Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset ovat niin juroa kansaa etten ymmärrä miten ylipäätänsä pariutuvat.

Vierailija
19.05.2023 |

Sen kyllä aina huomaa miten surkeita ovat tutustumaan uusiin ihmisiin, ja esim tälläkin foorumilla kielletään jyrkästi miehiä tutustumaan naisiin paikasta riippumatta.

Itse taas olen ratkaissut sen niin että deittailen vain ulkomaalaisia.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehä 3 ulkopuolella voi olla, Helsingissä ihmiset on sosiaalisia ja innokkaita tutustumaan uusiin ihmisiin.

Vierailija
2/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin totta. Suomalaiset ei osaa keskustella normaalisti kenenkään kanssa ja koskee kaikkia yhteiskunta luokkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun jatkat ulkomaalaisten kanssa pariutumista ihan rauhassa. Mitä sitä kuuluttelemaan. Taitaa sittenkin harmittaa, ettei somimamma huolinut :D

Vierailija
4/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä puolikovalla sohii niin saattaa joskus tullakkin ja väärään aikaan kuusta.

Vierailija
5/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan täysjärkinen enää pariudukaan...

Vierailija
6/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun jatkat ulkomaalaisten kanssa pariutumista ihan rauhassa. Mitä sitä kuuluttelemaan. Taitaa sittenkin harmittaa, ettei somimamma huolinut :D

Jos olisimme herrasmiehiä ja antaisimme pallon mammoille voisi suomen syntyvyyden laskea yhden käden sormilla.

Vierailija
7/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapsin ranskanmiehen joka sanoi että on ollut kauan Suomessa mutta vasta nyt tapasi ihmisen joka osaa keskustella ja laaja alaisesti kaikenlaisesta. Toinen kysymys on onko suomalaisen edes osattava moista? Minusta ei välttis. Ei tässä olla tätä maata viemässä maailman markkinahoroksi.

Vierailija
8/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehä 3 ulkopuolella voi olla, Helsingissä ihmiset on sosiaalisia ja innokkaita tutustumaan uusiin ihmisiin.

Asun kehä 3 sisäpuolella.

Vierailija
9/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita.

T. Ap

Vierailija
10/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pariutuminen. Mun elämä on täydellistä yksin.

t. N

Vierailija
11/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on tullut tää oma suomalaisuus nyt tässä hyvin esille, kun seukkuehdokas sattunut olemaan hyvin sosiaalinen ja eihän sitä toisen harrastamaa kontaktien haalimista meinaa oma kasetti kestää.

Vierailija
12/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin 18-vuotiaana, kun mieheeni tutustuin, nähtiin nuorison suosimissa hengauspaikoissa ja sitten se keskustelu "nähääks huomenna kahestaan" kengänkärkiä katsellen. Ja kahdestaan sitten homma lähti ruullaamaan. Niin me suomalaiset pariudumme. Varmaan aikuisena vaan vaikeampaa, onneksi ei tarvitse kokeilla sitä.

Vierailija
13/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholihan siinä aika usein toimii "voitelijana". Itse olen juuri sellainen tyypillinen suomalainen, aika erakko ja vähän sosiaalisia tilanteita jännittäväkin. Jos en joisi alkoholia, olisin vielä viisikymppisenäkin neitsyt. Mutta nuorempana sitä tuli käytyä baareissa ja yökerhoissa ja opiskeluaikana bileissä, ja niistä löytyi miesseuraa, lopulta sitten aviomieskin jonka kanssa olen edelleen.

Vierailija
14/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholihan siinä aika usein toimii "voitelijana". Itse olen juuri sellainen tyypillinen suomalainen, aika erakko ja vähän sosiaalisia tilanteita jännittäväkin. Jos en joisi alkoholia, olisin vielä viisikymppisenäkin neitsyt. Mutta nuorempana sitä tuli käytyä baareissa ja yökerhoissa ja opiskeluaikana bileissä, ja niistä löytyi miesseuraa, lopulta sitten aviomieskin jonka kanssa olen edelleen.

Miten ne pariutuu jotka ei tykkää alkosta?

Vierailija
15/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten suomalaiset pariutuvat? Kännissä ja läpällä.

Vierailija
16/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kaverini ollaan osattu ilman mitään väkinäistä deittailua tutustua uusiin ihmisiin ja pariuduttu.

Ennemmin tuntuu olevan sosiaalisissa taidoissa vikaa niillä jotka tarvitsevat nettiä avuksi tai joiden tarvii täysin puskista mennä tuntemattomia "lähestymään" löytääkseen parin.

Vierailija
17/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta pariutuminen. Mun elämä on täydellistä yksin.

t. N

Hyvin suomalainen asenne. Niin sitä pitää.

Vierailija
18/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapsin ranskanmiehen joka sanoi että on ollut kauan Suomessa mutta vasta nyt tapasi ihmisen joka osaa keskustella ja laaja alaisesti kaikenlaisesta. Toinen kysymys on onko suomalaisen edes osattava moista? Minusta ei välttis. Ei tässä olla tätä maata viemässä maailman markkinahoroksi.

Tuskin tuo ranskamies itse osaa. Jos osaa, niin silloin automaattisesti päätyy kaltaiseensa seuraan. Hänen tapaamansa ihminen varmaan ajatteli, että minulla oli sivistyneempi kuva ranskalaisista.

Vierailija
19/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän täältä mitään Ralph Fiennesiä löydy ja kieltämättä luultavasti menisi jauhot suuhun jos löytyisi. Joten kivempi olla yksin. Mutta onnea teille jotka olette valmiita tyytymään vähempään.

Vierailija
20/45 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miten suomalaiset pariutuvat? Kännissä ja läpällä.

Noinhan se on. Molemmat kännissä ja mies ainakin yrittää heittää läppää. Aiheuttaako juhannus vieläkin piikin synnytyksiin? Ennen sen ihan huomasi kuinka maaliskuussa syntyi eniten vauvoja.