Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pullojen keruuta neuvovat, oletteko kokeilleet itse?

Vierailija
19.05.2023 |

Yleensä "ammattikerääjät" aloittavat jo neljältä aamulla, joten on oltava skarppina ja noustava aikaisin. Lisäksi on hyvä tietää paikat mistä voi löytää. Itse olin ilman tuloja takavuosina ja paras saldo oli joku 10 euroa/viikonloppu, mikä vaati useiden tuntien kävelyn. Pyörällä olisi ehtinyt enemmän, mutta toisaalta kävellen näkee enemmän, juuri niitä, mitkä menee ohi pyörällä liikkuvilta ammattikerääjiltä. Riippuu myös asuinpaikasta, onko niitä lähistöllä ollenkaan. Tavallisena arkipäivänä löydöt olivat 0-5 pulloa/kerta

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pullonkerääjät liikkeellä jo kahden aikaan yöllä. Neljään mennessä on kaikki jo kerätty pois.

Vierailija
2/4 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että nuo ammattikerääjät ovat liikkeellä samaan aikaan kuin pulloja tyhjentelevät ihmisetkin, varsinkin näin kesällä siis. Eli liikkuvat siellä, missä ihmiset nauttivat juomiaan ja keräävät niitä suoraan "käyttäjiltä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaa neljältä aamulla? Täällä ne aloittaa iltaisin ja lopettaa puolenyön aikaan

Vierailija
4/4 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan kerätä suoraan juojilta eikä odotella johonkin aamuyöhön. Täällä ainakin pullonkerääjät tulee tasaisin ajoin hakemaan tyhjennettyjä pulloja kun jossain istuu. Usein siinä vaiheessa, kun juojat poistuu on myös tölkit ja pullot kerätty pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi