Mihin matkustat kesällä ?
Paljonko lennot maksoivat ja mikä lentoyhtiö ? Miten kauan ennen matkaa varasit ? Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta.
Kommentit (513)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustan lentokoneella vain talvisin ja jonnekin lämpimään.
Ei ole ikinä tullut mieleenkään Suomen lyhyen kesän aikana lähteä viikoksi ulkomaille. Mun tuurilla se ois just se Suomen kesän kaunein viikko.
Kesällä nautin mökillä ja ympäri Suomea ja ehkä risteilylle. 4 viikkoa menee nopeasti kesä Suomessa.
Talvella sitten taas kaksi viikkoa etelässä että saamassa D vitamiinia.
Tunnen ihmisiä jotka matkustaa kesällä Välimerelle ja tikahtuvat siellä kuumuuteen ja sitten palaavat Suomeen keitetyn ravun värisinä. Talvella sitten hiihtolomalle Lappiin kun ei Helsingissä ole tarpeeksi lyhyet päivät. Logiikka tuokin.
Ai, me olemme kesäkuun lopussta elokuun alkuun ulkomailla. Miehen loma osuu siihen
Takuulämpöä ja sateettomuutta. Heinäkuu oli viimevuonnakin kylmä ja sateinen pks.
Heinäkuu välimerellä vastaa minun käsitystäni helvetistä. Itse matkustan aina huhti tai toukokuussa Välimerelle. Sillon siellä on suljettujen parhaimmillaan.
Heinäkuu välimerellä vastaa minun käsitystäni helvetistä. Itse matkustan aina huhti tai toukokuussa Välimerelle. Sillon siellä on suljettujen parhaimmillaan.
No me pidämme lämpimästä.
Olen nyt ollut kuukauden Italiassa kuten joka vuodi ja olen toisenkin, sitten palaan kesäkuun lopussa tänne. Toukokuu on kaunein kuukausi mutta turhan viileä muuten
Ei täällä ole erityisen kuuma, viimekesänä muutaman päivän 34 astetta. Nyt 18-23
En kyllä hassaa mihinkään, vuokraanperuselämiseen, joskus alevaatteisiin. Suurin syy tietysti se että elän ksin eli maksan samat kustannukset yksin mitkä pariskunnat maksaa kaksin.
Vierailija kirjoitti:
No me pidämme lämpimästä.
Olen nyt ollut kuukauden Italiassa kuten joka vuodi ja olen toisenkin, sitten palaan kesäkuun lopussa tänne. Toukokuu on kaunein kuukausi mutta turhan viileä muuten
Ei täällä ole erityisen kuuma, viimekesänä muutaman päivän 34 astetta. Nyt 18-23
Se 18-23 on täydellinen. Minulle päälle 30 on painajaista. Olen usein Barcelonassa keskellä talvea ja aina on jokunen päivä lomasta sen verran lämmin että otan brunaa hotellin kattotasanteella.
Suomen viileä kesä on oikeen mukava. Mökillekään en mene jos on hellettä. Siellä sisämaassa on yöt tukahduttavia helteellä. Helsingissä on helteellä viileä merituuli että ei tule yleensä tukalaa.
Poikkeuksellisesti en ihan mihinkään. Olin maaliskuussa 10päivää New Yorkissa ja taidan säästää hetken.
Olin alkuvuodesta 2 viikkoa Kaliforniassa ja kesällä ei vois vähempää kiinnostaa lähteä Suomesta mihinkään. Suomen kesä on kuin Kalifornian talvi. Just passeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustan lentokoneella vain talvisin ja jonnekin lämpimään.
Ei ole ikinä tullut mieleenkään Suomen lyhyen kesän aikana lähteä viikoksi ulkomaille. Mun tuurilla se ois just se Suomen kesän kaunein viikko.
Kesällä nautin mökillä ja ympäri Suomea ja ehkä risteilylle. 4 viikkoa menee nopeasti kesä Suomessa.
Talvella sitten taas kaksi viikkoa etelässä että saamassa D vitamiinia.
Tunnen ihmisiä jotka matkustaa kesällä Välimerelle ja tikahtuvat siellä kuumuuteen ja sitten palaavat Suomeen keitetyn ravun värisinä. Talvella sitten hiihtolomalle Lappiin kun ei Helsingissä ole tarpeeksi lyhyet päivät. Logiikka tuokin.
Ai, me olemme kesäkuun lopussta elokuun alkuun ulkomailla. Miehen loma osuu siihen
Takuulämpöä ja sateettomuutta. Heinäkuu oli viimevuonnakin kylmä ja sateinen pks.
Määkii meen välimerele maaliskuusa tai site loka marraskuusa just six.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä hassaa mihinkään, vuokraanperuselämiseen, joskus alevaatteisiin. Suurin syy tietysti se että elän ksin eli maksan samat kustannukset yksin mitkä pariskunnat maksaa kaksin.
Homma iteles miäs.
Varsovaan tapaamaan ystävääni. On kyllä jännä sekoitus modernia futurismia ja antiikkia. Pikkuhiljaa alkaa muistuttamaan Soulia.
Vierailija kirjoitti:
Varsovaan tapaamaan ystävääni. On kyllä jännä sekoitus modernia futurismia ja antiikkia. Pikkuhiljaa alkaa muistuttamaan Soulia.
Soul on rajaton riemu
Kesälomalla kotiin, lennot n. 500 e.
14pv loma kreikassa, 2 aikuista + 1 lapsi. Lennot, hotelli ja auto koko loman ajaksi 1860e
Kaksi matkaa varattu. Heti alkukesästä Kreikkaan koko perhe, juhannuksen jälkeen Krakova teinin kanssa kaksin.
Katselen parhaillaan syyslomalle matkaa Kanarialle. Johonkin pitää syksyllä päästä.
Haave olisi käydä briteissä lopultakin, pitäisi alkaa tutkimaan miten sen halvimmalla toteuttaisi ja saisi eniten irti muutamassa päivässä, teinejä mukana.
Turkuun matkustan. Ehkä Tallinnassa käyn myös. Jätetään kaukokohteet sit talveen kun se on niin pitkä kylmä jakso Suomessa
Bussila Turkuu 4.8