Ollaan rehellisiä: oletko koskaan varastanut työpaikalta?
Itse olen välillä ottanut mukaani edustuskyniä sekä kenties kahvikupin. En ole kuitenkaan mikään kleptomaani, ihan tarpeeseen ovat menneet.
Kommentit (25)
Kerran kirjekuoren, meni tarpeeseen enkä halunnut ostaa sellaista isoa pakettia kun harvemmin niitä tarvitsee nykyaikana.
Suomessahan kaikkien palkka perustuu pieneen rahalliseen korvaukseen ja varastettuun tavaraan.
Meillä toimistolla nyt ei mitään suuren suuria juttuja voi nyysiä. Mutta jos lapsilla loppuu liimapuikko tai kotona ei enää ole toimivia kuulakärkikyniä, en edes pode huonoa omaa tuntoa kun nakkaan liiman ja pari kynää reppuun. Olen napannut mukaan myös muutamat kulmalukkokansiot ja tulostelen jatkuvasti omiani.
Itse lähdin edelliseltä työpaikaltani ovet paukkuen ja puolivahingossa laukkuuni jäi työpaikan kannettava. Sillä edelleen palstailen :)
Olen varastanut aikaa ts. poistunut työpaikalta vähän ennen työajan päättymistä sekä tehnyt omia juttuja työajalla.
En. Ei siellä ole mitään arvokasta
Järkyttävää jengiä täällä, en arvannut että varastaminen olisi näin yleistä. Hävetkää!
En ole. Joskus kantautuu kyniä taskussa kotiin, mutta palautan ne, kun alkaa kynäpino eteisen avainpöydällä kasvaa.
Minäkin tulostelen kaikki omat paperit työpaikalla. Joku kynä ja post it lappu on varmasti tullut kotiin mukaan.
Läppäri
Ammattikalustoa (ei voi eritellä kun tunnistaisivat)
Näyttöjä
Konttorikalusteita
Kännyköitä
Ja ei, en kadu mitään. Ulossavustamiseni oli vuosia kestävä prosessi.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää jengiä täällä, en arvannut että varastaminen olisi näin yleistä. Hävetkää!
En. Maksakoot pomo asiallisen korvauksen niin lakkaan viemästä toimistotarvikkeita.
Olen kyllä, vessapaperia, kyniä, lappuja, tulostuspaperia, paristoja ym. toimistotarvikkeita, yhden työtuolin käyttämättömästä huoneesta, teepusseja ja hunajatikkuja kahviosta aina välillä lähtee mukaan, kotona särkyneen kahvikupin kerran korvannut ottamalla töistä melkein vastaavan, joskus jäänyt esim. puhelimen laturi kotiin ja käynyt hakemassa mikrotuesta lainaan ja jäänyt palauttamatta yms.
Kuulutteko te varastelijat kirkkoon? Mitä jeesus sanoisi tuollaisesta?
En ole. En ymmärrä toisten omaisuuden varastamista enkä vahingontekoa.
En. En tarvitse työpaikaltani mitään.
Varastin suukon. Loput tuli bonuksena.
Vessapaperia, nitriilihanskoka, korona-aikaan maskipaketteja. Jätesäkkejä lähti useampi rulla. Käsirasvaa.
Työnantajan aikaa. Tai siis entisessä työpaikassa minulla ja toisella työntekijällä oli seksisuhde. Myös työaikana kävimme toisinaan pikaisilla eikä aina niin pikaisillakaan pahimmassa vaiheessa. Muutaman kerran olimme yhtä aikaa sairaslomalla myöskin. Loppui kun naisen vaimoke sai tietää asiasta ja lupasi piestä minut jos jatkuu. En epäillyt nähtyäni pirttihirmun silmät kiiluen uhoamassa joten suhde loppui ja määräaikaisuuden loppuessa vaihdoin duunia.
Olen ainakin vessapaperia