Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ollaan rehellisiä: oletko koskaan varastanut työpaikalta?

Vierailija
19.05.2023 |

Itse olen välillä ottanut mukaani edustuskyniä sekä kenties kahvikupin. En ole kuitenkaan mikään kleptomaani, ihan tarpeeseen ovat menneet.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin vessapaperia

Vierailija
2/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin eväät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kirjekuoren, meni tarpeeseen enkä halunnut ostaa sellaista isoa pakettia kun harvemmin niitä tarvitsee nykyaikana.

Vierailija
4/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi piipunrassia kissalle

Vierailija
5/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan kaikkien palkka perustuu pieneen rahalliseen korvaukseen ja varastettuun tavaraan.

Meillä toimistolla nyt ei mitään suuren suuria juttuja voi nyysiä. Mutta jos lapsilla loppuu liimapuikko tai kotona ei enää ole toimivia kuulakärkikyniä, en edes pode huonoa omaa tuntoa kun nakkaan liiman ja pari kynää reppuun. Olen napannut mukaan myös muutamat kulmalukkokansiot ja tulostelen jatkuvasti omiani.

Vierailija
6/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin edelliseltä työpaikaltani ovet paukkuen ja puolivahingossa laukkuuni jäi työpaikan kannettava. Sillä edelleen palstailen :)

Vierailija
7/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varastanut aikaa ts. poistunut työpaikalta vähän ennen työajan päättymistä sekä tehnyt omia juttuja työajalla.

Vierailija
8/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei siellä ole mitään arvokasta

Vierailija
9/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää jengiä täällä, en arvannut että varastaminen olisi näin yleistä. Hävetkää!

Vierailija
10/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Joskus kantautuu kyniä taskussa kotiin, mutta palautan ne, kun alkaa kynäpino eteisen avainpöydällä kasvaa.

Vierailija
11/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulostelen kaikki omat paperit työpaikalla. Joku kynä ja post it lappu on varmasti tullut kotiin mukaan.

Vierailija
12/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäri

Ammattikalustoa (ei voi eritellä kun tunnistaisivat)

Näyttöjä

Konttorikalusteita

Kännyköitä

Ja ei, en kadu mitään. Ulossavustamiseni oli vuosia kestävä prosessi.

Vierailija
13/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää jengiä täällä, en arvannut että varastaminen olisi näin yleistä. Hävetkää!

En. Maksakoot pomo asiallisen korvauksen niin lakkaan viemästä toimistotarvikkeita.

Vierailija
14/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä, vessapaperia, kyniä, lappuja, tulostuspaperia, paristoja ym. toimistotarvikkeita, yhden työtuolin käyttämättömästä huoneesta, teepusseja ja hunajatikkuja kahviosta aina välillä lähtee mukaan, kotona särkyneen kahvikupin kerran korvannut ottamalla töistä melkein vastaavan, joskus jäänyt esim. puhelimen laturi kotiin ja käynyt hakemassa mikrotuesta lainaan ja jäänyt palauttamatta yms.

Vierailija
15/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutteko te varastelijat kirkkoon? Mitä jeesus sanoisi tuollaisesta?

Vierailija
16/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En ymmärrä toisten omaisuuden varastamista enkä vahingontekoa.

Vierailija
17/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tarvitse työpaikaltani mitään.

Vierailija
18/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin suukon. Loput tuli bonuksena.

Vierailija
19/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperia, nitriilihanskoka, korona-aikaan maskipaketteja. Jätesäkkejä lähti useampi rulla. Käsirasvaa.

Vierailija
20/25 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajan aikaa. Tai siis entisessä työpaikassa minulla ja toisella työntekijällä oli seksisuhde. Myös työaikana kävimme toisinaan pikaisilla eikä aina niin pikaisillakaan pahimmassa vaiheessa. Muutaman kerran olimme yhtä aikaa sairaslomalla myöskin. Loppui kun naisen vaimoke sai tietää asiasta ja lupasi piestä minut jos jatkuu. En epäillyt nähtyäni pirttihirmun silmät kiiluen uhoamassa joten suhde loppui ja määräaikaisuuden loppuessa vaihdoin duunia.