Uikkarimalli, joka näyttää todella hyvältä tavallisen naisen päällä
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry mutta tuota yhtä ryhävalasta ei saa näyttämään hyvältä millään puvulla. Lainapeite voisi toimia.
Sinä olet kyllä pskamainen ja ilkeä ihminen, ja ihan omaehtoisesti tulet tänne sitä esittelemään. Ja kaikki yläpeukuttajat kans. Hävetkää koko porukka. Olette samaa porukkaa niiden kanssa jotka kiusasivat parasta ystävääni yläasteella kun hän oli ylipainoinen ja teki siksi itse m rhan.
Teki itsarin koska oli läski? Olisi varmaan ollut helpompi vaan laihduttaa. En todellakaan itke moisen takia enkä tunne sympatiaa. Lainaamasi tyyppi oli ihan oikeassa, läski on läski vaikka voissa paistaisi. Eikä se näytä hyvältä pikku pikku bikineissä. Se on vaan fakta.
Itse ostin Lidlistä jonkun uimapuvun. Ekaks liian pientä kokoa, ja sitä ei voinutkaan palauttaa. Kolmion muotoiset rintaosat.
No eihän se sopinut, kun rinnat tunkee ulos niistä. Olen 158 cm, 67 kg.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin Lidlistä jonkun uimapuvun. Ekaks liian pientä kokoa, ja sitä ei voinutkaan palauttaa. Kolmion muotoiset rintaosat.
No eihän se sopinut, kun rinnat tunkee ulos niistä. Olen 158 cm, 67 kg.
Eli olet lihava. Ei ihme ettei uikkari sopinut.
Peittävä kokovartalouimapuku, jos haluaa peittää jotain.
Ja vastaava artikkeli sitten miehistä pikkuruisissa speedoissa, tiukoissa lahkeellisissa jne. Ja eri kehonmalleilla. Yks bodpos ainakin! Jäämme jännityksellä odottamaan samoin kuin tieteellistä läpimurtoa miesten ehkäisypillereissä :D
Narubikinit ylipainoisella on kyllä järkyttävät, en niitä itsekään käyttäisi vaikka olen normaalipainoinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä valkoinen pyöreä lätkä tuon isoimman mallin käsivarressa on?
V ttuako se sinulle kuuluu? Pidä huoli omista asioistasi!
No sepä meni tunteisiin. Tuo lätkä on jonkinsortin insuliinimittari (vai insuliinipumppu?), liittyy diabetekseen.
Heh, ei kyllä oikein pue ketään heistä, jotka ovat kuvassa. Tai sopiiko kenellekään juuri? Noiden kahden hoikemman naisen kroppien koko näkyy lähinnä rinnoissa, ei muuten varmaan edes painossa juuri eroa ole. Enkä itse päälleni laittaisi. Tykkään että bikinit ovat tukevat!
Mitä painavampi olen ollut, sitä enemmän ihossa on ollut kaikkia värivirheitä ja ties mitä. Ihan senkin vuoksi on kivempi olla joku isompi kangaspala peittona, kun sitä ei peittele pelkää rasvakertymää vaan haluaisi näyttää ainoastaan tasavärisen ja näpyttömän ihon. Mallikuvissa niitä on helppo photoshopata ja meikata, mutta mitenpä livenä oikeassa auringonpaisteessa.