Äsken kävin ambulanssi hoitajia ja poliisit oveni takana
Täällä olisi kuulemma tajuton henkilö. Koputtivat ovea ja talkkarikin oli kutsuttu ovea avaamaan. Meikä kalsarit jalassa kotona. Kysyin että niin ketä etsitte. Sanoivat että missä se henkilö on ja tunkivat jo melkein sisään väkisin.
Sanoin vaan ettei täällä ole kuin minä ja ihmettelivät kyllä ja poliisikin tuli sisään katsomaan asuntoa. Joku varmaan soittanut pilapuheluun.
Kommentit (9)
Ihan kiva kun joku kuolee sen takia että ambulanssi onkin varattu kun joku puupää on soittanut turhan pilapuhelun.
Ruumis kaapissa ja joku naapuri haistoi sen.
Ihan mahtavia kommentteja 😁.
Naapurit palstailevat samaan aikaan 😂
Jos ilmoitetaan, että asunnossa on tajuton henkilö, paikalle menee vain ambulanssi eli ensihoito. Tässä ilmoituksessa on ollut jotain muutakin, koska poliisit on tulleet paikalle.
Meille kanssa poliisi soitti keskellä yötä alakerran summeria ja sanoivat kaiuttimessa, että heillä on mulle asiaa. Olin todela hädissäni kun ajattelin, että jollekin läheiselle on tapahtunut onnettomuus ja sitten kävikin myöhemmin ilmi, että he olivat soittaneet summeriani vain siksi, että saavat pääsyn rappukäytävään ja naapurin luokse. Ois kyllä voineet hoitaa tuon vähän fiksummin ilman, että melkein itse sain sydärin.
Joskus miettinyt että swatataanko palstailijoita? Tietokonepelaajathan ovat swattailleet toisiaan kun ollaan itse häviöllä.
Minulle on poliisit soittanut ja pyytäneet avamaan oveani että ovat oveni takana. Olen sanonut että olen merellä mutta eivät uskoneet ja sitten huoltomiehen avulla menneet kotiini. Sitten soittivat uudellee ja kysyneet missä olen. Sanoin sille poliisille oletko vähän tyhmä ja vajaaälyinen olen merellä. Joku oli tehnyt vissiin minusta jonkun itsemurha ilmoituksen.
Ootkohan tästä naapurista? Täälläkin oli jotain toimintaa, parit poliisiautot ja lanssi, mutta äkkiä ne lähtivät.
On kyllä meilläkin käynyt ambulanssi oven takana vaikkei kukaan ole kutsunut, eikä selvinnyt mikä homman nimi oli.