Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
16621/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika stoori sai mussa aikaan hervottoman naurukohtauksen. On se niin korni.

Vierailija
16622/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mua itkettää toi lähtövideo kun bojan itkee ja käärijälläkin silmät ihan itkuiset ja väsyneet <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16623/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekon stoorissa kerrotaan että huomenna julkaistaan uusia keikkapäiviä!!! Oisko nyt meidän vuoro?!

Vierailija
16624/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna Joker Outilta uusia keikkapäiviä!

Lähde: Gregor

Vierailija
16625/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todennäköisesti ihastunut Käärijään jos olisin tiennyt hänet jo ennen suosiota. Käärijä muistuttaa yhtä rippikoulun isosta johon ihastuin voimakkaasti.

Vierailija
16626/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei aleta heittämään melkeinpä diagnooseja kenestäkään.

Kun 29v ihminen sanoo vakavalla äänellä, että 3 KUUKAUTTA yksinoloa (koko nuoruutensa seurustelleelle) oli aika, jolloin "oppi" tuntemaan itsensä, huutavat kyllä kaikki LR - mittarit punaista.

Tätä on hyvin vaikea ohittaa. Muistan, kun meinasin nielaista kieleni, kun kuuntelin kahvilassa tota podcastia.

Että mitä hemmettiä mä just kuulin.....

Vierailija
16627/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan itselläni olisi mitään hinkua olla kummankaan artistin tyttis😀 Jos Bojanin näköinen mies (ei esiintyvä artisti, en haluaisi koskaan julkimoa itselleni) kävelisi vastaan normielämässäni niin toki saattaisin muutaman kerran vilkaistakin🙈

En koe sitä myöskään mitenkään ikävänä asiana, vaikka olen shippailua harrastanut että vaikka kummallakin tyypillä olisi tyttis/kuka liekin olisikaan. Good for them. Mikä tekee heidät iloiseksi elämässä niin se on hienoa!

Shippaus on ollut mulle puhdasta tarinaa ja kuvitelmaa, enkä ole lähtenyt näihin murattijuttuihin mukaan.

Ja lisäykseksi. Mua on kiinnostanut näiden stoorissa tämä heidän välinen bondi. Toki sitä on tullut kuviteltua pitemmällekin, osittain heidän mielikuvitusta liikkeelle laittavien kuvamateriaalien myötä.🙈 kai tää on ollut mulle myös eräänlaista fanitusta johon hurahdin koska Käärijä iski jo UMK aikana koska mun mielestä hän on jännä tyyppi. Täällä joku olikin analysoinyt hyvin että tää nostattaa jotain tunteita mitä ei ole ehkä pitkään aikaan kokenut ja tää koko kuvio muistuttaa nuoruudesta (en kovin vanha ole vieläkään mutta silti). Mä olen jostain syystä kokenut jotain tunteita tän shippauksen myötä mitä en ole pitkään aikaan kokenut esim muistaminen miltä ihastuminen tuntuu. senkin voi kadottaa ja ikää myöten kyynistyä. Tunnehuiput on vaimentuneet iän myötä, usein elämä on aika tylsää.

On suorastaan surkuhupaisaa että näihin tunteisiin pääsee käsiksi jonkun vantaalaisräppärin ja slovenialaisrokkarin kautta ja välillä hiukan tökeröiden somemateriaalien kautta. 🤭 Tätä koko kuviota on kyllä hauska analysoida miksi näin.

Vierailija
16628/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska bojan see you soon sitten perään virnuileva emoiji

Vierailija
16629/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pskreissu mutta tulipa tehtyä. Olen todella pettynyt. Ensin ei ole mikään kiire takaisin rautalammilta ja nyt tämä. Kahdenkesken tuskin ovat olleet ollenkaan. Tämä housuton tyttis kikertää siinä eurolavapätkässäkin ja on viimehetketkin mukana 20 neliön yksiössä. Taitaa Bn ja Kn suhde pelkästään ammatillinen. Faneja kusetetaan päin näköä. Toivottsvasti B edes viihtyi, muilla jokereilla on somen perusteella ollut ainakin mukavat lomat.

Vierailija
16630/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pskreissu mutta tulipa tehtyä. Olen todella pettynyt. Ensin ei ole mikään kiire takaisin rautalammilta ja nyt tämä. Kahdenkesken tuskin ovat olleet ollenkaan. Tämä housuton tyttis kikertää siinä eurolavapätkässäkin ja on viimehetketkin mukana 20 neliön yksiössä. Taitaa Bn ja Kn suhde pelkästään ammatillinen. Faneja kusetetaan päin näköä. Toivottsvasti B edes viihtyi, muilla jokereilla on somen perusteella ollut ainakin mukavat lomat.

Tässäpä tämä.

Vierailija
16631/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo jäähyväisvideo on muuten kiva, mutta miksi Jere näyttää noin kamalalta. Anteeksi.

Rankka viikko ja paljon pitkii päiviä takana.

Vierailija
16632/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei faneja, mutta shippausfaneja kylläkin.

Vierailija
16633/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei faneja, mutta shippausfaneja kylläkin.

Kyllä tuo ystävyyskin näyttäytyy tässä valossa teatterilta.

Vierailija
16634/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo jäähyväisvideo on muuten kiva, mutta miksi Jere näyttää noin kamalalta. Anteeksi.

Nyt tulee rimanalitus-mauttomuus, mutta Kärtsä näyttää perineen nuorena vanhalta näyttämisen perintötekijöissään faijan puolelta. Joka on komea mies, mutta näyttä.15 vuotta ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
16635/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna Joker Outilta uusia keikkapäiviä!

Lähde: Gregor

Mitä kautta jokereiden lippuja voi ostaa. Tuskin ne on lippu.fi:ssä myynnissä. Siis miten ostaminen konkreettisesti tapahtuu, kun tulee ilmoitus seuraavista keikoista.

T. Ikävä Bojania

Vierailija
16636/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Queerbaitingistä syyttäminen on ankeaa. Vuosikaudet on puhuttu siitä, että poikien ja miesten keskinäiset ihmissuhteet ovat toksisia ja puhumattoman miehen malli periytyy edelleen. Sitten kun jotkut alkavatkin näyttää tunteitaan tai toimivat muuten sellaisella tavalla, joka on oerinteisesti yhdistetty vain naisten väliseen ystävyyteen, syytetäänkin queerbaitingistä. Koittakaa nyt päättää mitä miehet saa olla! Saisko olla ihan samalla tavalla läheinen ja fyysinen kuin tytötkin keskenään? Saisiko nojata toiseen, antaa pusunkin, ja pitää pitkään toista halauksessa, ilman että ensin arvellaan homoksi ja sitten homoutta hyödyntäväksi? Ja toisaalta, saisiko olla homo, vaikka ei edustaisi jonkun toisen näkemystä jostain mystisestä tyypillisestä homosta? Ja saisiko olla homo, joka pelleilee kavereidensa kanssa kuin heterot?

No nimenomaan! Juuri tämän takia sitä näitten kahden upeinta halauskuvaa jaettiin silloin kansainvälisenä poikien päivänä tosi paljon. Että olisi niitä malleja ja esimerkkejä, kuinka pojat ja miehet saavat olla tunteellisia, olla pettyneitä, lohduttaa toisiaan, olla lähellä. Saa olla hetero, saa olla homo, mutta kumpikaan seikka ei määritä sitä millä tavalla näyttää tunteitaan tai osoittaa läheisyyttä.

Mutta kun kaikki ei ollut sitä halauskontenttia, vaan ihan jotain mautonta vessapanolavastuksia. 20% ihmisistä kuuluu johonkin seksuaalivähemmistöön ja heille tällaisen sisällön lavastaminen on kuvottavaa. osa ihan aidosti kaipaisi homoseksuaaleja ikoneja ja esikuvia, niin ei ole kiva sitten että sellaista sisältöä tehdään ihan läpällä.

Vierailija
16637/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin, että onkohan bojan tutkinut jeren ja sen tyttöystävän suhdetta, kun kerran on sosiologi.

Ei ihan taida olla sosiologian tutkimusalaa mitkään parisuhteet.

Vierailija
16638/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä k sanoo siinä twilight-kohdassa? En saa mitään selvää.

Ilmeisesti joku on vialla kuullun erottelussa, koska olin ihan varma, että denssivideossa Bojan sanoo tottelen ensin 😄 Se oli toki mielestäni vähän järjetön lause, mutta pidin sitä sitten vissiin tarpeeksi sopivana kun siinä vaiheessa oltiin paljon pohdittu että kumpi on sub ja kumpi dom 😂

Valitettavasti en saa itsekään selvää tuosta twilightista mutta kahvit purskahti just näytölle tuon tottelen ensin -kommentin takia.

Vierailija
16639/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän emäntä kohta tuoda julkisuuteen. Seiska pohjusti ja nimi on jo kaikkialla tiedossa. Tosin en monen tavoin usko tämän suhteen kestävän, joten ei kannattaisi julkistaminen. Näin jos minulta ohjeita kysytään. 😅

Vierailija
16640/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee rimanalitus-mauttomuus, mutta Kärtsä näyttää perineen nuorena vanhalta näyttämisen perintötekijöissään faijan puolelta. Joka on komea mies, mutta näyttä.15 vuotta ikäistään vanhemmalta.

Parta ei auta asiaa yhtään. Miksi ei aja sitä pois. Tiedän, ei kuulu mulle.

Ketju on lukittu.