Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uikkarimalli, joka näyttää todella hyvältä tavallisen naisen päällä

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja tosiaan on jostain peräjunttilasta kun just eilen oli ruotsalaisessa ip-lehdessä vastaava juttu bikineistä ja siinä nimenomaan oli vain näitä korkeavyötäröisiä alaosia joissa oli ihan kunnolla kangasta ja yläosatkin oli ihan muuta kuin noita naruvirityksiä.

Vierailija
82/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain yksityisellä omalla rannalla voi noin ollakin, mutta ei julkisilla paikoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeeko joku runsaasti ylipainoinen täällä oikeasti tuommoisia naruvirittelyjä päälleen? 

Itse olen normaalipainoinen, mutta en silti laittaisi tuollaisia päälle, koska mullakin on sen verran ylimääräistä vyötäröllä ettei todellakaan ole se kaikista imartelevin vaihtoehto.

Vierailija
84/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne rannalle mennä "näyttämään hyvältä" vaan nauttimaan kesästä! Uikkarit laitetaan päälle siksi ettei intiimit paikat näy. Ei tarvi "näyttää hyvältä" bikineissä, rannalle saa silti mennä ottamaan aurinkoa ja uimaan. Se on ihmisoikeus. Voisiko pinnalliset ihmiset lopettaa sen toisten kyttäämisen niin että elämä saa tapahtua?

Missä kohtaa se olostaan nauttiminen tapahtuu tuollaisissa narubikineissä? Noissahan on ihan käsittämättömän epämukava olla jos rinnoissa on yhtään kokoa eikä se koko varsinkaan ole muovilla aikaan saatua kuollutta painoa vaan normaalisti liikkuvaa kudosta.

Samoin tuollainen alaosa joka kiertää päällä ja on rytyssä persvaossa on kyllä aika kaukana tunteesta jossa nautitaan elämästä.

Miten tuollaisissa edes voi liikkua? Nakkaat frisbeen ja ainakin toinen rinta karkasi postimerkin alta. 

Vierailija
85/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeeko joku runsaasti ylipainoinen täällä oikeasti tuommoisia naruvirittelyjä päälleen? 

Itse olen normaalipainoinen, mutta en silti laittaisi tuollaisia päälle, koska mullakin on sen verran ylimääräistä vyötäröllä ettei todellakaan ole se kaikista imartelevin vaihtoehto.

Sama. Lisäksi vaikka unohtaisi se esteettisyyden kokonaan niin eihän tuollaisissa ole hyvä olla siksikään, kun se löllerö on ikään kuin holtittoman vapaana. Se on superinhottava tunne kun kroppa ei "pysy kasassa" vaan esim just maha valuu velttona ja lerpsahtaa sitten siihen housujen päälle kun esim kumartuu.

Ja sama juttu sitten tietenkin yläosankin suhteen jos/kun ei ole superkiinteä. Tuollaiset postimerkit narussa on ihan yhtä tyhjän kanssa ja oikeastaan sama kun ei olisi mitään. Sillä erotuksella toki, että oikeasti ilman mitään ei sitten mikään narukaan pureudu ihoon.

Vierailija
86/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain yksityisellä omalla rannalla voi noin ollakin, mutta ei julkisilla paikoilla.

Totta, vaikka tasan yhtä epämiellyttävät päällä ne tuollaiset nirunarut on siellä yksityiselläkin rannalla.

Ja siellähän sitä paitsi voi ottaa suoraan ihan rajattoman rusketuksen ja olla ihan alasti. Mukavampi niin on olla kuin tuollainen viritys ympärille sidottuna.

Vierailija
87/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään katsoin uikkareita netissä.Ei minun keholleni, vaikka olen normaali painoinen. Käytän vahaa koko uimapukua ,  vaikka ei muotia.  En aikuisena naisena esitele kehoani rannalla.Uin, nautin kesä päivästä ja tietysti haluan saada aurinkoa. 

Vierailija
88/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole ainut juttu missä muotitoimittaja on myynyt tyylitajun tarpeettomana

Vierailija
89/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisissa naisten vaatetusta koskevissa jutuissa aina puhutaan ''tavallisista naisista''? Millainen on epätavallinen nainen?

Vierailija
90/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Lisäksi vaikka unohtaisi se esteettisyyden kokonaan niin eihän tuollaisissa ole hyvä olla siksikään, kun se löllerö on ikään kuin holtittoman vapaana. Se on superinhottava tunne kun kroppa ei "pysy kasassa" vaan esim just maha valuu velttona ja lerpsahtaa sitten siihen housujen päälle kun esim kumartuu.

Ja sama juttu sitten tietenkin yläosankin suhteen jos/kun ei ole superkiinteä. Tuollaiset postimerkit narussa on ihan yhtä tyhjän kanssa ja oikeastaan sama kun ei olisi mitään. Sillä erotuksella toki, että oikeasti ilman mitään ei sitten mikään narukaan pureudu ihoon.

Ajattelin just, että tuossahan saisi koko ajan siellä vedessäkin pelätä että postimerkkibiksut tippuu päältä. 

Vierailija
91/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei kaupoista löydy tarpeeksi erilaisia uima-asuja. Kaikissa saman malliset alaosat.

Vierailija
92/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän paljon tuo naru hiertää siellä p*erseessä?

Yksi tuttuni väitti että stringit ovat hirmu mukavat. Kai sitten tuollaisetkin bikinit voivat jonkun mielestä olla mukavat. :D

Vierailija
93/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynti optikolla voisi auttaa.

Mun ajatukseni täsmälleen kun selaillessani tuo kyseinen juttu lävähti verkkokalvoille. Jeesus.

Vierailija
94/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne rannalle mennä "näyttämään hyvältä" vaan nauttimaan kesästä! Uikkarit laitetaan päälle siksi ettei intiimit paikat näy. Ei tarvi "näyttää hyvältä" bikineissä, rannalle saa silti mennä ottamaan aurinkoa ja uimaan. Se on ihmisoikeus. Voisiko pinnalliset ihmiset lopettaa sen toisten kyttäämisen niin että elämä saa tapahtua?

Missä kohtaa se olostaan nauttiminen tapahtuu tuollaisissa narubikineissä? Noissahan on ihan käsittämättömän epämukava olla jos rinnoissa on yhtään kokoa eikä se koko varsinkaan ole muovilla aikaan saatua kuollutta painoa vaan normaalisti liikkuvaa kudosta.

Samoin tuollainen alaosa joka kiertää päällä ja on rytyssä persvaossa on kyllä aika kaukana tunteesta jossa nautitaan elämästä.

Miten tuollaisissa edes voi liikkua? Nakkaat frisbeen ja ainakin toinen rinta karkasi postimerkin alta. 

Kiitos mielikuvasta. Teini kyselee mikä mulle tuli kun en voi lakata nauramasta. Anteeksi. Ei ole tarkoitus nauraa liha ville ihmisille (olen itsekin ylipainoinen) vaan täysin idioo tille toimittajalle.

Vierailija
95/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pue.

Vierailija
96/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin just, että tuossahan saisi koko ajan siellä vedessäkin pelätä että postimerkkibiksut tippuu päältä. 

Auts. Uippa sitten tosiaan tuollaisissa kun jo ekalla vedolla on kolmiot kainaloissa.. Tai vaihtoehtoisesti rytyssä rintojen välissä.

Vierailija
97/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa ei myydä tämän tapaisia uikkareita, kaksiosaisia?

https://www.walmart.com/ip/Chama-2-in-1-Blouson-Tankini-Swimsuits-for-W…

Vierailija
98/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo valkoinen nappi on pulleron käsivarressa?

Verensokerin mittari.

Vierailija
99/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo valkoinen nappi on pulleron käsivarressa?

Verensokerin mittari.

Tämäpä ylläri.

Vierailija
100/150 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täydellinen bikinivartalo mitoilla 170 cm/50 kg, 88/64/88, muttei mua siltikään huvittaisi viettää kivaa rantapäivää naru per^Cvaossa:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän