Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
15741/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun ulkomaalaisetkin kaikkialla on kommentoinu tässä parin päivän sisällä että Bojania ei saa laskea pois Suomesta, Bojan on ilman Jereä jotenkin hukassa yms yms xD

Ihanko totta! Yllättävää minusta. Luulisi että vain suomalaiset haluavat pitää Bojanin täällä, eikä se olisi muiden juttu ollenkaan. Rohkeita päätelmiä tehty hukassa olemisesta, mutta jos se on noin ilmiselvää, niin kai siinä totuutta piilee. Ajattelin just molempienkin osalta, että miten heillä elämä taas sujuu tämän tapaamisen jälkeen.

Erityisesti yllättää se että monet jotka kommentoi B olevan hukassa ilman K on slovenialaisia.

Kertoisitko missä olet nähnyt tällaisia kommentteja?

En ole toi jolta kysyit mutta itse kuulun sellaseen tumblr ryhmään jossa on noin 50 jäsentä. Tää ryhmä siis on ollut jostain vuodesta 2020, aiheena euroviisut yleisesti, osa ryhmästä on tavannutkin. Ja tota samaa kommenttia sielläkin on tullut, itse olen ryhmän ainoa suomalainen.

Mitä siellä tarkalleen ollaan  oltu mieltä? Kiinnostaisi tietää kun itse olen jo sen verran vanha ettei osaaminen riitä kuin tähän vauva ketjuun <3

Lähinnä samoilla linjoilla kun täälläkin. Eli että luultavasti ovat vaan kavereita tai mahdollinen ihastus tulee Bojanin puolelta. Eniten minua on kiinnostanu slovenialaisten kommentit, kun heidän mielestään Bojan on Jeren seurassa tosi erilainen kuin ilman.

*älkää kivittäkö, tämä ei ole minun mielipide, olen vaan viestintuoja*

Ennen viisuja Jokereita ja Bojania pidettiin vähän tylsänä ja särmittömänä bändinä yli 20vuotiaiden joukossa. He olivat nimenomaan "teinien bändi". Mutta tämän Bojan-Jere jutun jälkeen ja sen myötä ehkä Jeren vaikutuksen ansiosta he ovat alkaneet kiinnostaa kaiken ikäisiä. Mielestäni noita heidän näkemyksiään isosta vaikutuksesta Bojaniin myös tukee noi Bojanin omat jutut siitä, miten hän näkee Jeren osana elämäänsä monien vuosienkin jälkeen.

Osaatko sanoa minkälaisena ihmisenä he pitävät Bojania? Meille vaikuttaa sosiaaliselta, positiiviselta ja helposti innostuvalta, mutta mietin onko heillä erilainen käsitys hänestä? Esim. millainen hän on uran suhteen? Olin yllättynyt kun kuulin että bändi oli jonkun aikaa telakalla kun Bojan koitti startata soolouransa. Sooloura ei onnistunut ja hän palasi Joker Outtiin.

Ei tule muuta mieleen näin äkkiseltään kuin että yleisesti ovat puhuneet miten Jokerit tuntui olevan ennen vähän tylsä teinityttöjen bändi, heillä ei ollut aiemmin mitään tällaista särmää mitä heillä nyt on. Eli vähän sitä samaa kuin täälläkin on puhuttu että Jeren kanssa Bojan on puhjennut kukkaan ja löytänyt oman juttunsa. Voin kyllä kysellä heiltä lisää asiasta kun on paremmin aikaa.

Vierailija
15742/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttis kuvannut videon kun kuuluu naisen kikatusta 🥰

Älä tuu tänne droppaan mun tunnelmaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15743/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei liene tänään vielä jaettu, vaikka päivä on jo pitkällä🤨

https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719728226704015360/kaarija-riding…

Kiitos ja tätä lisää! 😍

Vierailija
15744/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä ja bojan lukee tätä ketjua ja tekevät ihan harkitusti noita fan servicejä gay shippereille. Tietävät että se pitää mummojen kiinnostuksen yllä toisin kuin musiikki

Vierailija
15745/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu.

Vierailija
15746/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu.

Mulla on varmaan sitten valikoiva kuulo kun en ainakaan itse kuullut?

