Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko seurustella itsea 17-vuotta vanhemman miehen kanssa? ELi nainen 35v ja mies 51v? Vai onko suhde pelkkaa hyvaksikayttoa molempien osalta? Mies haluaa nuoren naisen ja nai

Vierailija
04.12.2006 |

nen vakavaraisen miehen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni mies on juuri ton 17 vuotta vanhempi, ja minä kyllä luuken että ne on yhdessä siks että ne rakastaa toisiaan

Vierailija
2/8 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN missään nimessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella miehen kanssa, joka voisi olla iältään minun oma isäni. Siinä on sukupolvien välinen kuilu.

Vierailija
4/8 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoinaan seurustellut itseäni vanhempien miesten kanssa, joten kokemusta on.

Vierailija
5/8 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitten kun vanhempi on yli 60, niin rupee meinaan oleen vaikeksia. Olen työssäni nähnyt niin paljon tuskaa suuren ikäeron takia, joku 80 ja 60 vuotiaat ovat aivan eri planeetalla. Eihän se ikäero nuorena tunnu, mutta...

Vierailija
6/8 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni, mitä enemmän ikää on, sitä vähemmän ikäero merkitsee. 35-vuotiaan ja viisikymppisen henkinen ikäero on mielestäni pienempi kuin 25-vuotiaan ja nelikymppisen. Riippuu toki paljon ihmisistä.

Vierailija
7/8 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuskymppinen on vielä tosi viriili kaiken suhteen, mytta 80 on jo haudan partaall...

Vierailija
8/8 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voin seurustella, kunhan synkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi