Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
118141/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Krisiä.

Vierailija
118142/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi meno on täällä taas se, että Euroopan kiertue mayhemista jotkut hössöttää hyväntuulisesti ja spekuloi asioita, mut koko homman ottaa paljon raskaammin ne, jotka ei haluaisi Btä sinne.

No tämä, ja kun tän ei ole tarkoitus olla niin hiton vakavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
118143/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkaan mua ei kiinnosta paskaakaan K:n euroopankiertue.

No tästä oon samaa mieltä. Ei muakaan.

Vierailija
118144/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No paskaaks täällä sit uliset.

Vierailija
118145/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niillä taas joku tykkäämättömyys kausi, kun B on tykännyt Deanin Hojan postauksesta, mutta ei Kärppä postauksesta. K ei vielä oo tykänny B omasta postauksesta.

Mitä leikkiä siellä taas leikitään? Onko tämäkin niiden esileikkiä? Prkl pojat kyllä me tiedetään et rakastatte.

K ei ole ollut instassa aktiivinen tänään, joten ei ole Bn postausta nähnyt.

Jos se onkin kertonut tykkäyksen kasvotusten 😂 (huumoria huumoria)

Vierailija
118146/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todennäköisesti itseäänkään, mutta helkkarin ylpeä oon siitä. Mua kiinnostaa!

Vierailija
118147/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua kiinnostaa Kärsän kiertueet. Eurooppa eritoten.

Vierailija
118148/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut ostaa lippua tuohon striimiinkään, onko ne esitykset akustisia? Ei kiinnosta.

Ongelma on myös stand uppien meneminen ohi kielimuurin takia. Myös muut esiintyjät kuin Vojan akustisuuden ja kieliongelman takia epäilyttävät pitkäveteisyyden suhteen.

Sori.

Vierailija
118149/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todennäköisesti itseäänkään, mutta helkkarin ylpeä oon siitä. Mua kiinnostaa!

Mua kiinnostaa sen verran, että odotan kauhulla niitä välispiikkejä ja sitä mayhemiä, mikä niistä seuraa. K sanoo tai tekee takuulla jotain sellaista, että joku loukkaantuu, ja sitten ollaankin puimassa sitä ongelmaa, että miten Kärtsän huumori kääntyy tai ei käänny englanniksi. Suurimmalle osalle kuuntelijoista siinä ei varmasti ole mitään ongelmaa, itsehän he ovat halunneet tulla kuuntelemaan suomalaista räppäriä, mutta aina löytyy varmasti joku mielensäpahoittaja.

Vierailija
118150/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No paskaaks täällä sit uliset.

Häh? K&B fiilistelyketju. Ihan noita Jokereita fiilistelen. Ja Kärtsää, jos se tekee jotain heihin liittyvää.

Vierailija
118151/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi meno on täällä taas se, että Euroopan kiertue mayhemista jotkut hössöttää hyväntuulisesti ja spekuloi asioita, mut koko homman ottaa paljon raskaammin ne, jotka ei haluaisi Btä sinne.

Ei olekaan tarkoitus olla vakavaa mutta onhan se jo aiemmin nähty että K:n haukkuminen yleensä alkaa OSALLA palstalaisilla siinä vaiheessa jos ne leikilliset ja hassunhauskat spekulaatiot ei käykään toteen. Muistan kun K:ta haukuttiin että jaahas, ei mennyt Sloveniaan vaikka lupasi. Monet otti aivan hirveän vakavissaan silloin, eikä tuntuneet ymmärtävän että suunnitelmat voi muuttua.

Vierailija
118152/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa sen verran, että odotan kauhulla niitä välispiikkejä ja sitä mayhemiä, mikä niistä seuraa. K sanoo tai tekee takuulla jotain sellaista, että joku loukkaantuu, ja sitten ollaankin puimassa sitä ongelmaa, että miten Kärtsän huumori kääntyy tai ei käänny englanniksi. Suurimmalle osalle kuuntelijoista siinä ei varmasti ole mitään ongelmaa, itsehän he ovat halunneet tulla kuuntelemaan suomalaista räppäriä, mutta aina löytyy varmasti joku mielensäpahoittaja.

