Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei toivotut viestit ihmiseltä josta tiedän vain nimen

Vierailija
18.05.2023 |

Hlö on käsittääkseni napannut sähköpostini Teams-kutsusta, jossa se oli muiden osallistujien näkyvillä. Muuta vaihtoehtoa en keksi. Näitä on tullut muutama, ja liitetiedostona on joskus kuvia, joista yhden kerran ajattelemattomana avasin. Onneksi ei ollut ns. dikpikki. Hän haluaisi nähdä tai lähteä jonnekin kanssani, mutta mulla ei luonnollisesti ole mitään kiinnostusta tehdä tuttavuutta vain siksi, että olemme joskus osallistuneet johonkin samaan tapahtumaan. Emme ole edes koskaan keskustelleet kasvotusten! Kerran olen vastannut, että en ole kiinnostunut, mutta lisää viestiä pukkaa... Luulen, että hänellä vain on jotkin sosiaaliset normit hakusessa. Estänkö vain kylmästi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä.

Vierailija
2/3 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää viestejä ja varsinkin oma "ei kiinnosta" talteen, tarvitset todisteet häirinnästä jos joskus joudut hakemaan lähestymiskieltoa.

Voit myös sanoa että jos viestittely ei lopu, kaikki viestit toimitetaan poliisille lähestymiskieltohakemuksen muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin estät, jos ei kieltoa usko. Itse ensin kyllä käskisin häntä lopettaa viestittelyn, mutta voithan estää samantienkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi