Mikä tää nykyajan juttu deittailussa on, että suututaan jos toinen osapuoli ei heti vastaa viestiin?
Kuulemma todella paljon tapahtuu sekä naisten että miesten puolelta sitä, että suututaan, jos toinen ei ole heti vastannut viestiin.
Kommentit (61)
Tästä ghostauksesta (todellinen junttitermi muuten) kärsivien kannattaisi käydä vaikka lenkillä, jos tämmöistä kokevat. Netti on kaatopaikka, se kannattaa muistaa kaikilla alustoilla ja lähes kaikkien ihmisten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuksen mittari ainakin itselleni, kun tiedetään että kaikilla on se some siinä läsnä. Oma kiinnostus ei ainkaan nouse jos toinen roikottaa vastaamistaan, eri juttu jos on työeste tms vastaava.
Mistä sinä sen toisen elämän tilanteet tiedät? Itselläni esimerkiksi tuli tässä lähiaikoina sellainen takaisku että menetin 8000€:a. En vain ole ollut juttutuulella. Ei noita raha-asioita viitsi tuntemattomille alkaa selostamaan, eikä ole ollut sellainen fiilis että jaksaisi muuten vaan kevyesti rupatella. Siellä sitten joku selvännäkijä kehittää heti aivan ihmeellisiä teorioita siitä miksi toinen on hiljaa.
Se on varmaan se oletus että kaikilla on koko ajan kännykkä kädessä ja kaikkiin viesteihin reagoidaan aina heti. En aina vastaa kavereillekaan välittömästi jos viesti ei sisällä mitään kysymystä tai muuta mihin pitäisi vastata pian. Töissä olen ruutujen äärellä niin paljon että vapaa-ajalla tarkoituksella pidän ruudutonta aikaa välillä, tulen hermostuneeksi siitä jatkuvasta kännykän tuijottelusta. Jos siitä joku suuttuu niin ei voi mitään. Inhoan muutenkin nykyajassa sitä, että joka sekunti pitäisi olla tavoitettavissa. Voin kertoa, että deittisovellukset eivät sovi mulle kovin hyvin, kun jos aloittaa keskustelun, se pitäisi pitää käynnissä sitten aamusta iltaan ettei vastapuoli hermostu. Siksikin olen varmaan sinkku. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni lähinnä ahdisti sellainen että näkee että henkilö on paikalla esim. Face, ei vastaa viesteihin kuitenkaan pariin päivään. Myöhemmin selvisi että monta viritystä päällekkäin vaikka aluksi muuta yritti väittää.
Joo, toi on ärsyttävää. Näkee että henkilö on lukenut viestin mutta ei vaivaudu vastaamaan. Ehkä ei heti tai sitten ei ollenkaan vastaa. Toi tosin ärsyttää kavereitten ja perheenjäsentekin kohdalla. Eikö mua arvosteta lainkaan?
Miksi kyttäät toisten liikkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän tahallani viestittelyn alkuvaiheessa 24 h tauon vastaamisessa. Sillä saa hyvin karsittua pahimmat hullut, jotkut laittavat tuona aikana parikin huhuu?!-viestiä, jotkut jonkun raivokkaan "yksinpuheluksihan tämä sitten meni" ja osa poistaa matchin tuona aikana.
Hyvä, että todellinen luonteesi tulee heti esille. Oletan, että olet suhteessakin mykkäkoulun kannattaja?
Parin kysymysviestin laittaminen, kun vastaamiseen menee tunteja, on sinusta pahimman luokan hulluutta? Kukahan se sekopää oikein on?Onneksi en ole tinderissä, enkä edes sinkku ja kaveritkin olen karsinut lähes kokonaan. Ihmiset ovat aika kauheita nykyisin. Eipä onneksi tarvitse näitä tahallaan tekeviä tyyppejä kärsiä.
Kaipaan suhteessakin omaa tilaa ja aikaa enkä halua olla koko ajan tavoitettavissa, eikä se tarkoita mitään mykkäkoulua. Sinä taidat olla läheisriippuvainen?
