Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
17861/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli äskettäin jossain vastaan se video, jossa Käärijä katsoo JO semiä siellä jossain baarissa, oon miettinyt miksi se on mun mielestä jopa inhottava, feikki (niin kuin onkin) etten edes ole pystynyt sitä katsomaan kokonaan. Sitten tajusin, että sen täytyy olla gf kuvaama, oli K:n vapaailta ja pöydällä näkyy joku ns. naisellinen drinkki. Mä en muuten ois halunnut edes mainita tyttistä, mutta mun mielestä on aika outoa, että se on ihan mukana tossa hommassa, niinkuin jossain niistä lomapätkissäkin, siis shippauksessa. Sitten jos se vielä lähtee mahdolliselle Slovenian reissulle, niin se on kyllä vähän outoa, koska siellä on myös ne bändin pojat, joiden kanssa sekoilla...

Vierailija
17862/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan ketjun alkuperäiseen tarkoitukseen; K & B kevytshippaus. Ei muita henkilöitä; myrttis, Kuumaa jne. Korkeintaan hullu manageri. Hyvällä fiiliksellä. Muille aiheille voi tehdä omia ketjuja. Kiitos jo etukäteen!

t. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17863/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko bojanilla jotenkin hankalan muotoinen kallo, kun sillä on aina tuo sama ylikasvanut kuontalo..

Ite olet ylikasvanut

Vierailija
17864/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä noita Leilan tarinoita poistetaan? Eilinen oli niin kaunis. Voisiko ne oikeasti tallentaa jonnekin. Kaikki ne aiemmatkin. 💚

Vierailija
17865/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää nyt aivan hullua. Kauhea ikävä B:tä. Ihan kuin olisi oma sielunkumppani vilkutellen lähtenyt pois. Eilen kaiversi sisältä koko päivän. Mikähän tunnelma K:lla on... etenkin jos tähän liittyy paljon mixed feelingsejä. Toivon tosi paljon että B on kunnossa ja iloinen reissustaan eikä nolostele vapautumistaan. Mua vainoaa myös ajatukset siitä miten kotomaassa häntä nuhdellaan ja siitähän lähtee levottomat ajatukset eteenpäin... bottom-era indeed. 🔥 No nyt s.t.o.p.!!!

Ihanaa, että on muitakin samassa asemassa. Eihän tässä järkeä ole ollut pitkään aikaan. Nyt on huolehdittavana omien poikien lisäksi tämä Cvjeticanin. Siinähän menee joukon jatkona. Tänään on kyllä pakko suunnata puutarhapalstalle, siis sille ihan todelliselle, istuttamaan taimia. Hemmetti, kun isoin tomaatin taimi oli ottanut nokkiinsa jostain ja taitaa olla menetetty tapaus.

Mua myös huolettaa Bojan. Minkähän ikäisiä miehiä ei tarttis enää surra ja huolehtia? Toivottavasti ei liikaa läksytetä Sloveniassa..

Vierailija
17866/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palataan ketjun alkuperäiseen tarkoitukseen; K & B kevytshippaus. Ei muita henkilöitä; myrttis, Kuumaa jne. Korkeintaan hullu manageri. Hyvällä fiiliksellä. Muille aiheille voi tehdä omia ketjuja. Kiitos jo etukäteen!

t. AP

No kyllä olisi kiva spekuloida myös joitain todellisia tapahtumia, sen takia mä ainakin täällä käyn. En tarkoita kenenkään nimien mainitsemista tms, mutta ei kai täällä voi tuolla tavalla keskustelua rajoittaa.

Vierailija
17867/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. AP

Mieluusti ei mitään tiukkoja raameja keskustelulle. Jos Kuumaasta tulee mieleen JO ja sitä kautta B&K niin ihan ok.

Vierailija
17868/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. AP

No kyllä olisi kiva spekuloida myös joitain todellisia tapahtumia, sen takia mä ainakin täällä käyn. En tarkoita kenenkään nimien mainitsemista tms, mutta ei kai täällä voi tuolla tavalla keskustelua rajoittaa.

Ei tietenkään voi.

