Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneeseen meno -videota, jossa muut bändiläiset, kyseltiin tänää aiemmin:
Aika paha se kysely.😂 Missä luulette, että Bojan on tällä hetkellä? Eniten ääniä on saanut vastaus; honeymoon in Finland.
Minusta on kiva, että KB juttua fiilistellään eri maissa, jopa Aasiassa asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa on käyttis nimellä jere laittanut videon, jossa kerrotaan kuinka se tykkää jerestä eri syistä. Joker out official tililtä tullut 4 tuntia sitten kommentti, että I like him too. Kukakohan niistä tuon kirjoitti 😅
The manager?
Luultavasti, mutta aika hassua laittaa böndin tililtä kommenttina MINÄ pidän hänestä myös sen sijaan, että laittaisi ME pidämme.
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa on käyttis nimellä jere laittanut videon, jossa kerrotaan kuinka se tykkää jerestä eri syistä. Joker out official tililtä tullut 4 tuntia sitten kommentti, että I like him too. Kukakohan niistä tuon kirjoitti 😅
Pystytkö jakaa tota linkkiä tänne?
Vierailija kirjoitti:
So, I saw a video on tiktok wjere Bojan was asked what he firstly notices on a woman. And despite my limited knowedge of slovenian, I did notice how he kept talking in gender neutral way about the person(which is not easy in slovenian). But he also said he notices eyes first and loves when people laugh and I-
That paired up with Käärijä's interview where he said they barely talked at first when they first met, only looking at each other and laughing and there was already a connection between them.
Why is Käärijä literally Bojan's perfect type 😭
Aaws joku oli tollasen laittanu tumblriin <3
Kivaa kun jaoit tän tänne:) Tästä tuli mieleen juttu johon oon kiinnittäny huomiota jo ennen koko B/K-kuvitteluiden alkua ja ennen ku tiesin ees Bojanista (mikä oli toukokuun alussa). Ennen ku ees olin kovin innoissaan koko Käärijästä, niin mulla kiinnittyi huomio, miten useassa haastattelussa viittasi mahdollisen parisuhteensa toiseen osapuoleen kumppanina sen sijaan, että ois sanonu, että riippumatta siitä onko hällä tyttö- tai naisystävää. Ei oo iso juttu, eikä tästä todellakaan voi päätellä mitään Käärijästä. Mulle tuli vain sillon hyvä fiilis, kun median artikkeleita lukuunottamatta harvemmin oon kuullu, että (julkkis)miehet käyttää sanaa kumppani mahdollisesta parisuhteesta puhuessaan. Ehkä pääkaupunkiseudulla porukoissa, joissa muutenkin avoimempaa tms, mutta hetero-oletetut tai jääkiekkotaustaiset, pahoittelut stereotypioista:D
Ja haluun lisätä, että Käärijää on todellaki maininnu ex-tyttöystävästään, ja siinä valheenpaljastus tms videossa oli Tiktokin naisvideoista tms. Enkä tällä tarkoita tod, että tästä vois päätellä mitään ihmeellisempää. Tuli vain hyvä fiilis itselle, että tällainen muoto yleistyy myös suomen kielessä, joka muuten esim. "hän"-pronominin osalta sukupuolineutraalia, mutta ainakin mun kokemuksen mukaan "partner"-sanan käyttö on yleisempää englannin kielessä, vs kumppani on ehkä vasta tuloillaan tänne sanana.
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneeseen meno -videota, jossa muut bändiläiset, kyseltiin tänää aiemmin:
Honeymoon in Finland 72,7%. Joten ei me täällä olla ainoita fiilistelijöitä.
Parin (?) vuoden takaisessa haastattelussa Käärijältä kysytty jotain kolme tärkeintä asiaa elämässä tai mistä on ylpeä tms, en muista tarkkaan, mut yks näistä kolmesta oli "mun naiseni". Et sillon ollu vissiin parisuhteessa ainakin naisen kanssa.