Vierailija
15747/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei liene tänään vielä jaettu, vaikka päivä on jo pitkällä🤨

https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719728226704015360/kaarija-riding…

Kiitos! Kävin juuri lenkillä ja siellä mieli lipui näihin kuviin.. Mietin että en ole nähnyt näitä tänään ja sit mietin, löydänkö linkkiä vielä, että pitää kysyä teiltä kun tuun kotiin. Ja Matrix taipui taas. Tässähän tämä on 🥵

Kiitos! Rakastan teitä ja kaikkea jakamista ja reflektointia ja analyyseja ja linkkejä ihan yhtä paljon kuin K&B laivaa. Säyseä Loverpool meni, niin pitäiskö tälle sagan kohtuullisen DS HC Helsinki osuudelle antaa ihan oma nimi 😚

Vierailija
15748/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min mielestä jere on saanut bojanin kukkaan

Vierailija
15749/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu.

Käärijän hihitystä kuuluu.

Vierailija
15750/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://areena.yle.fi/1-65851549

Koitin etsiä minkä kappaleen kohdalla Jere nuolee mikkiä kuin se olisi "se" Eurovillagen live-esiintymisessä. Näyttäisi, että Cha cha chan alussa. Niinpä tietysti. Varmin näkyvyys jälkikäteen ;)

Mutta kuka toi platinatukka on n. kohdassa 0:53? 

Mikrofonin nuoleskelu ei tällä Ylen videolla (yllätys..) näy, eikä sitä videota, josta sen huomasin, pysty linkkaamaan.

(ja nyt huomaan, että kyseinen video on itseasiassa poistettu twitteristä 😭😭😭 !!!), mutta se tapahtuu tuolla Ylen videolla noin kohdasta 2:14 eteenpäin

Mulla on se kunnon otos puhelimessa näyttötallenteena, mutta ei pysty nyt jakamaan 😖

Se on vaan aikas kiihottava. (Tässä näkyy vähän , kaukaa ja huonosti,  0:55 eteenpäin: https://youtu.be/fGk57tv1vvc)

Vierailija
15751/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby odottamassa iltaa ja Jereä 🥹 Voi onneksi Jere sit tuli babyn luokse, otti kiinni ja pisti palloonsa ja vielä pussukankin suuhun 🥰

https://twitter.com/mandaloresc/status/1667923863483609090?cxt=HHwWhMCz…

Eipä ole tuossa kuvassa sitä leveää hymyä mikä näkyy Jeren seurassa. Oli varmaan pitkä päivä odotella🥰

Niinpä! Siksihän meistä osa olikin huolissaan. Tuossa niin surkean näkönen, otsaki kurtussa.

Just näin! Silmissä ei ole tuiketta ja on jotenkin raasu baby tässä 🥺 Toivon niin ja koko sydämelläni Matrixille viestitän 😅 kunpa Jere olisi nyt osannut korvata ja hoivata babya hyvin tän pitkän odotuksen jälkeen. Ja onneksi, kyllähän se siltä vaikuttaisi 💚

En muista noin surullista kuvaa Bojanista nähneeni koskaan aiemmin. Ilmaskos täällä oltiin huolissaan.

Vierailija
15752/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta sitten formulalakanoihin treenaamaan possujunaa.

Vierailija
15753/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen gf:n pitää joskus töissäkin käydä, ei kai voi jatkuvasti juosta noissa bileissä mukana kuvaamassa. Ja musta siellä taustalla kuulu vaan et joku "röhkäs" nauraessa, voi olla hyvin joku muukin. Toivottavasti on tai meni tästäkin klipistä fiilis. 🐷

Vierailija
15754/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu.

Niinhän just sanoin, ei kuulu.

Vierailija
15755/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun ulkomaalaisetkin kaikkialla on kommentoinu tässä parin päivän sisällä että Bojania ei saa laskea pois Suomesta, Bojan on ilman Jereä jotenkin hukassa yms yms xD

Ihanko totta! Yllättävää minusta. Luulisi että vain suomalaiset haluavat pitää Bojanin täällä, eikä se olisi muiden juttu ollenkaan. Rohkeita päätelmiä tehty hukassa olemisesta, mutta jos se on noin ilmiselvää, niin kai siinä totuutta piilee. Ajattelin just molempienkin osalta, että miten heillä elämä taas sujuu tämän tapaamisen jälkeen.

Erityisesti yllättää se että monet jotka kommentoi B olevan hukassa ilman K on slovenialaisia.

Kertoisitko missä olet nähnyt tällaisia kommentteja?

En ole toi jolta kysyit mutta itse kuulun sellaseen tumblr ryhmään jossa on noin 50 jäsentä. Tää ryhmä siis on ollut jostain vuodesta 2020, aiheena euroviisut yleisesti, osa ryhmästä on tavannutkin. Ja tota samaa kommenttia sielläkin on tullut, itse olen ryhmän ainoa suomalainen.

