Miehenä pidän isoista ja röpelöistä häpyhuulista
Ne ovat tuhmemmat kuin jollain tapaa lapsellinen viivapillu.
Kommentit (11)
No hyvät sulle. Toivottavasti löydät ja saat moista römpsää.
Erikoista toivotella onnea tulevaisuudelle kuin haluissa olisi jotain poikkeavaa. Kyllähän se on täysin fakta että naisen värkki muuttuu iän myötä. Väritys muuttuu jokaisella. Itse en ole enää parikymppinen ja pillu on parhaimmillaan omastakin mielestäni. Ylpeänä olen sitä esitellyt miehelle, halusin oikein ihailevat miten kaunis onkaan. :D
Hyvä että kaikille löytyy ottajansa.
Tätä kutsutaan suurella kunnioituksella Vituksi. Ei niitä kasva joka oksalla, mutta kellä onni on, tästä suurta iloa. Läheisille kuin itselle kun miehet käy ihan villeinä. 😀
Kiva levittää tuollaiset perhosen muotoon.
Kyllä kunnon ulkonevat häpyhuulet naisella on vaan aikamoista herkkua. Ihanaa nuolla paksuja pehmeitä pimppihuulia. Varsinkin jos ei ole hetkeen pesty ja tuoksuu vähän pissalta niin kiihottaa vain entistä enempi!
Kiitoksia kun jaoit tämän kanssamme.
Minäkin kiihotun häpyraosta esille työntyvistä sisemmistä häpyhuulista. Ihana avata ne kuin kukan terälehdet ja työntyä niiden väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa poijaat, se on synnyttäneen naisen kauneutta tuo räjähtänyt alakerta. Paree pysyy neppisautoleikkien parissa kuka ei siitä sytykettä saa.
Se mikään räjähtänyt ole 😘 Pullea, kostea, punainen pillu on minun silmääni (vaikka nainen olenkin) huomattavasti tuhmempi ja kiihottavampi kuin kliininen viiva. Kaikille varmasti löytyy ottajansa
Aika jännän spesifi kiinnostuksen kohde sulla.