Minkä ikäisenä löysit miehesi?
Minkä ikäisenä löysit miehesi jonka kanssa olet nykyään?
Kommentit (40)
6 vuotiaana tapasin hänet ensimmäisen kerran ja tiesin heti että tuossa on tuleva mieheni.
38-vuotiaana. Nyt olen 46. Mieheni on viisi vuotta nuorempi, vaikka sitä ei kysyttykään.
29.v, olin täyttämässä 30. Mies oli 22.v.
Nyt ollaan 35.v ja 28.v.
33 vuotiaana. Nyt ollaan oltu kimpassa jo 35 vuotta.
Mies vastaa.
Aloin seurustella vaimoni kanssa, kun hän oli 16, minä 18.
Olemme nyt 50/52
Töissä tavattiin 33 & 34 ja nyt ollaan 45 & 46.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaanko ei ole 67? T. Martta
Mies on 67v, itse 62, naimisissa 43v, ihan normaalia 70-80-luvulla. Ja lapset tehty nuorena, ei tarvii hedelmöityshoitoja, kun ei yli 40v olla enää lapsia tekemässä, lapsenlapsia jo kuusi.
"Jo kuusi"? Minulla on 23 lastenlasta.
N44
Ollaan tunnettu aina , mutta olin 22, kun aloimme seurustella. Siitä on 23 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on 67v, itse 62, naimisissa 43v, ihan normaalia 70-80-luvulla. Ja lapset tehty nuorena, ei tarvii hedelmöityshoitoja, kun ei yli 40v olla enää lapsia tekemässä, lapsenlapsia jo kuusi.
N44
Teinivanhemmuus usein periytyy
Olin 18-vuotias, nyt 58 v. Tavattiin yhteisten ystävien luona.
Olin 34 ja nyt olen 40. Kuusi vuotta avioliittoa takana. Naimisiin en mene kuin kerran elämässä.
En oo vielä löytänyt. Kait se jossain Hämeenlinnan lähettyvillä asuu.
26-vuotiaana. Nyt olen 44, mies 45.
Vierailija kirjoitti:
hienoa että jotkut jaksaa olla saman kanssa kymmeniäkin vuosia, hatunnoston arvoinen asia
Eipä tuossa mitään ihmettä, kun rakastaa niin rakastaa. Hitosti käy tuo ukko hermoille joskus, varsinkin kun kuulo on nyt huonontunut, mutta hänellä on puolensa.
Tavattiin kun olin 22, alettiin seurustella vuotta myöhemmin ja vuosi siitä mentiin naimisiin. Hän on mua neljä vuotta vanhempi. Yhdessä oltu yli 40 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44Teinivanhemmuus usein periytyy
Ennen lisäännyttiin lapsena kun oma fyysinen kehitys oli aivoista vielä kesken, ja nykyään vasta aikuisena.
16, nyt 31. Tutustuimme internetissä.
en oo löytäny vielä