Mitä siellä tarkalleen ollaan  oltu mieltä? Kiinnostaisi tietää kun itse olen jo sen verran vanha ettei osaaminen riitä kuin tähän vauva ketjuun <3

Lähinnä samoilla linjoilla kun täälläkin. Eli että luultavasti ovat vaan kavereita tai mahdollinen ihastus tulee Bojanin puolelta. Eniten minua on kiinnostanu slovenialaisten kommentit, kun heidän mielestään Bojan on Jeren seurassa tosi erilainen kuin ilman.

*älkää kivittäkö, tämä ei ole minun mielipide, olen vaan viestintuoja*

Ennen viisuja Jokereita ja Bojania pidettiin vähän tylsänä ja särmittömänä bändinä yli 20vuotiaiden joukossa. He olivat nimenomaan "teinien bändi". Mutta tämän Bojan-Jere jutun jälkeen ja sen myötä ehkä Jeren vaikutuksen ansiosta he ovat alkaneet kiinnostaa kaiken ikäisiä. Mielestäni noita heidän näkemyksiään isosta vaikutuksesta Bojaniin myös tukee noi Bojanin omat jutut siitä, miten hän näkee Jeren osana elämäänsä monien vuosienkin jälkeen.

Osaatko sanoa minkälaisena ihmisenä he pitävät Bojania? Meille vaikuttaa sosiaaliselta, positiiviselta ja helposti innostuvalta, mutta mietin onko heillä erilainen käsitys hänestä? Esim. millainen hän on uran suhteen? Olin yllättynyt kun kuulin että bändi oli jonkun aikaa telakalla kun Bojan koitti startata soolouransa. Sooloura ei onnistunut ja hän palasi Joker Outtiin.

Missä vaiheessa toi soolourakokeilu tapahtui? Nyt varmaan soolouralla olisi innokkaampi vastaanotto 🤔 Olen miettinyt sitä, että Joker Outissa muut jäävät Bojanin varjoon (siis persoonina). Tai siis niinhän se on aina bändeissä, että laulaja saa eniten huomiota, mutta jos vertaa vaikka Måneskiniin, heistä myös muut kuin laulaja ovat olleet alusta asti enemmän esillä ja aktiivisempia haastatteluissa jne. Tämä Käärijä-keissi korostaa Bojania vielä entistä enemmän.

Vierailija
15756/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne muut jokeripojat miettii noita videoita katellessaan miten mukavia haastattelutuokioita eri medioiden parissa onkaan tulossa, kunhan herra bändin nokkamies hardcore-Suomen reissultaan kotiutuu. 

Vierailija
15757/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan manager kuvaa tyttis saataa olla mökötämäs kotonaan XD

Vierailija
15758/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu.

Niinhän just sanoin, ei kuulu.

Joo, meni lainaukset pieleen kun ei näkynyt sitä ekaa viestiä jossa joku sanoi että tyttis kuvannut. Sitä kommentoin.

Vierailija
15759/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ja bojan lukee tätä ketjua ja tekevät ihan harkitusti noita fan servicejä gay shippereille. Tietävät että se pitää mummojen kiinnostuksen yllä toisin kuin musiikki

No nyt kyllä. Ympäri maailmaa fanit oottaa näitä pätkiä kieli pitkällä ja se olis juuri av-mammojen palsta mitä noi lukee. Bojan varsinkin. 😂

Vierailija
15760/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://areena.yle.fi/1-65851549

Koitin etsiä minkä kappaleen kohdalla Jere nuolee mikkiä kuin se olisi "se" Eurovillagen live-esiintymisessä. Näyttäisi, että Cha cha chan alussa. Niinpä tietysti. Varmin näkyvyys jälkikäteen ;)

Mutta kuka toi platinatukka on n. kohdassa 0:53? 

Mikrofonin nuoleskelu ei tällä Ylen videolla (yllätys..) näy, eikä sitä videota, josta sen huomasin, pysty linkkaamaan.

(ja nyt huomaan, että kyseinen video on itseasiassa poistettu twitteristä 😭😭😭 !!!), mutta se tapahtuu tuolla Ylen videolla noin kohdasta 2:14 eteenpäin

Mulla on se kunnon otos puhelimessa näyttötallenteena, mutta ei pysty nyt jakamaan 😖

Se on vaan aikas kiihottava. (Tässä näkyy vähän , kaukaa ja huonosti,  0:55 eteenpäin: https://youtu.be/fGk57tv1vvc)

Miksi haluut tietää??

Ketju on lukittu.