoihin. En ole niin pinnallinen ja on tehty vuosikausien työ, jotta olen oppinut pinnallisuudesta pois.
Tyypillistä suomalaista itsevihaa.
Ulkomaalaisen kuulin kehuvan joskus suomalaisia 'hopean värisistä' hiuksista. Olivat kuulemma paremman näköisiä kuin ruotsalaisten 'kultaiset' hiukset
Eikös se niin mee, että naiset tykkää tummista, ja miehet blondeista 🤓?
Itse pidän enemmän vaaleista tai punahiuksisista. Ruskeat silmät ei miellytä.
Minä pidän pienistä vihreistä miehistä.