TP:t viikoilla 49-50
Tämä pino on meille jotka toivoimme pikkukakkosta ja nyt haaveemme on toteutuneet!
kaikki kahden lapsen äidit pinoon!
Hei,aatelkaa,eka pinoutuminen taaperopuolella ja ollaan vauvakuumepuolelta lähdetty=)
HALII KAMUJA=)
en ainakaan huomannut että tätä vielä olisi ollut,pinoa siis.
Meillä 2 päiväiset synttärit meni hyvin ja uskallanko sanoa ees että Juho liki viikon ollut jo terveenä,huh huh.ensi viikon perjantaina on se odotettu korvalääkärin aika.
kuulumisia ootellessa=)
äityliini ja taapero Juho 281105
Kommentit (27)
..sitä autoa, kun pimeässä loistivat takavalot päällä!! Mutta onneksi se olikin naapurin auto..Oma oli tallessa.. =)
koneella haukotellen,Juho meni juuri päiväunille,ei huono idea itellekään viime yön jälkeen,tämä isompi muksu valvotti=(
heräili ja itki eikä saanut sanottua mikä kunnolla on ja lopulta kun kolmesti vein sänkyyn ja silittelin,otin meidän keskelle mutta tuli kaikille uneton yö kun tyttö on niin kova heilumaan ja potkimaan ettei uskoisi!mieskin siirtyi klo 5 sohvalle että sais ennen töihin menoa ees vähän nukkua...
luntakin satoi jee jee!!
sais vaan enempi sataa että jäis maahan asti mutta toivossa on hyvä elää.
Molemmat lapset nuhassa nyt=( toivottavasti ei tule pahempaa...
äityliini ja Juhis
missäs se Viivi tosiaan on?
Meilläkin synttärit ohi ja täytyy sanoa, että onneksi!
Kaikki meni hyvin, mutta ei ne tarjoilut 15 hengelle ihan tosta vaan tule. Ja kivoja 1v-lahjoja tyttö sain, brion laatikkolelun, ihanat nahkaiset sisätossut, ison nalle puhin, pari vaatetta ja rahaa.
Kauhea ilma ainkain Helsingissä -vettä vaan sataa :(
Oli pakko käydä aamupäivällä jumbossa hoitelemassa asioita ja
aina menee rahaa ihan liikaa... ja tulee ostettua paljon muutakin kuin suunnitteli. Mä vaan rakastan ostaa tytöille vaatteita ja musta on kiva pukea aina siistit vaatteet päälle kun mennään kavereille tai muskariin.
Välillä ihmettelen paria kaveria, jotka itse pukeutuvat tosi kivasti, mutta lapsilla aina jotain verkkaria tai muuta selvästi " jo parhaat päivät nähneitä" vaatteita.
Tästä aiheesta hyvä G: minkälainen vaatepolitiikka teillä on muilla on?
Mietittekö mitä puette lapsille vai riippuuko päivästä/puhtaista vaatteista mitä laitatte? Toiset kaverit on sitä mieltä, että niitä kalliita hyviä vaatteita pitää käyttää aina vaan kun jonnekin menoa ja toiset taas pukee lapsille aina jotain trikoota ja säästää hyvät vaatteet vain jouluksi ja synttäreiksi...
Nyt kahville, j ja lapsukaiset (-02 ja -05)
Kyllä mä kotona ollessakin olen lapsilla pitänyt ns.uudempia/parempia vaatteita mutta kyllä kun kylään,muskariin,kerhoon ym.lähdetään,katson niitä parempia vaatteita mutta on Juhollakin 2 päivää ollut juuri 1v lahjaksi saatu fleecepotkupuku päällä vaikka vaan kotona oltu.
niin,kukahan ekana kertoo pikkukolmosen tulosta=)???
Mä en ainakaan kun sitä ei meille tule mutta mielenkiinnolla odotan,olihan sitä vauvakuumetta jo joillakin.
Meille on muuten 6.hammas tulossa Juholle.
Ketkä kävi 1v kuvassa?
Me käytiin viikko sitten mutta vieläkään ei postissa tullut koevedoksia.
Vettä sataa etelä-pohjanmaallakin,höh.
Vaatteista oli puhetta..Meillä olen aika tarkka, mitä puen lapsille päälle. Varsinkin jos johonkin ollaan menossa, sukatkin katson suht sävy sävyyn..Kotona saattaa olla jotain kirpparivaatettakin päällä, siistiä kyllä sekin, muttei aina välttämättä saman sävyn vaatetta. Lapsille on tosiaan kiva ostella vaatteita! =)
No, mutta ei muuta, valmistautumaan Täydellisten naisten alkuun..Kukaan muu koukussa tähän sarjaan?!
Vanhasta tottumuksesta menin ensin vauvapuolelle.... Mutta täältähän tää pino tietty löyty :D
En oo hirveesti ehtinyt kirjotteleen, kun meillä on nyt sit noi makkarirempat käynnissä. No, lastenhuone on nyt valmis, meidän makkari vasta alkutekijöissään...
Meillä on ollut jo pitkään 8 hammasta. Nyt oon huomannut myös poskihampaita tulleen! Liekö niistä sitten noi kuumeetkin johtuneet. Hampaita on jotain 10-12 nyt. Tarkkaa en tiedä, kun kertakaikkiaan sinne suuhun ei saa katsoa...
Kuumepuolelle varmaan siirryn jossain vaiheessa vielä, kesällä tai joskus, mutta en hylkää silti teitä :) Vaikka välillä miettii että onko lastenhankinta viisasta, kun esikoisella on niin kauhee uhma menossa taas, että päivät ei ole kuin huutoo, kiukuttelua ja tottelemattomuutta! Hulluko niitä lisää haluaa?! Niinpä niin, minä ainakin.
No kaipa sitä täytyy taas mennä noita hommia jatkaan, että joskus saatais sitten valmistakin!
Minsku
Ps. JA ONNEA VIELÄ KAIKILLE SYNTTÄREITÄ VIETTÄNEILLE!
Saittekin nopeasti Minsku leikkausajan. Kiva, että on vasta joulun jälkeen, ettei ainakaan joulua tarvitse sairaalassa olla. (jos nyt leikkausta voi kivaksi sanoa.. ) Vai miten pitkään joudutte olemaan sairaalassa leikkauksen jälkeen? Isäni leikattiin viime jouluna, tai paria päivää ennen, ja oli ihan kiikun kaakun pääsikö jouluksi kotiin. Normaalisti ei olisi päässyt, mutta päästivät " joululomalle" , ihan kiva, olimme siellä joulun, ja olisi tunnelma hieman latistunut, jos yksi olisi ollut sairaalassa..
Vaikka eipä sitä joulun tunnelmaa edelleenkään kauhiasti ole.. =( Kumma juttu, mut kyl lumi tekis ihmeitä! On ne sentään luvannu jo pari astetta pakkasta sunnuntaille. Suunta on oikea.. =) Ja tosiaan muutenkin vähän jänskättää se jouluaatto, kun ollaan anoppilassa. Kun siellä ei viimeksi, kun vietimme joulua siellä (3vuotta sitten) ollut sitä joulukuusta ollenkaan..Olen varmaan aiemminkin maininnut.. =) No, toivottavasti nyt on.
Me peruimme miehen kanssa Turun loman, ja jäämme kotiin viettämään vapaata iltaa. Ei kumpaakaan kummemmin " hotsittanut" lähteä ajelemaan sinne. Ihan kiva olla kotonakin, mennään kaupungille sushille ja ehkä vähän shoppailemaan. Minskulle myös hauskaa vapaa- iltaa!!!!! =) =)
Ai niin, jospa sais hieman joulutunnelmaa, ajateltiin lähteä tänään kuusiostoksille! Kun saimme siskoni kanssa isämme kuskamaan, on helpompi tuoda kuusi isommalla autolla..Autosta puheenollen, tarviipa lähteä kurkkaamaan ikkunasta, kun näin unta viime yönä, että joku varasti meiän auton...