Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
117781/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletin, että tuo private show olisi viitannut korkeintaan siihen kun K ei päässyt ensimmäiseen esiintymiseen mukaan niiden levyjulkkareiden takia jos siihenkään

Mutta ei sekään ollut private show.

Olihan se kutsuvieras tilaisuus. Jos nyt oikein mietitään. Ei sinne kuka vaan voinut mennä. 🤭

Private show tarkoittaa yksityiskeikkaa.

Ja sinä ajattelit, että nyt puhuttiin ihan vakavalla naamalla. Kyllähän tuo nyt menisi noinkin jos vaan halusi hauskasti räntätä siitä ettei ehdi. Ei ole edes ensimmäinen kerta kun Bojan teki niin

No kun se ei ollut yksityiskeikka, niin miksi olisi viitannut siihen? 

Itse ajattelin, että viittasi Ruotsin yksityiskeikkaan ja kenties syksyllä tulossa oleviin. Siihen, että K nyt ylipäätään tekee niitä. 

Vierailija
117782/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt noita Suomen CCC esityksiä, että kuinka paljon niistä oli etukäteen sovittu, siis noita hinkkauksia ka hivelyitä😅. Kun jos nyt miettii kesäkuun Tavastian yhteisesityksiä, niin vaikka siellä oli possujunar yms niin ei ne nyt tollaista, no lääppimistä ollut. Vai kävikö vaan niin🙈

Ei *käynyt*. Se oli fanserviceä. Kyllä ne olivat somensa kesällä lukeneet.

Halusit tai et kuulla tätä, en usko esimerkiksi ton Tampereen pusun olleen mitenkään sovittu juttu. En minkään muunkaan, mut Bn pasmat meni siitä niin sekasin, että..

Joo aika extempore se tais tulla K:lta. Ehkä oli miettinyt itse et nyt mä teen sen, siis yleisön edessä, mut tuskin erikseen sopivat asiasta.

Siis tarkoitatteko tässä sitä poskipusua? Joo ei todellakaan ollut mitään et NYT mä sen teen. Miksi olisi ollut? Kun ensinnäkään siinä ei ollut mitään ihmeellistä, sehän oli poskelle! Muualla Euroopassa täysin normaalia ihan päivittäisessä arjessa poskisuudelmat, miestenkin välillä. Bro-meininkiä. Ystävyyttä.

Ei todellakaan ollut poskipusu, joistain kulmista näkyy hyvin.

Mistä löytyisi kuva sellaisista kulmista josta näkee hyvin että K nuolee? Kun itse en oo nähnyt. Ja veikkaan että se on katsojan silmässä ja shippilasien läpi.

Muistatteko muuten kun Matti ja muut tanssijat nuoli K:ta?

En puhunut itse nuolemisesta, mutta poskelle se ei osunut, sivusta on paljon kuvia ja videoita. :)

Voitko linkata jonkun videon missä näkyy ettei ollut poskelle? Minusta näytti myös poskipusulta.

https://www.tiktok.com/@jennimarikaannina/video/7281795682803911969?_t=…

https://x.com/koppitules/status/1705319407990301021?s=46

Poskipusu. Ei kestänyt kuin vähän yli sekuntin. Ei nuolemista. Esiintymisen tiimellyksessä tehty, kumpikaan ei tuota muistele. Fanit toki katsoo hidasteita.

Muutoin ihan totta ja uskottavaa, mut jatkuuko sun mielestä poski kaulaan asti?

Se oli hiukan siinä rajoilla, mutta mun mielestä silti vielä menee enemmän nopeahkon poskipusun piikkiin kuin mihinkään intensiiviseen kaulan eroottiseen nuolemiseen mitä täällä on hekumoitu. :) Niin paljon on katsojan silmässä se tulkinta! 

Molemmat touchy-feely, ja esiintyjiä, tosi ekstrovertteja, ja eläytyvät ja antavat kaikkensa esiintyessään. Siitä sit voi helposti joku tulkita että ooh, himoitsevat toisiaan ja mitä vielä. Mutta se hiukan "tylsempi" tulkinta on useimmiten se oikea, että ovat brothers, ystäviä, ja ovat tosi rentoja toistensa seurassa, kemiat synkkaa hyvin - se on aivan totta - mutta ettei siinä oo mitään sen isompia romanttisia tunteita tai himoa tms.

Ymmärrän kyllä aivan täysin että osa haluaa nähdä mitä haluaa. Mutta siinä on osin oma mielikuvitus saanut aikaan sen tulkinnan, kuin mikään mitä he oikeasti lavalla tekivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
117783/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletin, että tuo private show olisi viitannut korkeintaan siihen kun K ei päässyt ensimmäiseen esiintymiseen mukaan niiden levyjulkkareiden takia jos siihenkään

Kyllä se private show- juttu oli vaan viittaus niihin Kärtsän aiemmin tekemiin yksityiskeikkoihin ja roustausta, en usko että sillä oli mitään tekemistä JO:n kanssa. Itse asiassa mietin siinäkin, että hyvin tuntuu olevan perillä K:n tekemisistä kesänkin ajalta.

Ei Jokereiden, mutta K:n menon Sloveniaan kanssa voisi olla. 

Tuskin on. Toinen yksityiskeikka oli melko pian Bojanin Helsingin vierailun jälkeen ja toinen sit taas oli tosi yllättäen yhdelle vapaapäivälle.

Vierailija
117784/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei sekään ollut private show.

Olihan se kutsuvieras tilaisuus. Jos nyt oikein mietitään. Ei sinne kuka vaan voinut mennä. 🤭

Private show tarkoittaa yksityiskeikkaa.

