Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tää nykyajan juttu deittailussa on, että suututaan jos toinen osapuoli ei heti vastaa viestiin?

Vierailija
18.05.2023 |

Kuulemma todella paljon tapahtuu sekä naisten että miesten puolelta sitä, että suututaan, jos toinen ei ole heti vastannut viestiin.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan suhteen ihmisen kanssa, joka ei turhanpäiten jätä minua odottamaan vastauksissaan. Tämä nimittäin jatkuu usein suhteessakin, jos toisella on tällainen ikävä tapa. Ja tosiaan ei kiinnosta arvailla aina, että mistä syystä milloinkin minulle ei jakseta vastailla. Hyvin harvoin näissä tapauksissa kyse on siis siitä, että olisi liian kiire vaan kysymys on juuri siitä, että henkilöä syystä tai toisesta _ei kiinnosta_ vastata.

Vierailija
42/61 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuksen mittari ainakin itselleni, kun tiedetään että kaikilla on se some siinä läsnä. Oma kiinnostus ei ainkaan nouse jos toinen roikottaa vastaamistaan, eri juttu jos on työeste tms vastaava.

"kaikilla on se some siinä läsnä."

Hyvin olette psykoosissa, KAIKKI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään järkevää syytä vastaamattomuuteen, niin voi mun puolesta olla sitten kokonaan vastaamatta. En jaksa aikuisten ihmisten pelleilyä katsoa, joten turha ottaa enää myöhemmin yhteyttä.

Vierailija
44/61 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme lässytystä täällä ihmisiltä, että kuinka kiire on ja ei voi vastata, jos koira kuolee jne. No pääsääntö on, että suhteella on jonkin näköinen tulevaisuus kun viestintä toimii. Joka ikinen ihminen joka oikeasti on toisesta kiinnostunut ja ihastunut, haluaa varmistaa ettei se toinen ymmärrä mitään väärin ja katoa. Halutaan olla yhteydessä ja rakentaa luottamusta. Nykyelämässä ikävä kyllä kaikki tietävät, että se kännykkä kulkee mukana normaalisti kaikilla koko ajan. Se on voi voi, että tällainen nyt vain tilanne on. Jos et koko päivänä vastaa potentiaaliselle kumppanille niin on se kyllä tosi huono merkki kiinnostuksen tasosta, jos mitään hyvää selitystä ei ole.

Vierailija
45/61 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole mitään järkevää syytä vastaamattomuuteen, niin voi mun puolesta olla sitten kokonaan vastaamatta. En jaksa aikuisten ihmisten pelleilyä katsoa, joten turha ottaa enää myöhemmin yhteyttä.

Sekö ei sitten ole pelleilyä, jos vetää hirveät kilarit, kun toinen ei tunnissa vastaa viestiin?

Vierailija
46/61 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W

Vierailija
47/61 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuksen mittari ainakin itselleni, kun tiedetään että kaikilla on se some siinä läsnä. Oma kiinnostus ei ainkaan nouse jos toinen roikottaa vastaamistaan, eri juttu jos on työeste tms vastaava.

No itsellä ei ole. Puhelin äänettömällä. Vastaan viesteihin yleensä max. kerran päivässä, joskus vasta seuraavana päivänä.

Vierailija
48/61 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä jos toisesta on kiinnostunut, niin viestittelee usein.

Itse tapasin mieheni netissä ja heti viestiteltiin usein.

Kyllä se kertoo kiinnostuksen tasosta ja siitä että ei ole ainoa kelle viestitellään jos viestejä saa odottaa ikuisuuden.

Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä.

Vierailija
49/61 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattaa kestää viikkokin, että en vastaa viestiin. 😄 Silloin kun minulle laitetaan viesti, mikä ei ole mikään sellainen johon pitäisi vastata sillä sekunnilla, niin pyyhkäsen sen pois näytöltä, jolloin sitten jossain vaiheessa unohdan koko viestin, ja sitten mulle laitetaan uudestaan viestiä tai soitetaan takas, ja kysästää miksi en vastaa. 😅

N.21

Vierailija
50/61 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projisoinnista.

Tulkaa ny jo pois siitä virtuaalilihakaupasta. Oikeat ihmiset törmäilee livenä.

Vierailija
51/61 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ghostaaja ja nautin siitä. :3

Vierailija
52/61 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme lässytystä täällä ihmisiltä, että kuinka kiire on ja ei voi vastata, jos koira kuolee jne. No pääsääntö on, että suhteella on jonkin näköinen tulevaisuus kun viestintä toimii. Joka ikinen ihminen joka oikeasti on toisesta kiinnostunut ja ihastunut, haluaa varmistaa ettei se toinen ymmärrä mitään väärin ja katoa. Halutaan olla yhteydessä ja rakentaa luottamusta. Nykyelämässä ikävä kyllä kaikki tietävät, että se kännykkä kulkee mukana normaalisti kaikilla koko ajan. Se on voi voi, että tällainen nyt vain tilanne on. Jos et koko päivänä vastaa potentiaaliselle kumppanille niin on se kyllä tosi huono merkki kiinnostuksen tasosta, jos mitään hyvää selitystä ei ole.

"Nykyelämässä ikävä kyllä kaikki tietävät, että se kännykkä kulkee mukana normaalisti kaikilla koko ajan. Se on voi voi, että tällainen nyt vain tilanne on"

Ei helv*tti että olette sekaisin. Tuo on epänormaalia

Vierailija
53/61 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on ihastunut siinä vaiheessa kun juttelee jossain deittiapissa?! Ja mikä hiton tulevaisuus? Juttelu deittiapissa vastaa suunnilleen sitä että joku istuu baarissa sun pöytään ja juttelette niitä näitä. Vähän nyt jäitä hattuun noiden vaatimusten ja odotusten kanssa.

Vierailija
54/61 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä itseäni tökkii miehissä. Ei siis toisten hitaat vastaukset, vaan tuo että miehet alkaa tuon määräilemisen jo siinä vaiheessa kun vähän juteltu jossain apissa. Heidän pitäisi saada määrätä kuinka nopeasti ja usein viestitellään. Mitä tuollaisen ihmisen kanssa on edessä jos suhteeseen asti päätyisi. Määräilyä, marttyrointia, mököttämistä ja loukkaantumista joka asiasta. Jos toinen ei käyttäydy juuri kuten mies on omassa päässään määritellyt että pitää käyttäytyä niin vedellään ihan ihme johtopäätöksiä.

Vierailija
55/61 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä suutu jos toinen ei vastaa. Mä vaan poistan tai blokkaa kyseisen henkilön, ja otan seuraavan matchin käsittelyyn jonosta.

Vierailija
56/61 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä suhteessa mulla on onneksi ollut fiksuja deittejä, ovat ymmärtäneet että mulla on muutakin elämää kuin kytätä viestejä. Eli oon voinut vastata sitten kun on ollut parempi hetki ja se on ollut heille täysin ok.

Vierailija
57/61 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän tahallani viestittelyn alkuvaiheessa 24 h tauon vastaamisessa. Sillä saa hyvin karsittua pahimmat hullut, jotkut laittavat tuona aikana parikin huhuu?!-viestiä, jotkut jonkun raivokkaan "yksinpuheluksihan tämä sitten meni" ja osa poistaa matchin tuona aikana.

Toi on totta ja  tolla tyylillä saa karsittua ne ikävät tyypit.

Tein ton saman aikoinaan ja sain parilta tyypiltä hyvin uhkaavia viestejä ja se oli välitön esto, poisto jne.

Silloin pidin myös tauon kaikessa.

Nykyisen miehen kun tapasin, niin hänellekin tein sen 24h hiljasuuden, niin hän ei viestinyt eikä mitään. Kun alettiin seurustelemaan, niin kysyin sitä häneltä, että ottiko se päähän.. Sanoi, että ei ottanut yhtään eikä edes ajatellu mitään negatiivista miksi olin hiljaa ja sanoi, että keskustelut oli niin hyviä ettei epäillyt yhtään etteikö nähtäisi ja juteltaisi ja asiat etenisi jos se olis tarkoitus.

Deiteistä ja ihmisistä keitä olin nähnyt ja jutellut, niin ainoa järkevä ja aito mies. Ei ehdotellut seksiä, ei leveillyt eikä valehdellut. On mies minkä sano olevansa. Suurimman vaikutuksen hän teki, kun hän oli aidosti kiinnostunut minusta ja mitä teen. Kerran sanoin hänelle yhdestä asiasta ja viikon päästä hän kysyi siitä, että miten se juttu meni. Siinä tuli se fiilis, että vaikka asia oli suht mitätön, niin hän muisti sen ja häntä kiinnosti se asia aidosti.

Aika paljon sai kaivellla hyvää ihmistä ja parasta miestä, mutta kyllä se kannatti. Paskaa en suostu ikinä ottamaan. Sonnat on koettu nuorempana.

Vierailija
58/61 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nykyelämässä ikävä kyllä kaikki tietävät, että se kännykkä kulkee mukana normaalisti kaikilla koko ajan. Se on voi voi, että tällainen nyt vain tilanne on"

Ei helv*tti että olette sekaisin. Tuo on epänormaalia

No jos sinua ei kiinnosta vastailla ihmisille, niin turha vinkua, jos kyllästyvät odottamaan ja siirtyvät seuraavaan. Ota sitten sellainen tyyppi, jota ei kiinnosta yhteydenpito. Tosin mielenkiintoista on, että miten tällainenkin suhde saa alkunsa? Onko toinen heti niin kiinnostunut sinusta, että odottaa vaikka viikon hiljaisuudessa eikä etsi enää ketään toista. Sairasta sekin mutta mikäs siinä, jos sellaisesta tykkää.

Vierailija
59/61 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa näkee, kuinka rasittavia raivoajia vastaukset vaatijat ovat.

Minulla oli tilanne, että viestittelin ihan mukavan miehen kanssa. Minulla oli sitten sovittu pitkään suunniteltu viikonloppureissu, josta tietenkin kerroin miehelle. Hän siis tiesi siitä. Kerroin myös että en varmasti jouda puhelimessa kirjottelemaan.

Minulla tietenkin oli puhelin mukanani kokoajan. Monestakin syystä; otin kuvia, katsoin tapahtuman tietoja netistä ystävieni kanssa ja myös siksi, että kun ystävä porukka hajaantuu siellä 30 000 ihmisen tapahtumassa, meillä on mahdollisuus löytää toisemme.

Mitä teki mies? Hän lähetti viestiä taukoamatta. Vastasin hänelle muutamia kertoja kohteliaasti, sitten vain lakkasin vastaamasta, koska viestittely ei tauonnut.

Hän ei todellakaan kyennyt odottamaan yhtä viikonloppua. Minua suututti hänen käytöksensä niin paljon, etten enää laittanut hänelle viestiä.

Tiedän, että hän löysi pian toisen, varmasti itselleen sopivamman naisen.

Mutta en minä olisi jaksanut tuollaista puhelinkiimaa

Vierailija
60/61 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa näkee, kuinka rasittavia raivoajia vastaukset vaatijat ovat.

Minulla oli tilanne, että viestittelin ihan mukavan miehen kanssa. Minulla oli sitten sovittu pitkään suunniteltu viikonloppureissu, josta tietenkin kerroin miehelle. Hän siis tiesi siitä. Kerroin myös että en varmasti jouda puhelimessa kirjottelemaan.

Minulla tietenkin oli puhelin mukanani kokoajan. Monestakin syystä; otin kuvia, katsoin tapahtuman tietoja netistä ystävieni kanssa ja myös siksi, että kun ystävä porukka hajaantuu siellä 30 000 ihmisen tapahtumassa, meillä on mahdollisuus löytää toisemme.

Mitä teki mies? Hän lähetti viestiä taukoamatta. Vastasin hänelle muutamia kertoja kohteliaasti, sitten vain lakkasin vastaamasta, koska viestittely ei tauonnut.

Hän ei todellakaan kyennyt odottamaan yhtä viikonloppua. Minua suututti hänen käytöksensä niin paljon, etten enää laittanut hänelle viestiä.

Tiedän, että hän löysi pian toisen, varmasti itselleen sopivamman naisen.

Mutta en minä olisi jaksanut tuollaista puhelinkiimaa

Tämä on hyvinkin toisenlainen tilanne kun olet etukäteen antanut tiedon, miksi et ehdi viestittelemään. Jos olisit vain yhtäkkiä ollut vastaamatta viikonlopun, niin se olisi ollut kyseenalaista.