vaunujen myymisestä..
Olisi tarkoitus myydä vaunut, mutta.. kun ei mitään tietoa minkäverran niistä voisi pyytää... Kyseessä emmaljungan yhdistelmät, (ratasosa ja vaunuosa erikseen) vm. 00-01.. tummansinisellä pohjalla pieniä ankkoja ja muita juttuja (olisko mallin nimi ollut joku lullaby..???).. ovat olleet käytössä kahdella lapsella, ihan hyvä kuntoiset, pieniä käytönjälkiä tietenkin. Ilmakumipyörät, hoitolaukku, vaunuosaan, emmaljungan pussilakana , tyynyliina setti (samaa sinistä ja ankkoja kuin vaunuissakin) ja kaikki perusvarusteet mukana.
Jos jollain jotain tietoa näistä asioista niin olisin kiitollinen avusta!
Kommentit (5)
...ja täältä sai sen suuntaisia vastauksia että ei todellakaan voisi pyytää kuin muutaman hassun kympin.
meidän vaunut maksoi 600 e ja olen siis pitänyt ne itselläni.
50-70 e. Käytetty on käytetty ja teillä jo 6-7 vuotta vanhat. Mallinsa puolesta jo väistämättä out. Itse meinaan myydä -02 malliset Gessleinin yhdistelmät ja koitan saada niistä 90-100 e.
Käytetyistä ei makseta, koska halpismerkkejä saa uutena tarjouksesta 200 e.
Ei nyt ihan muutamalla kympillä, tuollaista hintaa mielestäni olen nähnyt. Hyvä jos ei tarvitse matkahuollon kautta laittaa, siinä ostaja säästää, että raaskii ehkä vaunuista maksaa..Itseltäni juuri tuonikäisistä rattaista ja jalkapeitosta pyydettiin juuri 80e (en ollut tosimielellä ostamassa, kaveri vain tarjosi, omiaan myy tuolla hinnalla). Mutta siis ei ollut vaununkoppaa mukana.
Itse maksoin v.1999 mallista, juuri tuosta samanlaisesta kuin sinulla (täyskumipyörillä tosin) 3v. sitten 130e, vertasin silloin, että oli edulliset, siis syksyllä 2003 vuoden -99 malli.
Nykyisin ei juuri kuviollisilla kankailla ole kysyntää ja usein maksetaan mielummin sitten vähän enemmän kuin otetaan sellaiset. Parvekevaunuiksi saattaisi joku sellaiset ottaa tai sitten joku jolla on rahat tosi tiukassa mutta tuskin montaa kymppiä on valmis maksamaan.
Siihen haku kohtaan kirjoitat emmljunga ja ruksin suljetut kohteet.