Tampereella linja-autossa suihkutettu tuntematonta kaasua ihmisten kasvoille
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/henkilo-sumutti-kaasua-bussissa-tam…
Tuntomerkit kerrottiin toisaalla: musta toppaliivi, valkoiset lenkkarit, ikä noin 16-35, pitkä ja hoikka, "muodikkaasti pukeutunut".
Poliisi tarvinnut tulkkia tilanteen selvittelyssä joten ilmeisesti uhritkin maa- tuja
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, ettei itse artikkeli moisia mainitse.
Olet tyypillinen sokea suomalainen. Mitä ei sanota, se ei ole totta. Just joooooo!!
Pieni info sulle sokea, lehdistö ei saa sanoa tekijästä koska se olisi ra. asististaaas!!
Minä kuulin, että tekijä on 160cm, punatukkainen miesoletettu, jolla oli melonin kokoiset ryntäät. Kannattaa uskoa, ei lehdistö voi tuollaisia julkaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tyypillinen sokea suomalainen. Mitä ei sanota, se ei ole totta. Just joooooo!!
Pieni info sulle sokea, lehdistö ei saa sanoa tekijästä koska se olisi ra. asististaaas!!
Ja te persuääliöt "tiedätte" aina syyllisen vaikkette itse ole paikalla. Katajankin pahoinpitelijä oli kamala muualta tullut. Ei kun ei ollutkaan vaan oma puoluetoveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni info sulle sokea, lehdistö ei saa sanoa tekijästä koska se olisi ra. asististaaas!!Ja te persuääliöt "tiedätte" aina syyllisen vaikkette itse ole paikalla. Katajankin pahoinpitelijä oli kamala muualta tullut. Ei kun ei ollutkaan vaan oma puoluetoveri.
Vain otettu lääke auttaa.