Lapsella ei ole kaikki hyvin.
Kuulin sen hänen äänestään. Hän tuntee, että elämä olisi ohi. Ei suostu myöntämään olevansa masentunut, mutta on ahdistunut. Sanoo, ettei mistään saa otetta. Mikä hänellä voisi olla?
Kommentit (29)
Poika voisi ajatella kuinka hyvin hänen asiansa ovat. Ei kaikilla ole samaa
Vierailija kirjoitti:
Luokaa unelmia yli opiskelun. Mitä opiskelun jälkeen? Mitä uusia mahdollisuuksia aukeaa? Onko pettynyt nyt johonkin erityisesti? Odottiko opiskelulta enemmän esim. elämyksiä? Opiskeluaika on enimmäkseen pirun tylsää kaikilla, mutta siitä päästyä odottaa mielenkiintoisemmat ajat. Tärkeintä on saada tutkintopaperit käteen. Minulla ainoastaan se oli johtotähtenä ja se riitti. Ne saatua alkoi ovia avautumaan.
Lässyn lässyn
Vierailija kirjoitti:
Poika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika?
Poika-oletettu
Vierailija kirjoitti:
Luokaa unelmia yli opiskelun. Mitä opiskelun jälkeen? Mitä uusia mahdollisuuksia aukeaa? Onko pettynyt nyt johonkin erityisesti? Odottiko opiskelulta enemmän esim. elämyksiä? Opiskeluaika on enimmäkseen pirun tylsää kaikilla, mutta siitä päästyä odottaa mielenkiintoisemmat ajat. Tärkeintä on saada tutkintopaperit käteen. Minulla ainoastaan se oli johtotähtenä ja se riitti. Ne saatua alkoi ovia avautumaan.
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika?
Poika-oletettu
Onko minulla joku valikoiva lukihäirö kun en huomaa, että lapsen sukupuolesta olisi puhuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika?
Poika-oletettu
Onko minulla joku valikoiva lukihäirö kun en huomaa, että lapsen sukupuolesta olisi puhuttu?
Aika monta viestiä nyt
Vierailija kirjoitti:
Joo, leikatkaa lehdistä kaikkia ihquja kuvia ja liimatkaa paperille unelmakartaksi.🤣
Kai adhd-diagnoosi on kuitenkin haettu😆