Vierailija
17869/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli äskettäin jossain vastaan se video, jossa Käärijä katsoo JO semiä siellä jossain baarissa, oon miettinyt miksi se on mun mielestä jopa inhottava, feikki (niin kuin onkin) etten edes ole pystynyt sitä katsomaan kokonaan. Sitten tajusin, että sen täytyy olla gf kuvaama, oli K:n vapaailta ja pöydällä näkyy joku ns. naisellinen drinkki. Mä en muuten ois halunnut edes mainita tyttistä, mutta mun mielestä on aika outoa, että se on ihan mukana tossa hommassa, niinkuin jossain niistä lomapätkissäkin, siis shippauksessa. Sitten jos se vielä lähtee mahdolliselle Slovenian reissulle, niin se on kyllä vähän outoa, koska siellä on myös ne bändin pojat, joiden kanssa sekoilla...

No tuon semifinaaliotoksen jälkeen k on lähettänyt bojanille ne liekit ja sydämet ja superonnellisen ääniviestin. Tuskin se tyttis siinä on mukana. Tai jos, kuvio on kyllä erityisen kieroutunut.

Vierailija
17870/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere kyllä ehkä vähän leikkii Bojnilla, semmosta perinteistä kylmää... kuumaa leikkiä..

Joskus tulee mieleen, että kun Bojan oikeasti voisi ottaa kunnolla etäisyyttä Jereen. Ei nyt ihan katkaista välejä, mutta kuitenkin. Miten Jere reagoisi. Twilight pätkä oli outo. Miksi siinä piti niin tylysti komentaa Bojania? Sovittu juttu tietenkin, mutta miksi tuollainen asetelma.

Vierailija
17871/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on kevytshippaus ja harcoreshippaus?

Vierailija
17872/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuon semifinaaliotoksen jälkeen k on lähettänyt bojanille ne liekit ja sydämet ja superonnellisen ääniviestin. Tuskin se tyttis siinä on mukana. Tai jos, kuvio on kyllä erityisen kieroutunut.

se ON kieroutunut, kyllä se tyttis on ihan mukana tossa hommassa. Uskokaa pois.

Vierailija
17873/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutarhurit! Taidan olla sittenkin vielä Bojan päissäni, tai sitten Matrix leikittelee:

Kävelin lounaalta, katusoittaja soitti villejä lupiineja, alkoi hymyilyttää tuo biisi. Sitten juuri mun kohdalla hän lauloi: "Sulle punaiset ruusut on joku tuonut huoneeseen,

Vielä olen kovin väsynyt mies, vaivun uneen uudelleen. Yhdessä kuljetaan päivän kirkkauteen" 🌹

Sitten! Mun reitille oli ilmestynyt uusi taulu, jossa kitaraa soittava mies puolipitkillä hiuksilla 😅

Taidan olla melkoisessa kaninkolossa. Onneksi täällä ehkä muitakin.. Sellaista never stop madness ja mennään taas osastoa tämä toipuminenkin näköjään

Mulle, 5-kymppiselle mammalle, kävi eilen niin, että puhelin rupes jostain syystä temppuilemaan (kuumenikohan tiettyjen videoiden jatkuvasta katselusta..) ja mietin jo, että onko mun pakko viedä se katsottavaksi jonnekin. Sen näyttö oli siis täysin pimeänä, ja puhelukin katkesi.

Niin VÄHÄNKÖ NOLOTTI, kun mulla oli puhelimessa taustakuvana tietenkin Jere & Bojan, oikein isolla ne ihanat lärvit siinä, eli tämä kuva: https://www.tumblr.com/vikersund/719858410767646720/i-dont-know-where-i…

Kun tiesin, etten pysty sitä vaihtamaan! 

Kuvittelin jo niin mielessäni tilanteen, jossa joku dna-apuri-myyjä saa puhelinta sen verran toimimaan, että siihen tulee virrat ja valot ja se kuva esiin suljetulle näytölle, lävähtäen siihen kaikkien silmille.

Sit mun pitäis olla ihan pokkana vaan.

Mutta onneksi se tilanne meni sit ohi.

Vierailija
17874/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se ON kieroutunut, kyllä se tyttis on ihan mukana tossa hommassa. Uskokaa pois.

Tietysti on.

Vierailija
17875/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan voi olla kuvittelematte etteikö näiden ollessa kaksin ole ilmassa jännitettä ja se kemia tunnu. Jere itsehän puhui nimenomaan kemiasta eikä vaikka että ollaan niin samanlaisia tjsp. Se jokin ikäänkuin leijuu ilmassa ja on sitten heidän asiansa ottavatko sitä puheeksi tai tekevätkö asialle mitään. Mutta siellä se leijailee.

Onko käynyt mielessä, että olisi vähän pää seonnut tästä huumasta ja fantasiat lähtenyt ottamaan yliotetta todellisuudesta? Käärijä taitaa olla ihan hetero, ja silti täällä rakennellaan ihmeellisiä homoeroottisia latauksia mitä ilmeisemmin tyhjän päälle.

Käärijä tuskin itse on innostunut tästä asiasta ja se saattaa tuntua hyvinkin loukkaavalta. Voisiko hieman yrittää kunnioittaa Euroviisumenestyjää ja lopettaa näiden salaliitto tasoisten fantasioiden viljelemistä.

Vierailija
17876/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puutarhurit! Taidan olla sittenkin vielä Bojan päissäni, tai sitten Matrix leikittelee:

Kävelin lounaalta, katusoittaja soitti villejä lupiineja, alkoi hymyilyttää tuo biisi. Sitten juuri mun kohdalla hän lauloi: "Sulle punaiset ruusut on joku tuonut huoneeseen,

Vielä olen kovin väsynyt mies, vaivun uneen uudelleen. Yhdessä kuljetaan päivän kirkkauteen" 🌹

Sitten! Mun reitille oli ilmestynyt uusi taulu, jossa kitaraa soittava mies puolipitkillä hiuksilla 😅

Taidan olla melkoisessa kaninkolossa. Onneksi täällä ehkä muitakin.. Sellaista never stop madness ja mennään taas osastoa tämä toipuminenkin näköjään

Mulle, 5-kymppiselle mammalle, kävi eilen niin, että puhelin rupes jostain syystä temppuilemaan (kuumenikohan tiettyjen videoiden jatkuvasta katselusta..) ja mietin jo, että onko mun pakko viedä se katsottavaksi jonnekin. Sen näyttö oli siis täysin pimeänä, ja puhelukin katkesi.

Niin VÄHÄNKÖ NOLOTTI, kun mulla oli puhelimessa taustakuvana tietenkin Jere & Bojan, oikein isolla ne ihanat lärvit siinä, eli tämä kuva: https://www.tumblr.com/vikersund/719858410767646720/i-dont-know-where-i…

Kun tiesin, etten pysty sitä vaihtamaan! 

Kuvittelin jo niin mielessäni tilanteen, jossa joku dna-apuri-myyjä saa puhelinta sen verran toimimaan, että siihen tulee virrat ja valot ja se kuva esiin suljetulle näytölle, lävähtäen siihen kaikkien silmille.

Sit mun pitäis olla ihan pokkana vaan.

Mutta onneksi se tilanne meni sit ohi.

Mut hei ois se voinut olla kuvakaappaus myös tästä: https://www.tiktok.com/@bojan.xx/video/7242768503701294363

Vierailija
17877/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, huomaa kyllä milloin tyttis läsnä, sellainen aitous ja vilpittömyys K:sta katoaa.

Vierailija
17878/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan voi olla kuvittelematte etteikö näiden ollessa kaksin ole ilmassa jännitettä ja se kemia tunnu. Jere itsehän puhui nimenomaan kemiasta eikä vaikka että ollaan niin samanlaisia tjsp. Se jokin ikäänkuin leijuu ilmassa ja on sitten heidän asiansa ottavatko sitä puheeksi tai tekevätkö asialle mitään. Mutta siellä se leijailee.

Onko käynyt mielessä, että olisi vähän pää seonnut tästä huumasta ja fantasiat lähtenyt ottamaan yliotetta todellisuudesta? Käärijä taitaa olla ihan hetero, ja silti täällä rakennellaan ihmeellisiä homoeroottisia latauksia mitä ilmeisemmin tyhjän päälle.

Käärijä tuskin itse on innostunut tästä asiasta ja se saattaa tuntua hyvinkin loukkaavalta. Voisiko hieman yrittää kunnioittaa Euroviisumenestyjää ja lopettaa näiden salaliitto tasoisten fantasioiden viljelemistä.

Ei nykyään voi kunnioittaa miestä, jos se ei ole homo. Loogisesti pääteltynä, jos jotain kunnioittaa, niin hänen on pakko olla homoseksuaali. Case closed.

Vierailija
17879/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gregorin stooreissa Bojan turvassa omiensa joukoissa ja hymyilee.🥰

Vierailija
17880/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään voi kunnioittaa miestä, jos se ei ole homo. Loogisesti pääteltynä, jos jotain kunnioittaa, niin hänen on pakko olla homoseksuaali. Case closed.

Jeren puolesta luokkaantuja voisi katsoa vaikka sen Frankin vessavideon.

Ketju on lukittu.