Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka tilannu netistä cdoncomista kamaa ja joutunu paluttaa?

Vierailija
04.12.2006 |

Multa meinas silmät tippua päästä kun katsoin ohjeita palautukseen. Meillä kun kävi niin hassusti, että sama lahja tuleekin muualta, muuten tähän palautkseen ei olis aihetta. No, ohjeissa sanottiin, että asiakaspalautuksen postikulut pitää maksaa itse? Never heard ja lupa palautukseen kysyä ensin asiakaspalvelusta..No eihän siinä mitään mutta kun sinne ei ole olemassa puhelinnumeroa!! Haluavat keskittyä palvelemaan nopeammin sähköpostilla asiakkaitaan. Just joo, perjantai aamuna kyselin jo palautuskäytäntöä, eikä edelleen vastausta! Paljonko se palautus maksaa ja miten tää voi olla näin!? Kyllä henkkamaukat ja josefssonsit on sitte helppo palauttaa, jos ei haluakkaan pitää, tän paskan systeemin rinnalla.

t.asiakaspalvelualalla itsekkin

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/7 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asiakkaalla pitäisi mun mielestä olla oikeus palauttaa tuote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos et haluakaan tilaamaasi tuotetta, maksat palautuksen itse. Näin on CDON:lla.

Mikäli palautat tuotteen (CDON:n tapauksessa otat yhteyttä asiakaspalveluun, joka " antaa luvan" palautukseen) 14 vuorokauden sisällä kaupasta (huom! kaupasta, ei toimituksesta), lain mukaan sinun ei tarvitse maksaa postikuluja itse, jos tuote voidaan palauttaa tavanomaisella tavalla postitse. (Vain silloin, jos palautus esimerkiksi kokonsa tai painonsa takia edellyttää erityiskuljetusta, voidaan lähetyskuluja vaatia kuluttajalta. Tällaisista lähetyksistä ja kustannuksista pitää selkeästi kertoa asiakkaalle etukäteen.) Olen itse taistellut kerran tästä CDON:n kanssa, sillä he todellakin tekevät palautukset vaikeaksi.

Vierailija
4/7 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kerran joutunut palauttamaan tuotteen. Tuotteessa ei ollut vikaa, mutta vikaa oli silloin tuoteselosteessa, eli ei ollut täydellisiä laitevaatimuksia.

Soitin ensin sinne ja sitten piti laittaa englanninkielinen selostus palautuksen syystä. Tämä tuntuu mielestäni kummalta, koska Suomessa ainakin on AINA 14 vrk:n palautusoikeus nettikaupassa. En sitten tiedä koskeeko ko. puljua, koska taitaa olla ruotsalainen.

Nykyään en sieltä tilaa mitään, ellen ole satavarma, että ko. tuote käy ja etten muutenkaan tule katumapäälle.

Vierailija
5/7 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vedota Suomen kuluttajalakiin. Valitettavasti tuo laki EI auta tässä tapauksessa. CDON ei ole suomalainen yritys eli mikäli he haluavat olla hankalia, he saavat sitä lain mukaan olla.

Vierailija
6/7 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kuluttajalaki ei sido heitä.

Suosittelen, että myyt ostoksesi huutonetissä...

Vierailija
7/7 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun oli vielä 50 euron tuote, ei ihan viitsis pitääkkään turhaan. Uskomaton pulju! Ei tarvi sieltä enää kyllä tilata.