Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sovintoseksi...onko se parasta?

Vierailija
19.05.2023 |

Viimeyönä aloitimme ennen kolmea, ja herranjestas miten oli upeeta....äsken lopettelimme vasta. Vielä naitiin, ja lopulta vedin vielä käteen, ja roisku pitkälle..Miehen kalu oli niin paksuna ja kovana, ettei nuppi meinannut suuhun mahtua!
Jestas. En toivo kyllä jättiriitaa, vaikka se rakastelu sitten onkin mahtavaa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedit käteen ja miehesi kalu oli paksuna? Kiva että teillä miespareillakin homma sujuu.

Itse kyllä tykkään että seksi koko ajan sovinnollisessa suhteessa on moninkertaisesti parempaa, kuin sovintoseksi vuoristoratamaisessa temperamenttitunnehumppasuhteessa.

Vierailija
2/8 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen kyllä olevani ihan onnellisessa asemassa ja suhteessa, kun jään kokonaan paitsi ap:n kuvaileman tyyppisestä seksistä. Ehkä meillä on sitten monenkin mielestä tylsänpuoleinen insinööriavioliitto, mutta voin kyllä sanoa, että se olisi päättynyt jo parikymmentä vuotta sitten, jos tuollaista vuoristorataa pitäisi mennä.

Seksi sopuisassa suhteessa on mulle sitä parasta seksiä. Jos olisi hirmu riidat päällä, niin kyllä seksi olisi viimeinen asia joka mieleen tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan nainen, ja vedin tosiaan lopuksi käteen..kyllä se mieskin minua hoiteli oikein hyvin.

Me ollaan todella tempperamenttisiä, mutta teemme kaiken sitten stäböllä. Rakkaus roihuaa yhä vaikka vuoskymmenet oltu, himoa riittää aina vaan. t.AP

Vierailija
4/8 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, klitorishullun "päivän epistola"...

Mitä sinne Porvooseen muuta kuuluu....?

Vierailija
5/8 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paras seksi mitään riitaa tarvitse ennen sitä, siihen tarvitaan toisiaan himoitsevat ihmiset.

Vierailija
6/8 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paras seksi mitään riitaa tarvitse ennen sitä, siihen tarvitaan toisiaan himoitsevat ihmiset.

Eipä tietenkään, mutta perinteellinenhän tuo sovintoseksi on...toki himoa tarvitaan aina, oli riitaa tai ei.

Vierailija
7/8 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tee tuollaista. Meiheni ei loukkaa minua, mutta jos loukkaisi, niin seksihommat loppuisi siihen.

Vierailija
8/8 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tee tuollaista. Meiheni ei loukkaa minua, mutta jos loukkaisi, niin seksihommat loppuisi siihen.

Vuosikymmenten kokemuksella sanoisin, että syö hattusi. Eikä siihen miehen loukkausta tarvita, riitaan siis.

Mutta kyllä sekin pitkässä liitossa tullut koettua,, puolin ja toisin. Mutta aina selvitty kuitenkin, juuri siksi, että sitä himoa ja rakkautta silti riittänyt. Joskus ollut "miltei" tilanteita kyllä... ikävä sanoa.