Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreiltä hurja takinkääntö: emme voi koko aikaa puhua vain ilmastosta, se on valtava virhe, suomalaisten hyvä elämä tärkeämpää, sanovat nuoret puheenjohtajaehdokasnaiset!

Vierailija
18.05.2023 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4842c032-c0f0-4d62-ab19-23bed499d…

Kyllähän toki ilmastosta pitääkin puhua mutta ihana asia että vihreiltäkin viimein myönnytys että koko aikaa ei pidä suunapäänä olla huutamassa ilmastosta.
Varmasti jokainen suomalainen ja kaikki puolueet haluavat ilmastolle vain parasta vaikka kaikkia päästöjämme emme voi lopettaa.

Ihan naurattaa nyt jo se pahin ilmastonmuutos- hulluus, naamanvääntäjä- Greta irvistelemässä ja vihreät hiihtämässä lumettomilla kaduilla Helsingissä kirkumassa iskulauseitaan🤗

Onneksi sentään vihreät ei tavoitteistaan huolimatta saanut ydinvoimaa kiellettyä Suomessakin, toivottavasti tulee järki päähän myös NS "p a k o l a i s"- kysymyksessäkin!

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden ongelma on, että muutkin puolueet vihertävät. Miksi kukaan äänestäisi juuri vihreitä, kun voi äänestää jotain muuta puoluetta ja saada samalla SEKÄ vihreää agendaa ETTÄ muitakin kivoja juttuja?

Ville Niinistön jälkeen vihreistä on ollut veto pois ja puolue on mennyt väärään suuntaan. Vihreissä ei taida enää olla jäljellä kuin hyvätuloisia ylemmän keskiluokan kaupunkilaisnaisia. Miehillekin tehtiin jo ajat sitten selväksi, että heitä ei vihreissä kaivata...

t. entinen vihreiden äänestäjä

Vierailija
42/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmasto on kyllä kusemassa nopeasti käteen minkä jo Etelä-Euroopassa helposti huomaa. Aika outoa että ilmastonmuutosdenialisteja esiiämntyy yhä vaikka heidän ennusteensa ovat kusseet 30+ vuotta ja maapallo lämpeni meriä myöten aika tarkkaan kuten ennustettiin. Uskovaiset hakevat lohtua Denialistifoorumi RY:n hurmostilaisuuksista?

Ei ehkä ole kysymys denialismista vaan siitä, että pikkuruinen Suomi ei voi korjata kaikkia maailman ongelmia. Kiina, USA, Intia, siinä maailman suurimmat syylliset. Vaikka koko Suomen kansa tekisi huomenna itsestään lopun ja lakkaisi siten tuottamasta hiilijalanjälkeä, se ei vaikuttaisi mitenkään ilmastoon. Paras ilmastoteko on lopettaa lastenteko, toiseksi paras on minimoida kuluttaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassut saunan taa...

Vierailija
44/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole kylläkään muistaneet 20 vuoteen, että luontoa on olemassa. M.muuttoa ovat vain ja ainoastaan edistäneet. Siksi lopetin heidän äänestämisensä.

Vierailija
45/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei kukaan puhu enään saastuttamisesta. paljon isompi ongelma kun nää hiili piiperrykset

Vierailija
46/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät eivät ole puhuneet tarpeeksi nimenomaan ympäristöasioista, sen sijaan kaikenlaisista ihmisoikeusjutuista on vaahdottu ja ne on priorisoitu. Tilaisuus uudistaa kaivoslaki ja eläinsuojelulaki munattiin, sen sijaan saimme sukupuolineutraalit liikennemerkit ja unisex-vessat, joita kukaan ei edes halua.

Vierailija
47/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuisivat vain nykyistäkin avoimemmin siitä mikä niiden sydämenasia oikein on, eli intersektionaali-LQTBG:sta, monikultttuuri ja ilmastovouhotus. Tunnustaisivat värinsä rehellisesti.

Vierailija
48/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen vihreästi eli minulle luonnonsuojelu, luontokadon estäminen ja ilmastonmuutoksen torjunta ovat tärkeitä asioita. MUTTA.

Haluan puolueen, joka suhtautuu noihin asioihin realistisesti. Suomen kilpailukykyä ei saa heikentää verrokkimaita huonommaksi ilmastosyiden vuoksi.

Suhtaudun myötämielisesti sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöihin, mutta en mihinkään vouhotukseen. Samoin mm-asioiden laita. Tottakai Suomeen voi tulla töihin ja opiskelemaan, jos elättää itsensä ja mukautuu suomalaiseen elämänmenoon ja hyväksyy suomalaiset arvot. Muussa tapauksessa ei.