Patti Smith pystyi soittamaan poikaystävälleen kerran viikossa kaukopuhelun lankapuhelimesta, kun rahaa ei enempään ollut. Oli sanoittamassa Springsteeniltä saamaansa kappaletta ja sanoitukseen tuli kohta
Have I doubt when I'm alone
Love is a ring, the telephone
Koittakaa nyt ymmärtää että ihmisillä on se oikeakin elämä ja sillä puolella tapahtuu kaikenlaista; läheinen voi sairastua tai kuolla, lemmikille sattuu jotain, työpaikka menee, tai tulee - sekin on yhdenlainen stressi, auto hajoaa, talo palaa, sattuu vesivahinko, on ongelmia lasten kanssa, surua, huolia, pakollisia asioita ja matkoja ja menoja. Näitä asioita ei useinkaan halua kertoa tuntemattomille, varsinkin kun oletus noissa apeissa on että ollaan hauskoja ja positiivisella mielellä. Aina ei vain jaksa. Antakaa vähän armoa. Joskus (usein) sille hiljaisuudelle on varmasti ihan järkevä selitys millä ei ole mitään tekemistä juuri sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärretä, että elämässä on paljon muutakin tekemistä.
Jos on niin kiire ettei edes viestiin ehdi yhtä sydäntä tai peukkuja laittaa, kun silti näkyy, että toinen on instassa Facebookissa, telegramissa, whatsupissa, niin onko oikeasti aikaa edes seurustella tai pitää ystäviä?
Ainainen kiire on vain tekosyy sille, ettei oikeasti halua.
Määrittele "heti". Jotkut pitävät monen päivän taukoa viesteistä ja sitten ihmettelevät kun toinen on poistanut matchin.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän tahallani viestittelyn alkuvaiheessa 24 h tauon vastaamisessa. Sillä saa hyvin karsittua pahimmat hullut, jotkut laittavat tuona aikana parikin huhuu?!-viestiä, jotkut jonkun raivokkaan "yksinpuheluksihan tämä sitten meni" ja osa poistaa matchin tuona aikana.
Eh, mitä järkeä tuossa on? Sinä katsot sitä puhelinta kuitenkin satoja kertoja päivässä kuten kaikki muutkin. Jonkun muutaman tunnin viiveen ymmärtäisin.
Miksi toiselle ei voi vastata silloin kuin pystyy vaan pitää pelata jotain peliä että kumpi jaksaa odottaa kauemmin ennen kuin vastaa. Ja ei, se ei tarkoita että pitää sekunnissa vastata vaan silloin kun kerkeää ja pystyy. Kenelläkään ei ole mitään tekosyytä miksi viestiin vastaaminen kestää monta päivää.
Ja miten kukaan pystyy olemaan parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa jolta kestää monta päivää vastata viestiin? Ei voi pyytää vaikka leffaan tai muualle seuraksi koska toinen vastaa neljän päivän viiveellä.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä jos toisesta on kiinnostunut, niin viestittelee usein.
Itse tapasin mieheni netissä ja heti viestiteltiin usein.
Kyllä se kertoo kiinnostuksen tasosta ja siitä että ei ole ainoa kelle viestitellään jos viestejä saa odottaa ikuisuuden.
Riippuu siitä kiinnostuuko pelkän viesteilyn ja kirjoittelemisen perusteella. En minä kiinnostu kenestäkään tapaamatta siinä määrin, että viesteihin vastaamisen nopeus kertoisi, tahdonko tavata tai olisinko mahdollisesti kiinnostunut. Kokemuksen myötä on tullut myös selväksi ettei kirjoitusten perusteella voi juurikaan päätellä onko keskinäistä kemiaa vai ei, joten mieluummin tapaaminen, kuin viikkoja viesteilyä ja ensi treffeillä toteamus ettei kohdatessa juttu luista tai muutoinkaan innosta.
