Olen työtön ja herään kuudelta aamulla.
Niin se on. Pitää lähtee kalaverkot nostamaan. Siinä tulee samalla 20 km pyörälenkki joten kuntoilua heti aamulla.
Jos saan kalaa kuten ahvenia niin teen niistä ruokaa. Laitan myös ahvenia pakastimeen vakuumipakkaukseen ja syön myöhemmin. Ilmaista kalaa haen siis merestä aika monena aamulla viikossa.
Kommentit (17)
Minä avaan kuparin ja laitan pork hubit päälle. Siinä menee kivasti kahteen jonka jälkeen haen pitsat. Sitte ukoa juomaan kotiviiniä.
Perjantaisin ja lauantaisin menen baariin jossa niehet tarjoavat juomia.
Kuulostaa tervehenkiseltä.
Toivotaan, ettei tule öljyvahinkoa.
Ajoin muuten kiveen tänään aamulla kun olin nostamassa verkkoja. Hitto kun pelästyin. Mulla on sellanen 6 hv perämoottori veneessä. Siitä kun ajoin niin ei siinä kiveä pitänyt olla koska olen mielestäni ajanut siitä kymmeniä kertoja. Vesi on kai liian alhaalla joten perämoottori osui kiveen. Onneksi ei moottori hajonnut. T: ap
Vierailija kirjoitti:
Öljytankkerit uhka Suomen järvien ahvenille?
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuli koska perämoottorin peräöljyn öljy tulpan ruuvin tiiviste petti ja öljyy valui mereen. T: ap
Minä työttömänä latelen naisia pimppaan ja anuksiin sekä lesbotan kakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän sanoi hakevansa ilmaiset ahvenet merestä :D
Tuo kalastus on hyvä harrastus. Kalaa varsinkaan samaa kalaa ei kyllä suositella joka päivä syötävän. Aiotko sienestää ja marjastaa kun kausi alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän sanoi hakevansa ilmaiset ahvenet merestä :D
Näinpä. Lukeminen vaatii tarkkuutta, kaikilla ei sitä ole.
En ole käynyt töissä sitten kun täytin 55 v ja tuskin enää tulen käymäänkään. En myöskään ole ilmoittautunut työttömäksi. Herännyt aamuisin klo 4, joskus tosin klo 6.30 jos on ollut iltameno. Harrastukseni edellyttävät säännöllistä tai ainakin erittäin hyvin ennakoitavissa olevaa rytmiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kalastus on hyvä harrastus. Kalaa varsinkaan samaa kalaa ei kyllä suositella joka päivä syötävän. Aiotko sienestää ja marjastaa kun kausi alkaa?
Mustikoita käyn kerääs kyllä. T: ap
Toiset työttömät tekee järkeviä juttuja ja toiset vaan ryyppää.
Minullakin kello soi kuudelta, vaikka olen työtön. Helpompaa sitten aamuisin nousta, jos sattuu saamaan taas töitä, kun pitää työllisen päivärytmiin.
Että se siitä hallituksen ala-arvoisesta "naapuri jää nukkumaan, kun toinen lähtee töihin"-irvailusta!
Toivottavasti syöt kaikki kalat itse, nuohan ovat toista tuntia lämpimässä ennen pakastamista.
Good for you! Minä yleensä saan tuohon aikaan vasta unen päästä kiinni.