Ulkkikset on odottanut, että pääsisivät roastin kohteeksi ja sen verran nopeasti menivät liput, että sinne tuskin on hirveästi menossa porukkaa, jotka ei tiedä, mitä odottaa.

Vierailija
118153/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajatellut ostaa lippua tuohon striimiinkään, onko ne esitykset akustisia? Ei kiinnosta.

Ongelma on myös stand uppien meneminen ohi kielimuurin takia. Myös muut esiintyjät kuin Vojan akustisuuden ja kieliongelman takia epäilyttävät pitkäveteisyyden suhteen.

Sori.

Vojan 🤦 Voihan V. . . u 😅😂

No, eihän se olekaan vasta ollut kuin Nojan välillä aiemmin!

Vierailija
118154/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan tarkoitus olla vakavaa mutta onhan se jo aiemmin nähty että K:n haukkuminen yleensä alkaa OSALLA palstalaisilla siinä vaiheessa jos ne leikilliset ja hassunhauskat spekulaatiot ei käykään toteen. Muistan kun K:ta haukuttiin että jaahas, ei mennyt Sloveniaan vaikka lupasi. Monet otti aivan hirveän vakavissaan silloin, eikä tuntuneet ymmärtävän että suunnitelmat voi muuttua.

Se ei ole niiden harteilla, jotka edelleen tykkää spekuloida tai hössöttää asioita omaksi ilokseen.

Vierailija
118155/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit kannattaa pysyä kaukana täältä, kun Kärde starttaa hurmaamaan eurooppalaiset fanit 😂🖐

Vierailija
118156/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkkikset on odottanut, että pääsisivät roastin kohteeksi ja sen verran nopeasti menivät liput, että sinne tuskin on hirveästi menossa porukkaa, jotka ei tiedä, mitä odottaa.

Odottaakohan ne tosiaan ihan sitä? Vai voisiko olla, että sitä viisukäärijää? Ccc:ta ja sen muuta tuotantoa?

Vierailija
118157/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varoituksen sanana niille, joita Euroopan kiertue ei innosta, varsinkin ensi viikosta lähtien siitä tullaan varmaan pöhisemään täällä aika paljon.

Vierailija
118158/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit kannattaa pysyä kaukana täältä, kun Kärde starttaa hurmaamaan eurooppalaiset fanit 😂🖐

Ahaa, eli aiotte seurata ketjussa, loukkaantuuko joku, ja jos loukkaantuu, aiotte huutaa täällä kiukkuisina, että loukkaantujat ovat pahoja tuhmia ihmisiä, teille tuli niin paha mieli kun noin 2 valittajaa eivät tykänneetkään Kärtsästä!

En malta odottaa. . . 🙄

Vierailija
118159/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo varoituksen sanana niille, joita Euroopan kiertue ei innosta, varsinkin ensi viikosta lähtien siitä tullaan varmaan pöhisemään täällä aika paljon.

Tässä vaiheessa voisi kiinnostuneet varmaan perustaa tälle oman ketjun. Tää on kuitenkin K&B fiilistelyketju ja tuun hakeen täältä lähinnä linkit Joksujen juttuihin.

Vierailija
118160/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan se taas muistuttaa minua eräistä! Istuin tänään pitkän päivän seminaarissa ja esihenkilölläni oli päällä hyvin istuvat saumahousut ja kukallinen kauluspaita! Se on kyllä ihan tavallinen kuuskymppinen mies, vaikkakin hiton pitkä ja hoikka. Ei sentään aiheuttanut kuohuntaa, mutta sit lopuksi avasin palstan ja joku oli linkannut tänne KIRSIKKAVIDEON! Suunnilleen uimalla piti tulla kotiin, oli sen verran märkää.

Imatran Koski

Ketju on lukittu.