Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäävätkö naiset enemmän tummista vai vaaleista miehistä?

Vierailija
20.05.2023 |

Ei nyt mitään rasistisia juttuja ja tummilla tarkoitan hiukan tummempaa ihoa ja karvoitusta kuten eteläeurooppalaisilla ja vaaleilla taas sellasta vaaleaa suomalasta

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tummat usein komeampia, heillä on vahvemmat hiukset ja parta, suuret silmät, tuuheat ripset ja usein äänikin miellyttävämpi. Kyllä siinä kaljuuntuva siansilmäinen inisevä ääninen olmi jää kakkoseksi.

Skandinaaveilla on suuret silmät, idästä tulevilla eskimoilla on pienet viirut. Italialaisilla on käheät oudot äänet.

Vierailija
22/31 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole värillä väliä. Tummilla on tietysti yleensä kauniita piirteitä, kuten pitkät tummat ripset, jotka helpommin huomataan. 

Myös vaalealla voi olla pitkät ja tuuheat ripset. Minä ja lapseni olemme tästä hyviä esimerkkejä.

Tottakai voi olla. Mutta USEIN näillä tummilla, sekä naisilla että miehillä on luonnostaan paksut hiukset ja tuuheat ripset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tum tum tum tum, tum tum.

Mä tummast tykkään.

Vierailija
24/31 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tykkäämiseni ei ole hiustenväristä kiinni.

Itsellä on ollut punaista, tummaa ja vaaleaa.

Harvat pitää sitä oikeasti tärkeänä

Vierailija
25/31 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummat tykkää usein vaaleista ja vaaleat tummista. Sukupuoleen katsomatta.

Jos vähintään 95 % miehistä on Suomessakin tummia niin ei ole paljon valittavaakaan vaaleista miehistä. Vaaleat hiukset ovat resessiivinen ominaisuus ja miehillä vielä naisia harvinaisempi ominaisuus.

Vierailija
26/31 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole värillä väliä. Tummilla on tietysti yleensä kauniita piirteitä, kuten pitkät tummat ripset, jotka helpommin huomataan. 

Myös vaalealla voi olla pitkät ja tuuheat ripset. Minä ja lapseni olemme tästä hyviä esimerkkejä.

Tottakai voi olla. Mutta USEIN näillä tummilla, sekä naisilla että miehillä on luonnostaan paksut hiukset ja tuuheat ripset.

Eivät vaan ole mitenkään geneettisesti kytkössä toisiinsa. Aika harvalla on tummistakaan aidosti pitkiä ripsiä, erityisesti miehistä huomaa, kun ei käytetä ripsiväriä, ripsien pidennyksiä ja irtoripsiä niin pliisut ovat ripsetkin. Etelän naiset taas panostavat vahvaan meikkiin ja näihin lisukkeisiin, joten heihin ei kannata verrata. Ripset ja muut ihokarvat eivät korreloi keskenään. Etelässä on ihmisillä kyllä tummat ihokarvat, kuten hiuksetkin. Aidosti pitkät ripset ovat tosi harvinaiset.

Vierailija
27/31 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummat tykkää usein vaaleista ja vaaleat tummista. Sukupuoleen katsomatta.

Jos vähintään 95 % miehistä on Suomessakin tummia niin ei ole paljon valittavaakaan vaaleista miehistä. Vaaleat hiukset ovat resessiivinen ominaisuus ja miehillä vielä naisia harvinaisempi ominaisuus.

Miten muka miehillä harvinaisempi kuin naisilla? Ei kai hiusten väri nyt mitenkään sukupuoleen liity

Vierailija
28/31 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummista, vaaleista, punapäistä.. Ei hiusten värillä ole väliä mulle. Nehän voi aina värjätäkin. Mutta silmien värillä on, en tykkää ruskeista silmistä. Siniset ja vihreet on hyvät.

Vierailija
29/31 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tummat usein komeampia, heillä on vahvemmat hiukset ja parta, suuret silmät, tuuheat ripset ja usein äänikin miellyttävämpi. Kyllä siinä kaljuuntuva siansilmäinen inisevä ääninen olmi jää kakkoseksi.

Miksi pitää noin rumasti puhua? Täällä helposti huomataan kaikki pienikin naisviha, mutta sitten päästetään tuollaista ihan huomaamatta.

Vierailija
30/31 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummista, vaaleista, punapäistä.. Ei hiusten värillä ole väliä mulle. Nehän voi aina värjätäkin. Mutta silmien värillä on, en tykkää ruskeista silmistä. Siniset ja vihreet on hyvät.

entä jos olis muuten tosi kiva?

Vierailija
31/31 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole täysin yksilökohtaista. Jotkut tykkää tummasta, jotkut vaaleasta. Joku laihasta, joku nallekarhusta.

Itse pidän vaaleammista miehistä. Tykkään sinisistä ja vihreistä silmistä, ruskeista en yhtään.