Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten USA pysyy pystyssä, jos siellä kuulemma ihmisten rahat menee kaikki lääkäri- ja koulumaksuihin, rikolliset riehuu kaikkialla ja

Vierailija
19.05.2023 |

talotkin on surkeaa pahvia?

Miten se maa oikein voi pysyä pystyssä ja olla vieläpä maailman johtava valtio kaikilla mittareilla. En oikein ymmärrä :/

Kommentit (342)

Vierailija
341/342 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvallat ovat yksistään sen vuoksi äärimmäisen tärkeä valtio meille jokaiselle, että heille vapaus on tärkeä arvo pelkän sanahelinän sijasta.

Tarvitsemme valtion, joka muistuttaa vapauden tärkeydestä. Suomessakin vapaudesta on tehty irvikuva, jossa valtio ohjaa ihmisen elämän pienimpiäkin yksityiskohtia.

Itselleni tämä ainoa asia kuittaa kaikki mahdolliset negatiiviset puolet joita maassa on.

Kumma juttu. Olen elänyt 34 vuotta Suomessa, enkä muista että kertaakaan noiden vuosien aikana olisi valtio kertonut miten minun tulee elää tai ohjaillut elämääni, ihan vapaasti olen saanut olla. Me varmaan eletään eri valtioissa?

Suomessa ei saa asetta itsepuolutuskeen, rikollisia hyysätään, lastensuojelu yms muut viranmaiset kertovat miten kuuluu elää, kyttääminen kaikilla kehitysasteilla, jo esim kotisynnytystä pidetään epäilyttävänä..

Vierailija
342/342 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme