Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä ihmettelen eniten, miksi tapaaminen järjestettiin, kun ei se niin merkityksellinen Jerelle ollutkaan. Ja vielä Jeren aloitteesta.
Jere on 30, Bojan 24. Mielestäni se jo riittää selittämään miksi toinen on niin fanipoika innostunut höppänä kun toinen on vähän enemmä jalat maassa. Molemmat vaan käyttäytyy ikäisensä mukasesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tähän sopii ne kaikki Kuumaa:n haikeilubiisit 😭 B:a kohtaan kyllä kasvoi tunteet, ehkä kaikki vähän asetuttiin hänen asemaansa tässä (taas) 🥺 Hassua miten tuosta Balkanin ruususta ja hänen fiiliksistä on tullut meille monille niin tärkeä. Mitä kaikkea edustaa itsessä 🥹
Niin totta, juuri olen miettimässä, miten B pärjää, jos Jeren tapaaminen ei ollut sitä, mitä hän oli odottanut. Jerestä ja hänen voinnistaan en ole koskaan ollutkaan erityisesti kiinnostunut. Voisi Bojanille olla hyväksi, jos hän löytäisi jonkun myös.
Oih, voin jo kuvitella kuinka B itkee ikäväänsä Manageri-Rekon olkapäätä vasten ja Kärtsän some täyttyy lähipäivinä näistä pakkopullasisällöistä..
Heh tuli tosta kommentista huvittava mielikuva. Ekana kun Gregori näkee Bojanin niin on tosi tiukkana ja tenttaa että mitä sä oikein menit tekemään, mieti poika vähän teinifanejas. Sitten B murtuu ja sanoo että on jo ikävä Jereä. Tän takia sitte taas Gregori muuttuu sekunnissa kunnon kanaemoksi ja alkaa lohdutella prinssiä 😂
Näin se todennäköisesti menee!!
Nyt hei oikeasti te miten se Bojan nyt pärjää ja reissu ei mennyt kuten hän odotti kommentoijat. Kaikesta päätellen pärjää oikein hyvin ja reissu oli upea! Pääsi Tavastialle keikalle Käärijän kanssa, ja on mitä ilmeisemmin nauttinut visiitistään. Hän pärjää oikein hyvin! Ystävyys Käärijän kanssa todennäköisesti vain vahvistui tästä, kun eivät oo enää Euroviisukuplassa.
Voi jeesus näitä viestejä täällä. Mustasukkaisiet pikkutytöt kirjoittelemassa ja projektoimassa omia fantasioitaan Jereen ja Bojaniin. Ne on kavereita ja Jerellä on tyttöystävä, joka asuu Jeren kanssa. Ois aika kauheeta, että Jere heittäs sen ulos siks aikaa kun Bojan on vierailulla. Mistä kukaan tietää vaikka he tulisivat kolmistaan erinomaisesti toimeen ja heittäisivät läppää ihan kolmistaankin?
Mun mielestä toi Twilight-story oli söötti samoin kuin ne lentokenttävideot. Jerellä ja Bojanilla on ihana kemia, mutta he eivät ole missään romanttisessa suhteessa keskenään, muistakaa aikuiset ihmiset nyt se.
Minusta Bojan tuli ihan tarkoituksella yksin, ilman jokereita ja managereja. koska näin Jeren pitäisi ymmärtää myös syksyllä tulla yksin. Ilman myrtsejä ja kauhukaksosia.
Mietin kyllä, että jos Bojan on jo bändikavereilleen mustis Jerestä, on varmasti myös kaksosille ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kaunis satu oli suurelta osin kyllä seuraajien ja puutarhureiden itse luoma 😊 Mutta ihana, en sillä.
K lienee aidosti rakastunut tyttöystäväänsä, ja näin se nyt menee, puoliso on paikalla.
Ehkä suhde B:hen pysyy jotenkin työpainotteisena. Etenkin jos toisella oli ajatuksia enemmästä, niin eiköhän nyt nähnyt miten asiat ovat.Tai ehkä se suhde pysyy sellaisena, mitä se on nytkin ollut eli ovat todella hyviä ystäviä. Hitto teidän kanssa, toisaalta onneksi taitaa shippailut olla pikkuhiljaa sit ohi ja tää ketju saadaan viimein kuopattua.
Mä en edes shippaa heitä vaan nimenomaan tykkään seurata heidän kaveruuttaan ja toilailujaan. Mutta silti nyt huolettaa jäikö koko ystävyys tähän erään seuraan änkijän takia.
Eli K.n elämän tärkein/läheisin (millä sanalla sen nyt sanookin) ihmissuhde olisi pitänyt häivyttää täysin olemattomaksi B.n vierailun ajaksi ja sitten ottaa se kellarista taas ylös kun lentokentältä ja hyvästeiltä palattu ''normaaliin''? Ei kai?
Yleisellä tasolla: Jos teille tulee bestis kylään, onko puoliso siinä koko ajan mukana?
Mistä tiedetään että oli koko ajan mukana? Eihän me mitään tiedetä loppujen lopuksi. Kaksi sekunttia ei ole kaksi päivää, hyvä ihminen.
Tämä! Ja eikös se kerro jotain heidän ystävyydestä että haluavat toisiinsa keskittyä kun eivät ole somettaneet kun ovat olleet kahden kesken. Mun mielestä huonompi juttu jos koko ajan olis tullut videoita. Ei niiden tarvi meille todistella mitään eivätkä ole velvollisia.
Niinpä, mä ainakin unohdan melkein koko somen kokonaan kun vietän aikaa ystävien kanssa. Sitten saattaa yhtäkkiä tulla mieleen että pitäiskö laittaa jotain mutta useimmiten en edes laita. Sitten jos oon yksin jossain tai porukassa jossa en keskity niin paljon saatan enemmän laittaa...
Kyllähän näiden laiskasti tehtyjen viimeisten videoiden perusteella perimmäinen tunne on just, että Bojania on huijattu ja rankasti. Ja että räikeää queerbaitingia. Huonosti hoidettu loppulässähdys. Bojan ansaitsee parempaa. Käärijä/Jere vaikuttaa laskelmoivalta ja sosiaalisesti tökeröltä. Möläyttelee niitä näitä eri tilanteissa ja uskottavuus rakoilee koko ajan pahemmin. Seuraavaksi sitten taas kynsiä ja sijoittamisen iloja aktia-pankin kanssa. Lähinnä tässä nyt seuraa, mitä uskottavuuttaan syövää ja tökeröä Käärijä seuraavaksi pusertaa maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua mennä asiattomuuksiin ja kunnioitan sitä että K:lla on ty ja ovat varmasti onnellisia yhdessä eikä me tosiaan tiedetä kaikkea mutta en voi sille mitään että tulee olo että joku tuossa ty:ssä/jutussa haisee. Mutta tää tulee varmasti siitä kun me ei tosiaan nähdä kaikkea. Mä todellakin toivon että K ja B on saaneet sitä kahdenkeskistä aikaa myös.
No siis mulle ainakin haisee se, että ei henkilöä, jonka kanssa aikoisitte naimisiin, piilotella näin. Siis jo tyyliin ennen viisufinaalia, kun ainakaan shippaus ei ollut ihan näin laajamittaista toimintaa kuin siitä tuli. Meinaan itse tulin tietoiseksi koko asiasta vasta finaalin jälkeen.
Siis normaali tapa suhtautua olisi "joo, olen parisuhteessa, mutta henkilö pysyy yksityisenä" ja that's it. Mutta ei.
Kyllä K itse antaa sellaisia viboja, ettei ole mikään elämänsä nainen kyseessä. Tuolla seksuaalisuudella, ja tai läheisyydenkaipuulla, jota K on nyt osoittanut, on varmastikin tärkeää, että halikaveri on. Nainen täyttää nyt sitä roolia K:n elämässä. Pano. Olen koko ajan sanonut tätä ja ennustanut, että suhde on ennen syksyä ohi. Tai loppuu syksyllä. Loppuu joka tapauksessa. Eikä siihen menee kuukausia edes. Sitten etsitään uusi naislohduttaja, mutta Bojan pysyy. En tiedä missä, haaveissa vaiko kaverina ja miten paljon tapaavat, mutta Bojan pysyy jossain muodossa mukana. Se, onko siitä meille (shippi)faneille iloa on vaikea sanoa.
Katsoin suloisen haikeat videon ja ryntäsin tänne kyynel silmässä. Mutta mitä tapahtui, miksi kaikki näin raivona ja pettyneitä. Mun tulkinta on että nainen heräilee kuskiksi tuossa vaiheessa, on vielä yöpaidassa, pojat olleet keskenään siihen saakka ja on juteltukin ja halattu lähtöhalit somelta ja muilta piilossa. Uskon myös että koivet oli harkittu juttu, kumpikaan ei halua gay leimaa lopulta vaan ennen kotiinpaluuta näytetään B seuraajille vihje että on nainen kuvioissa. Harkitusti kasvot rajattu joten videota on aseteltu, ei ne mitenkään vahingossa ole siellä vilahtaneet. Ja uskon että B takia jopa. Olisi liian rankkaa mennä Sloveniaan niin että näyttäisi että olisi ollut täällä vlopun K puppyna pan... noh u know what. Slovenia on vanhoillisempi näissä asioissa ja B elää teinityttöjen suosiosta. Kukaan ei voi viedä sitä kemiaa mikä näiden kahden välillä on nähty, ihastustakin varmasti joka muuttuu ajan myötä mutta on siellä taustalla aina. Katsokaa B katsetta kun kääntyy katsomaan. Se katse haluaa takaisin, se katse hakeutuu Jereen...
Laiva on vesillä yhä, puutarhurit.
Kärtsä on läheisriippuvainen. Pre partyissa ja Loverpoolissa ripustautui Bojaniin kun ei ty voinut olla tiiviisti vieressä. B on ehkä tulkinnut asian väärin, siis ihan heteromielessäkin. Kuka nyt ei olisi huumaantunut jos joku osoittaa sulle jatkuvaa huomiota ja hakeutuu seuraan? Sitä ajattelee oleva sa erityinen. Mut varmasti täällä realiteetit selvinnyt, kun K:lla onkin puolisonsa joka tyydyttää riippuvaisuustarpeen(kin), ettei olekaan sille niin erityinen ja tärkeä. Kupla puhkesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tähän sopii ne kaikki Kuumaa:n haikeilubiisit 😭 B:a kohtaan kyllä kasvoi tunteet, ehkä kaikki vähän asetuttiin hänen asemaansa tässä (taas) 🥺 Hassua miten tuosta Balkanin ruususta ja hänen fiiliksistä on tullut meille monille niin tärkeä. Mitä kaikkea edustaa itsessä 🥹
Niin totta, juuri olen miettimässä, miten B pärjää, jos Jeren tapaaminen ei ollut sitä, mitä hän oli odottanut. Jerestä ja hänen voinnistaan en ole koskaan ollutkaan erityisesti kiinnostunut. Voisi Bojanille olla hyväksi, jos hän löytäisi jonkun myös.
Oih, voin jo kuvitella kuinka B itkee ikäväänsä Manageri-Rekon olkapäätä vasten ja Kärtsän some täyttyy lähipäivinä näistä pakkopullasisällöistä..
Heh tuli tosta kommentista huvittava mielikuva. Ekana kun Gregori näkee Bojanin niin on tosi tiukkana ja tenttaa että mitä sä oikein menit tekemään, mieti poika vähän teinifanejas. Sitten B murtuu ja sanoo että on jo ikävä Jereä. Tän takia sitte taas Gregori muuttuu sekunnissa kunnon kanaemoksi ja alkaa lohdutella prinssiä 😂
Älä huoli Bojan, Gregor järjestää asian xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun jokereitten ura lähtisi oikeasti nousuun ja keikat myytäisiin nopeasti loppuun, niinkuin nyt on jonkin aikaa tapahtunut. Ettei suosio olisi vain hetkellistä ja johtuisi yhteydestä käärijään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua mennä asiattomuuksiin ja kunnioitan sitä että K:lla on ty ja ovat varmasti onnellisia yhdessä eikä me tosiaan tiedetä kaikkea mutta en voi sille mitään että tulee olo että joku tuossa ty:ssä/jutussa haisee. Mutta tää tulee varmasti siitä kun me ei tosiaan nähdä kaikkea. Mä todellakin toivon että K ja B on saaneet sitä kahdenkeskistä aikaa myös.
No siis mulle ainakin haisee se, että ei henkilöä, jonka kanssa aikoisitte naimisiin, piilotella näin. Siis jo tyyliin ennen viisufinaalia, kun ainakaan shippaus ei ollut ihan näin laajamittaista toimintaa kuin siitä tuli. Meinaan itse tulin tietoiseksi koko asiasta vasta finaalin jälkeen.
Siis normaali tapa suhtautua olisi "joo, olen parisuhteessa, mutta henkilö pysyy yksityisenä" ja that's it. Mutta ei.
Kyllä K itse antaa sellaisia viboja, ettei ole mikään elämänsä nainen kyseessä. Tuolla seksuaalisuudella, ja tai läheisyydenkaipuulla, jota K on nyt osoittanut, on varmastikin tärkeää, että halikaveri on. Nainen täyttää nyt sitä roolia K:n elämässä. Pano. Olen koko ajan sanonut tätä ja ennustanut, että suhde on ennen syksyä ohi. Tai loppuu syksyllä. Loppuu joka tapauksessa. Eikä siihen menee kuukausia edes. Sitten etsitään uusi naislohduttaja, mutta Bojan pysyy. En tiedä missä, haaveissa vaiko kaverina ja miten paljon tapaavat, mutta Bojan pysyy jossain muodossa mukana. Se, onko siitä meille (shippi)faneille iloa on vaikea sanoa.
Se piilottelee tyttistä just sun kaltaisten sekopäisten fanaattisten ihmisten vuoksi. Jos pelkkä ääni, jalat ja kynnet kirvoittaa tällästä paskaa faneista ni voi vaan kuvitella mitä tyttis sais kestää, jos olis julkisesti Jeren kanssa joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kaunis satu oli suurelta osin kyllä seuraajien ja puutarhureiden itse luoma 😊 Mutta ihana, en sillä.
K lienee aidosti rakastunut tyttöystäväänsä, ja näin se nyt menee, puoliso on paikalla.
Ehkä suhde B:hen pysyy jotenkin työpainotteisena. Etenkin jos toisella oli ajatuksia enemmästä, niin eiköhän nyt nähnyt miten asiat ovat.Tai ehkä se suhde pysyy sellaisena, mitä se on nytkin ollut eli ovat todella hyviä ystäviä. Hitto teidän kanssa, toisaalta onneksi taitaa shippailut olla pikkuhiljaa sit ohi ja tää ketju saadaan viimein kuopattua.
Mä en edes shippaa heitä vaan nimenomaan tykkään seurata heidän kaveruuttaan ja toilailujaan. Mutta silti nyt huolettaa jäikö koko ystävyys tähän erään seuraan änkijän takia.
Eli K.n elämän tärkein/läheisin (millä sanalla sen nyt sanookin) ihmissuhde olisi pitänyt häivyttää täysin olemattomaksi B.n vierailun ajaksi ja sitten ottaa se kellarista taas ylös kun lentokentältä ja hyvästeiltä palattu ''normaaliin''? Ei kai?
Yleisellä tasolla: Jos teille tulee bestis kylään, onko puoliso siinä koko ajan mukana?
Ei mutta en usko että B on edes mikään bestis? Eiköhän se todellisuudessa ole se joku Jesse joka muuten myös aika usein oli "kolmantena pyöränä" viisuissa
Bojania on huijattu rankasti. Jere puhuu mitä sylki suuhun tuo, milloin kukakin on bestis ja i love yout lentelee milloin kenellekin. Toivottavasti B pääsee jaloilleen.
Mahtavaa että K pystyy käyttämään rakkaus-sanaa sekä suomeksi että englanniksi ja luontevasti ilmaisee kehollaan samaa, esim halaamalla lämpimästi ihmisiä, tuntemattomiakin. On lähettänyt kaikille rauhaa ja rakkautta -sanomaa ja itse ainakin otan sen vastaan ja lähetän samaa hänelle takaisin. Ja tietenkin Jeren ystävä Bojan saa minulta saman lähetyksen.
Meidän kulttuurissa ei käytetä juuri ollenkaan mitään rakkaus-ilmauksia. K-ilmiön myötä koen saaneeni elämääni valtavasti rakkautta ja yhteisyyden tuntua.
Olen samalla saanut muistaa oman elämäni vaiheet...olen ollut kreisi pelleilijä joka eräässä vaiheessa elämäänsä kohtasi kreisin pelleilijän. Huhhuh sitä menoa.
Huomenta - on ollut ihana elää mukana Bojanin ja Jeren yhteistä pitkää viikonloppua teidän kanssanne. Kiitos teille! Aiemmin en ole tänne kirjoittanut, mutta nyt ajattelin referoida omat aatokset heidän ystävyydestään.
Joskus käy niin, että vastaan kolahtaa kertakaikkinen sielunkumppani. itsellekin on niin käynyt, ja se on aivan ihanaa. Ajatukset käyvät yksiin, on kivaa keskenään ja kaikki sujuu. Luulen, että Bojan ja Jere ovat pohjimmiltaan hyvin samanlaisia. Perhekeskeisiä, vilpittömiä, sydämellisiä, helposti tunteitaan osoittavia. Olen (luonnollisesti) lukenut Bojanin haastatteluja sikäläisistä lehdistä, ja niistä jää kuva nuoresta miehestä, joka puhuu kauniisti vanhemmistaan ja haaveilee omista lapsista. Näinhän Jerekin tekee. Lisäksi hän on suomalaiseksi mieheksi poikkeuksellisen avoin ja herkästi tunteitaan osoittava - tuttu psykologi totesi, että tuollaisia miehiä kasvaa, kun kotona hyväksytään sellaisena kuin on, tuetaan ja rakastetaan.
Ja sitten Liverpool. Kun kemiat pelasivat, huomasivat managerit, että nyt rauta on kuumaa ja sitä pitää takoa. Kahden kauniin ja sosiaalisen miehen ystävyys iskee eurogenreen loistavasti, ja sitä hehkutettiin. Ja näkyyhän se nyt kummankin suosiossa Euroopassa- kuka meistä tiesi Joker Outin ennen Euroviisuja? En minä ainakaan. Nyt olen kuunnellut bändin kappaleita lukemattomia kertoja ja lukenut kääntäjän avulla heistä kertovia juttuja monen vuoden ajalta.
Ihana ystävyys, joka ei ole miksikään romanssiksi tarkoitettukaan. Keskinäiseksi rakkaudeksi kylläkin. Tätä tällainen Jeren vanhempien ikäinen täti-ihminenkin on seurannut sydän sykkyrällä. Tämän aamun video lentokentältä herkisti - niin kaunista.
Kaikkea hyvää heille. Joker Outin keikkalippujen suhteen aion pitää varani.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä on läheisriippuvainen. Pre partyissa ja Loverpoolissa ripustautui Bojaniin kun ei ty voinut olla tiiviisti vieressä. B on ehkä tulkinnut asian väärin, siis ihan heteromielessäkin. Kuka nyt ei olisi huumaantunut jos joku osoittaa sulle jatkuvaa huomiota ja hakeutuu seuraan? Sitä ajattelee oleva sa erityinen. Mut varmasti täällä realiteetit selvinnyt, kun K:lla onkin puolisonsa joka tyydyttää riippuvaisuustarpeen(kin), ettei olekaan sille niin erityinen ja tärkeä. Kupla puhkesi.
On kyllä minustakin selkeästi läheisyysriippuvainen. Kohtelee kyllä tyttistä ja bojania molempia ikävästi.
En jaksa uskoa, että parisuhde on vankalla kivellä, niin antaumuksella flirttaili euroviisuissa vaikka ajallisesti pitäisi olla vastarakastunut. Ei vain kestä sitä yksinoloa.
Siksi tavallaan Bojankin väisti luodin, ei Jere kestäisi toista uraihmistä kanssaan seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koko ajan mukana mut ei sitä kyllä yhteisestä kodista pihalle heitetä😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi se halusi Bojanin tänne, kun oli jo takaisin tyttöystävän kyljessä. En ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ammattimaisen tasoista psykologista analyysiä !
Plääh..Tuskin