Tykkäisitkö itse jos panostat ja yrität mutta sinulle ei vastata mitään ja odotutetaan että vuoro umero osuu kohdalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eh, mitä järkeä tuossa on? Sinä katsot sitä puhelinta kuitenkin satoja kertoja päivässä kuten kaikki muutkin. Jonkun muutaman tunnin viiveen ymmärtäisin.
Juuri se idea, että raivokkaat hätähousut ehtivät hermostua. Sellaisia en kaipaa elämääni.
Pieni korjaus nainen suuttuu jos hänelle ei vastata heti mutta miesten pitää hyväksyä se että naisella saattaa mennä viikkojakin ennen kun vaatii taas huomiota ja viikkojen aikana naisesta ei kuulu mitään. Naiset ovat päättäneet että on miesten tehtävä hoitaa yhteydenpito niin luulisi naisten sitten edes vastaavan kun ei itse suostu yhteyden pitoon
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt ymmärtää että ihmisillä on se oikeakin elämä ja sillä puolella tapahtuu kaikenlaista; läheinen voi sairastua tai kuolla, lemmikille sattuu jotain, työpaikka menee, tai tulee - sekin on yhdenlainen stressi, auto hajoaa, talo palaa, sattuu vesivahinko, on ongelmia lasten kanssa, surua, huolia, pakollisia asioita ja matkoja ja menoja. Näitä asioita ei useinkaan halua kertoa tuntemattomille, varsinkin kun oletus noissa apeissa on että ollaan hauskoja ja positiivisella mielellä. Aina ei vain jaksa. Antakaa vähän armoa. Joskus (usein) sille hiljaisuudelle on varmasti ihan järkevä selitys millä ei ole mitään tekemistä juuri sinun kanssasi.
Pidätkö ihmisiä hölmöinä? Ehkei kannattaisi silloin edes treffailla ja sanoa suoraan ettei kykene tällä hetkellä? Että lautasella on liikaa kaikkea.
Nämä väärässä elämässä olevat tee mitään sinun kevyillä jutuillasi, jos totuus on, että elämäsi on niin huonossa jamassa ettet ehdi edes viesteihin vastaamaan.
Jos läheinen sairastuu ja se vie kaiken ajan, ehkei toisen määrätynlainen hyväksikäyttö piristämään pelkästään sitä omaa elämää, ole kovin reilua? Muut eivät ole olemassa sinun dopamiinipiikkiäsi varten.
Ole armollinen muille, äläkä hyödynnä heitä itsekkäästi pelkkiin omiin tarpeisiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri se idea, että raivokkaat hätähousut ehtivät hermostua. Sellaisia en kaipaa elämääni.
Hyvä tietää, että tällä tavalla voi erottaa nämä, jotka kaipaavat elämäänsä vain näitä kerran vuodessa tuttuja. Sinusta he ovat raivokkaita hätähousuja ja minusta sinunlaiset ovat itsekkäitä jotka olettavat, että heidän tahtinsa on se oikea. Ja ehkä se heille on ja siksi on hyvä, että nämä kaksi ryhmää eivät ole toistensa kanssa tekemisissä ja se tulee esille 24 tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää, että tällä tavalla voi erottaa nämä, jotka kaipaavat elämäänsä vain näitä kerran vuodessa tuttuja. Sinusta he ovat raivokkaita hätähousuja ja minusta sinunlaiset ovat itsekkäitä jotka olettavat, että heidän tahtinsa on se oikea. Ja ehkä se heille on ja siksi on hyvä, että nämä kaksi ryhmää eivät ole toistensa kanssa tekemisissä ja se tulee esille 24 tunnissa.
Kerran vuodessa on hieman eri asia kuin kerran vuorokaudessa. Rauhoitu nyt vähän, hätähousu.
Kiitos kun ette vastaa viestehin niin tunnistan naislapset jotka pelaa näitä odottelupelejä
Ei liity varsinaisesti deittailuun mitenkään.
Älypuhelimet ja kaikenmaailman sovellukset paikallaolotietoineen aiheuttaa joissakin ihmisissä tuota että muiden tulee olla heidän saatavilla. Enimmäkseen persoonallisuushäiriöisten käytöstä.