Voi vitsit tänä shippaus jotenkin sai minut muistamaan nuoruuteni paremmin. En uskonut että voisi vielä tulla samanlaisia fiiliksiä jotain kuvitteellista paria kohtaan. Muistaako kukaan VilleAntti blogia? Sitä minä seurasin teininä. Ville Valo ja Antti Tuisku siis :D Samalla yksi oudoimmista shippauksista koskaan. Tuota kirjoitettiin monta vuotta, mutta enää muutamaan vuoteen sitä blogia ei ole ollut olemassa. Kaikki alkoi Linnan juhlista 2006, kun keskustelu äityi suorassa tv-lähetyksessä omille raiteilleen. Ville taisi olla pienessä kännissä ja Antti jännittynyt. Tapasivat ensimmäistä kertaa ja meni heti puheisiin kuinka V strippaa A:lle jatkoilla. Haastattelu on varmasti edelleen tubessa. Kaikki muu olikin sitten keksittyä tarinaa. Hyvin kirjoitettua, jossa kaikki keikkakalenterit ja haastattelut huomioitiin. Edelleen jos näen Ville Valon telkkarissa tai lehdessä, niin läikähtää sellainen salainen minä ajattelemaan että heillä oli vuosien salasuhde :D
Tyttöystävän kanssa lähdössä lomalle. Mutta miksi se tuntuu niin inhottavalta ja ärsyttävältä ajatukselta. Haluan, että lähtisi Bojanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävän kanssa lähdössä lomalle. Mutta miksi se tuntuu niin inhottavalta ja ärsyttävältä ajatukselta. Haluan, että lähtisi Bojanin kanssa.
Koska B ihastus on niin ilmiselvää ympäri pallon ja tekee pahaa katsoa vierestä että hän ei saa mitään vastakaikua
Vierailija kirjoitti:
So, I saw a video on tiktok wjere Bojan was asked what he firstly notices on a woman. And despite my limited knowedge of slovenian, I did notice how he kept talking in gender neutral way about the person(which is not easy in slovenian). But he also said he notices eyes first and loves when people laugh and I-
That paired up with Käärijä's interview where he said they barely talked at first when they first met, only looking at each other and laughing and there was already a connection between them.
Why is Käärijä literally Bojan's perfect type 😭
Aaws joku oli tollasen laittanu tumblriin <3
Käärijän mielenkiintoinen kommentti(sanasta sanaan) Ylen aamussa 17.5.2023
Voi olla,että hän viittasi niihin kaikkiin haastatteluihin,mutta se jäi epäselväksi.
"En vaihtais mitään, mitä siellä tapahtui. Et kaikki tapahtu syystä ja niiden oli tarkoitus tapahtua"
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, että tyttöystävän? No joku tietty on ottanu ton lomallelähtökuvan, jossa lippis päässä (Instastory)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Onks kellään sitä linkkiä missä Käärijä ja Bojan kävelee kadulla ja K ihastelee B:n vaatetusta et "vau" ja sitten B taputtaa ja tarttuu Käärijää kasvoista jotenkin, en tiedä mitä sanoo. Nauravat.
Vierailija kirjoitti:
Onks kellään sitä linkkiä missä Käärijä ja Bojan kävelee kadulla ja K ihastelee B:n vaatetusta et "vau" ja sitten B taputtaa ja tarttuu Käärijää kasvoista jotenkin, en tiedä mitä sanoo. Nauravat.
https://www.tumblr.com/rbf451/716472951691689984/gregorzalokar-ig-story…
Toi vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiiii....onko jännittävää leikkiä poikanukke joka tykkäs tyttönukestä alkoikin tykätä poikanukesta sitten ne punastuu ja pussaa ja tekee mitä lie tekevätkin ja menevät naimisiin -leikkiä?
Uuuuhh....
Ja MEIDÄN ihana manageri todistaa, että NÄIN on!! (Eikä suinkaan vain edistä suojattibändinsä myyntiä hyvällä sometarinalla viisumenestyjån peesissä)
Sun kirjottelussa alkaa olla maanisia piirteitä :D
Yritin vaan saada sen balanssiin tän palstan satujen kanssa.
Olen niiin kade Kärtsärin tyttikselle just nyt. Jos sellainen olemassa on ja nyt lähteneet yhdessä lomalle jonnekin kauas.
Miettikää et joku saa Jeren itselleen kokonaan ja kokoaikaisesti. Saa nukahtaa sen kainaloon ja herätä sen vierestä.
Se kroppa, ne silmät .... Niiin seksikäs pakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi vai?
Juu tää kiitos! Tää on niin hullun ihana.
Vierailija kirjoitti:
Olen niiin kade Kärtsärin tyttikselle just nyt. Jos sellainen olemassa on ja nyt lähteneet yhdessä lomalle jonnekin kauas.
Miettikää et joku saa Jeren itselleen kokonaan ja kokoaikaisesti. Saa nukahtaa sen kainaloon ja herätä sen vierestä.
Se kroppa, ne silmät .... Niiin seksikäs pakkaus.
No älä!! 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija nii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi vai?
Juu tää kiitos! Tää on niin hullun ihana.
Mitä ne sanoo tossa lopussa?
Olipas kireä tunnelma, molemmilla oli hieman vaivaantunut nauru. Tietääkö joku, tuliko Noalle joku euroviisu ehdokas läheiseksi?