Järkyttävää on, että koska ajattelen näin, minulle ei olisi tilaa nykyisessä vihreässä puolueessa.

Vierailija
49/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelen vihreästi eli minulle luonnonsuojelu, luontokadon estäminen ja ilmastonmuutoksen torjunta ovat tärkeitä asioita. MUTTA.

Haluan puolueen, joka suhtautuu noihin asioihin realistisesti. Suomen kilpailukykyä ei saa heikentää verrokkimaita huonommaksi ilmastosyiden vuoksi.

Suhtaudun myötämielisesti sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöihin, mutta en mihinkään vouhotukseen. Samoin mm-asioiden laita. Tottakai Suomeen voi tulla töihin ja opiskelemaan, jos elättää itsensä ja mukautuu suomalaiseen elämänmenoon ja hyväksyy suomalaiset arvot. Muussa tapauksessa ei.

Järkyttävää on, että koska ajattelen näin, minulle ei olisi tilaa nykyisessä vihreässä puolueessa.

Yhtä hyvin voisit olla persu noilla ajatuksilla.

Vierailija
50/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Vihreillä ei ole mitää ntekemistä maapallon luonnon kanssa.

Lihansyönti nimenomaan on luomua ja terveellistä. Kasvissyönti ei ole sitä.

Margariinit ja kasviöljyt ja sokeri ja säilöntäaineet ja keinotekoiset makeutusaineet ja muut mikä ei ole luonnonmukaista ovat myrkkyä ja sekoittavat elimistöä jos joku ja epäterveellistä toisin kuin luomuliha.

Vierailija
51/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat tehdä isommin identiteettipolitiikkaa kuten jenkkikollegansa.

Vierailija
52/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä väliä on koko maailmalla jos ei saa elää hyvää elämää ja vaurastua? Ilmatojutut on sitten ihan kivoja kun talous rullaa ja ihmisten ei tarvitse keskittyä kokoajan normaaliin pärjäämiseen. Sitten kun on asiat hyvin yhteiskunnassa, niin taas voi ilmastoa ja luontoa puuhastella.

Vierailija
53/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"– Halusimme olla se puolue, joka nostaa ilmastokriisiä ja luontokatoa jokaiseen keskusteluun, mutta jälkikäteen ajateltuna se ei ehkä ollut paras valinta"

Kyllä se oli paras valinta. Suomalaiset vaan eivät välitä, tyhmiä kun ovat.

Koska maailmassa on jo nyt liikaa ihmisiä, teetkö itse älykkään ilmastoteon, ja käyt Briteissä teettämässä itsellesi eutanasian?  Vai oletko niin itsekäs, ettet välitä?

Vierailija
54/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ydinvoimaa pitää rakentaa lisää. Ja sitten myös niitä polttoaineita sähköllä valmistavai laitoksia. Sähköautot on kuollut idea.

Niinhän se on, mutta jos ydinvoima näyttää närhen näreet tuulimyllyille niin niitä ei enää rakenneta kun ei tukirahoja ole varaa maksaa loputtomiin. Tästä syystä siis ydinvoimala täytyy laittaa tauolle, että tuulimyllyjen on kannattavaa pyöriä.

T: Vihreät

Vierailija
55/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin voisit olla persu noilla ajatuksilla.

Naulankantaan. Tuo ensimmäinen kommentti on kuin suoraan Purran suusta.

Vierailija
56/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vihreät ole mielestäni missään vaiheessa erityisesti profiloitunut pelkkänä ilmastopuolueena.

Vierailija
57/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ydinvoimaa pitää rakentaa lisää. Ja sitten myös niitä polttoaineita sähköllä valmistavai laitoksia. Sähköautot on kuollut idea.

Mä olen suunnittelemassa dieselkäyttöisiä kompressoreja sähköautojen lataamista varten ajon aikana. Kun saan kompurat tuotantoon niin minusta tulee miljardööri.

Vierailija
58/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vihreät ole mielestäni missään vaiheessa erityisesti profiloitunut pelkkänä ilmastopuolueena.

Totta, he ovat profiloituneet suomalaisen miehen vastustajapuolueena ihan yhtä paljon.

Vierailija
59/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ne myös kiljuu kikkelinaisten oikeuksien puolesta.

Vierailija
60/73 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät eivät ole puhuneet tarpeeksi nimenomaan ympäristöasioista, sen sijaan kaikenlaisista ihmisoikeusjutuista on vaahdottu ja ne on priorisoitu. Tilaisuus uudistaa kaivoslaki ja eläinsuojelulaki munattiin, sen sijaan saimme sukupuolineutraalit liikennemerkit ja unisex-vessat, joita kukaan ei edes halua.

Älä unohda mielipuolista ransulakia ja ISIS-mammoja :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän