Apua! Kummipojan rippijuhlat viikonloppuna. Mitä lahjaksi?
Kommentit (22)
Rahaa tai lahjakortti pojalle mieluisaan kauppaan. Miksi et kysyisi pojalta?
Lahjakortti pojan harrastuksen tai kiinnostuksen mukaan.
100€ rahaa ja itse tehty kortti. Ruusu myös.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa laittaa noin paljoa.. ap
Fortnite nukke, Nerfgun, fidget spinner
Vierailija kirjoitti:
50€, kortti ja ruusu.
Ruusunkin voisi minusta tuossa kohtaa jättää antamatta tai korvata ruusun jollain muulla kukalla/ kukilla, vaikka ei tässä yhdistelmässä sinänsä mitään kai vikaa ole. iMutta tselleni ne (raha ja ruusu) yhdessä vain tuovat mieleeni enempi sellaisen "yhdistelmän", jolla tavallisesti muistetaan / huomioidaan ylioppilaaksi tulon johdista ja mahd- ammattiin valmistuneita.
Itse saattaisin harkita rahan asemasta tiedustella rippilapselta tai hänen vanhemmiltaan. että mistä hän itse on kiinnostunut ja innostunut, jolloin voisin ehkä hankkia lahjaksi, jotain joka ylläpitäsi ja kannustaisi tätä kiinnostusta, vaikka hankintani sitten olisi vain lahjakortti, jolloin lopullinen valinta jäisi hänelle. Mutta lahjakortin hankkiminen määrätystä paikasta osoittaisin, että olen jollainlailla huomioinut hänen kiinostuksensa ja haluaisin edesauttaa sen jatkumista.
Uskovainen mies
Vaikuttaa sille, että joku on päättänyt antaa jokaiseen vastaukseen alapeukkua. Pitäsikö tähän vastata, ettei anna mitään kun hei ei me kummit olla mitään lahja-automaatteja. - No ei olla ei mutta moni meistä ihan vapaaehtoisesti haluaa muistaa ja huomioida omaa kummilasta. Mutta toki niin, että itse asetamme ne rajat ja puitteet, millaisen lahjan haluamme antaa tai olla antamatta. Minusta 100€ on jo varsin paljon kummilapselle annettavaksi rippilahjaksi.
Uskovainen mies
Miten olisi elämyslahja, kuten karting-ajo, virtuaaliseikkailu, huonepakopeli tai tuulitunnelilento? Katso yli 1600 elämyslahjaideaa >>> www.elamyslahjat.fi/rippilahjat/
Rippijuhla on sekä iloinen että vakava asia. Pitäisin yllä mainittuja elämyslahjoja rippijuhlan merkityksen nähden hieman epäsopivina, vaikka esim. 15-vuotislahjaksi ihan kivoja ehkä olisivatkin. Rippijuhla ei ole rahavarojen kartuttamistilaisuus, vaan lahjan olisi hyvä sisältää ajatus kummilapselle vaikka kirjan muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa laittaa noin paljoa.. ap
100 euroa ei ole paljon. Minimisumma lahjaksi kaikkiin juhliin. Ja jos kummi olet niin voisi antaa vähän enemmänkin.
Meillä lapsen kummit antoivat kukin 300 euroa lapselle.
Miksi et osta ristiä? Se on yleensä kummille kuuluva lahjaostos. Niitä on myös Kalevala-koruissa, on myös miesten mallistoja.
Vierailija kirjoitti:
Annat mitä on varaa
Jos on kerran kummin tehtävään ryhtynyt niin oletetaan kyllä että on rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer Pro!
Hohhoijakkaa, näköjään persusaatana taas ketjussa lässyttämässä typeryyksiä. Osta itsellesi tekop. illu ja mene sen kanssa ähertämään, viŧun ääliö.
Rahaa