Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA! Puhukaa mulle järkeä, että JJSSAP!

Vierailija
04.12.2006 |

Olen IHAN loppu, en jaksa edes toivoa parempaa. Siksi on suhteemme loppu...

Mutta miksi pelottaa aivan kamalasti... ? Joku minussa toivoo, että jos vielä vähän odottaisin... Jos vielä vähän jaksaisin... Jos vielä vähän antaisin aikaa ja anteeksi....

Mutta kun en jaksa! Miksi pelottaa silti???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut lukemattomia mahdollisuuksia, nyt en enää jaksa. Mielenterveys menee, jos jatkan. Mies sairastuttaa minut ja lapset ongelmillaan. Pakko päästä eroon!

Mutta pelottaa. Johtuu kai siitä, että mies painostanut ja sitonut henkisesti...

ap

Vierailija
2/4 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on alkanu tuntumaan että olisin varmasti onnellisempi jonkun muun kanssa tai vaikka yksinäni (siis tietysti lasten kanssa mut ilman miestä)

Meillä menee hyvin niin kauan ku suhteen huonoihin puoliin ei puututa, unohdetaan menneet ts. miehen tekoset, minun typeryydet kyllä vainoaa jatkuvasti. Mies on aina etusijalla ja minä olen " käytettävissä"

No, itsepähän siedän tätä. Päivästä ja vuodesta toiseen =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätöksen olet ilmeisesti jo tehnyt, nyt kaivat jostain hippusen voimaa ja rohkeutta toteuttaa sen. Voisiko joku ystäväsi tai sukulaisesi auttaa käytännön järjestelyissä yms? Ensimmäinen askel on se vaikein. Tsemppiä!

Vierailija
4/4 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on pelottelemalla minut tässä pitänyt.

Toivoisin, että kaikki sujuisi ymmärryksellä ja asiallisesti. Mutta kun mies on niin arvaamaton... Ei oikein tiedä mitä se sit keksii....

Minulla on jo ystävät apuna!

5: Mulla oli just tollasta. Nyt se on LOPPU! Ansaitsen parempaa, ihan totta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän