Duolingon pelaajia?
Pelaatteko kaikki tasot loppuun? Eli violetin värisiksi, ennenkuin siirrytte seuraavalle tasolle?
Pitääkö teillä pisteet paikkansa?
Itse tässä olen nyt hetken pelannut ja huomaan, että vaikka kuinka saan pisteitä, ne eivät aina kerry sinne listaan.
Eli jos minulla on 157 pistettä, pelaan 20 lisää, voi olla etten nouse listalla yhtään pisteiden suhteen, tai sitten hetken päästä on esim. 167 pistettä. Enkö ymmärrä jotakin?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kohta "level up" ihan tason lopussa, kun on pelannut kaikki sen unitin pallot keltaiseksi. Nähtävästi sen pelatessaan saa sitten aikaiseksi lilaa. En ole kokeillut, pitääpä testata.
Näin on ja jokaisessa taitaa olla kahdeksan kohtaa. Apuja ei ole käytettävissä enää, vaan kaikki on osattava itse tai muuten reputtaa homman.
Itsellä näköjään yksi taso lilana, kaikki muut keltaisia.
Eli jos kieltä haluaa oppia kunnolla, on pelattava paljon tai ostettava pelimerkkejä, että pääsee tavallaan "kokeeseen" saakka. Muut ovat vain oppitunteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pelannut pitkään, mut miks en ymmärtänyt tästä aloituksesta mitään :D mikä menee violetiksi? Jokainen unit ja section on erivärinen ja pelaan ne kaikki loppuun asti.
Pisteistä en ole kiinnostunut yhtään. Pelaan oppiakseni, en muuten. Taas tuli ilmoitus et olen pudonnut pisteissä johonki ruby leagueen :D so what.
Eli kun pelaat mobiililla tason läpi, kaikki pallerosi ovat keltaisia. Kun lähdet vielä pelaamaan keltaisia palloja, ne muuttuvat violeteiksi. On kai ns. "loppukoe" asioista. Tämä maksaa 10 gemssiä tai jotakin sinne päin kerta.
Tätä varmaan haettiin. Eli pelaatko vain keltaiseksi vai ihan loppuun saakka joka tason, eli violetiksi.
Jaa jaa mulla on jokainen unit eri värinen. Keltaiseksi taitaa mennä vaan jos tekee prove youre a legend jota en tee koskaan koska se syö gemejä joita ei ole muutenkaan.
Eikös se ole vain yläreunasta eri värinen ja ne kaikki pallukat keltaisia -> muuttuvat loppuun pelaten liloiksi? Siis kaikissa uniteissa? Näin itse muistelen. Pakko ehkä kokeilla...
Vai onko joku muuttunut?
Ilmeisesti eroja android ja iphone-käyttäjillä. Mulla iphone ja tasot on pelattuna melkein loppuun saman värisiä kuin kyseinen unit yläreunasta. Kun suorittaa legend tasot jokaisesta pallurasta, ne muuttuvat kultaisiksi. Ilmeisesti android-käyttäjillä violeteiksi?
Androidilla ainoastaan silloin muuttuu lilaksi, jos tason alareunan "LEVEL UP" kohdan pelaa täysin oikein läpi kokonaan.
Silloin on läpäissyt kyseisen tason hyväksytysti kokonaan.
Jos muistan oikein, niin pisteet vähenee jos on välipäiviä pelaamisesta. Mut voi olla että ap ei tarkoittanut tätäkään...
Vierailija kirjoitti:
Jos muistan oikein, niin pisteet vähenee jos on välipäiviä pelaamisesta. Mut voi olla että ap ei tarkoittanut tätäkään...
Kyse ei ole välipäivistä. Pelaan itse vartin aamulla ja vartin illalla ja tosiaan, aina ei pisteet näy. Välillä taas tulee viiveellä. Välillä mitä sattuu.
Mitä kieliä opiskelette siellä? :) itsellä ruotsi ja saksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pelannut pitkään, mut miks en ymmärtänyt tästä aloituksesta mitään :D mikä menee violetiksi? Jokainen unit ja section on erivärinen ja pelaan ne kaikki loppuun asti.
Pisteistä en ole kiinnostunut yhtään. Pelaan oppiakseni, en muuten. Taas tuli ilmoitus et olen pudonnut pisteissä johonki ruby leagueen :D so what.
Eli kun pelaat mobiililla tason läpi, kaikki pallerosi ovat keltaisia. Kun lähdet vielä pelaamaan keltaisia palloja, ne muuttuvat violeteiksi. On kai ns. "loppukoe" asioista. Tämä maksaa 10 gemssiä tai jotakin sinne päin kerta.
Tätä varmaan haettiin. Eli pelaatko vain keltaiseksi vai ihan loppuun saakka joka tason, eli violetiksi.
Jaa jaa mulla on jokainen unit eri värinen. Keltaiseksi taitaa mennä vaan jos tekee prove youre a legend jota en tee koskaan koska se syö gemejä joita ei ole muutenkaan.
Eikös se ole vain yläreunasta eri värinen ja ne kaikki pallukat keltaisia -> muuttuvat loppuun pelaten liloiksi? Siis kaikissa uniteissa? Näin itse muistelen. Pakko ehkä kokeilla...
Vai onko joku muuttunut?
Ilmeisesti eroja android ja iphone-käyttäjillä. Mulla iphone ja tasot on pelattuna melkein loppuun saman värisiä kuin kyseinen unit yläreunasta. Kun suorittaa legend tasot jokaisesta pallurasta, ne muuttuvat kultaisiksi. Ilmeisesti android-käyttäjillä violeteiksi?
Androidilla ainoastaan silloin muuttuu lilaksi, jos tason alareunan "LEVEL UP" kohdan pelaa täysin oikein läpi kokonaan.
Silloin on läpäissyt kyseisen tason hyväksytysti kokonaan.
Just näin. Iphonella sama on level up:n sijaan go to legendary, ja muuttuvat lilan sijaan kultaiseksi. Tuo level up / legendary lienee samanlainen molemmissa, eli maksaa gemejä ja virheitä ei saa tulla. Paitsi jos on superduolingo, silloin ei väliä virheillä eikä maksa.
Tässä varmaan keskustelua eri henkilöiden välillä hämää se, että iphonessa tasot suoritettuna ENNEN legendary-viimeistelyä ovat eri värisiä eri uniteissa (vihreä unit -> suoritettu pallo vihreä). Legendaryn jälkeen kultainen.
Androidissa ilmeisesti keltaisia kaikki, jos oikein tulkitsin. Ja level upin jälkeen violetti.
Ahaa! Kiitos, jo valkeni. Eli siksi siis sotkua väreissä.
Olen itse kerrannut ruotsin, opiskellut venäjää, saksaa, ranskaa, italiaa ja espanjaa. Aina yksi kulkee johdossa, toinen kieli taustalla. Kun yksi kieli viety loppuun, taustan kieli ykköseksi ja joku muu siihen taustalle.
Ja ei, en osaa todellakaan sujuvasti mitään (no ruotsin), mutta auttavasti jo kyllä. Vuodessa paukuttaa yhden kielen alusta loppuun, toista käy taustalla n. puolet ja sillä syklillä etenee.
Kiina tai japani ehkä jossain vaiheessa...
Vierailija kirjoitti:
Et välttämättä nouse listalla, sillä samaan aikaan listalla olijat, jotka ovat samaan aikaan paikalla, "pelaavat" myös ja kerryttävät pisteitä, kenties nopeampaa tahtia :) Eli saatat jopa pudota listalla alaspäin.
Eikö sijoitukset ole huijausta, jolla saadaan pelaamaan?