Ja sinä ajattelit, että nyt puhuttiin ihan vakavalla naamalla. Kyllähän tuo nyt menisi noinkin jos vaan halusi hauskasti räntätä siitä ettei ehdi. Ei ole edes ensimmäinen kerta kun Bojan teki niin

No kun se ei ollut yksityiskeikka, niin miksi olisi viitannut siihen? 

Itse ajattelin, että viittasi Ruotsin yksityiskeikkaan ja kenties syksyllä tulossa oleviin. Siihen, että K nyt ylipäätään tekee niitä. 

...jos siihenkään kirjoitin ensimmäiseen viestiin. Kannattaa lukea ajatuksella

Vierailija
117785/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten Aito vastannut mun eiliseen viestiin.

Eli ei kiinnosta mikään kunnon keskustelu, haluat loppupeleissä vaan inttää jollekin vastaan.

Vierailija
117786/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tuon yhden pätemisen tarvetta 🙄

Vierailija
117787/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se private show- juttu oli vaan viittaus niihin Kärtsän aiemmin tekemiin yksityiskeikkoihin ja roustausta, en usko että sillä oli mitään tekemistä JO:n kanssa. Itse asiassa mietin siinäkin, että hyvin tuntuu olevan perillä K:n tekemisistä kesänkin ajalta.

Ei Jokereiden, mutta K:n menon Sloveniaan kanssa voisi olla. 

Tuskin on. Toinen yksityiskeikka oli melko pian Bojanin Helsingin vierailun jälkeen ja toinen sit taas oli tosi yllättäen yhdelle vapaapäivälle.

Mutta mietipä, jos Bojan ois halunnut K:n melko pian Helsingin jälkeen Sloveniaan? ;) Johan K lähetteli sieltä mökiltä heti Ruåttin keikan jälkeen niitä Mr. Lonely -videoitaan!

Vierailija
117788/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten Aito vastannut mun eiliseen viestiin.

Eli ei kiinnosta mikään kunnon keskustelu, haluat loppupeleissä vaan inttää jollekin vastaan.

No en vastannut joo, jos vastaan, tulee joku huutamaan, että ei kuulu ketjun aiheisiin. Viestisi oli mukava ja luin sen hyvillä mielin. Kiitos sinulle!

Vierailija
117789/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivän poskupusukeskusteluihin sellanen kommentti, että koska kyseessä on täysin tulkintakysymys, niin mitään oikeaa tai väärää vastausta ei ole.

Vierailija
117790/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta Suomen aikaan JO areenakeikka alkaa? 😍💥

Vierailija
117791/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt noita Suomen CCC esityksiä, että kuinka paljon niistä oli etukäteen sovittu, siis noita hinkkauksia ka hivelyitä😅. Kun jos nyt miettii kesäkuun Tavastian yhteisesityksiä, niin vaikka siellä oli possujunar yms niin ei ne nyt tollaista, no lääppimistä ollut. Vai kävikö vaan niin🙈

Ei *käynyt*. Se oli fanserviceä. Kyllä ne olivat somensa kesällä lukeneet.

Halusit tai et kuulla tätä, en usko esimerkiksi ton Tampereen pusun olleen mitenkään sovittu juttu. En minkään muunkaan, mut Bn pasmat meni siitä niin sekasin, että..

Joo aika extempore se tais tulla K:lta. Ehkä oli miettinyt itse et nyt mä teen sen, siis yleisön edessä, mut tuskin erikseen sopivat asiasta.

Siis tarkoitatteko tässä sitä poskipusua? Joo ei todellakaan ollut mitään et NYT mä sen teen. Miksi olisi ollut? Kun ensinnäkään siinä ei ollut mitään ihmeellistä, sehän oli poskelle! Muualla Euroopassa täysin normaalia ihan päivittäisessä arjessa poskisuudelmat, miestenkin välillä. Bro-meininkiä. Ystävyyttä.

Ei todellakaan ollut poskipusu, joistain kulmista näkyy hyvin.

Mistä löytyisi kuva sellaisista kulmista josta näkee hyvin että K nuolee? Kun itse en oo nähnyt. Ja veikkaan että se on katsojan silmässä ja shippilasien läpi.

Muistatteko muuten kun Matti ja muut tanssijat nuoli K:ta?

En puhunut itse nuolemisesta, mutta poskelle se ei osunut, sivusta on paljon kuvia ja videoita. :)

Voitko linkata jonkun videon missä näkyy ettei ollut poskelle? Minusta näytti myös poskipusulta.

https://www.tiktok.com/@jennimarikaannina/video/7281795682803911969?_t=…

https://x.com/koppitules/status/1705319407990301021?s=46

Poskipusu. Ei kestänyt kuin vähän yli sekuntin. Ei nuolemista. Esiintymisen tiimellyksessä tehty, kumpikaan ei tuota muistele. Fanit toki katsoo hidasteita.

Muutoin ihan totta ja uskottavaa, mut jatkuuko sun mielestä poski kaulaan asti?

Se oli hiukan siinä rajoilla, mutta mun mielestä silti vielä menee enemmän nopeahkon poskipusun piikkiin kuin mihinkään intensiiviseen kaulan eroottiseen nuolemiseen mitä täällä on hekumoitu. :) Niin paljon on katsojan silmässä se tulkinta! 

Molemmat touchy-feely, ja esiintyjiä, tosi ekstrovertteja, ja eläytyvät ja antavat kaikkensa esiintyessään. Siitä sit voi helposti joku tulkita että ooh, himoitsevat toisiaan ja mitä vielä. Mutta se hiukan "tylsempi" tulkinta on useimmiten se oikea, että ovat brothers, ystäviä, ja ovat tosi rentoja toistensa seurassa, kemiat synkkaa hyvin - se on aivan totta - mutta ettei siinä oo mitään sen isompia romanttisia tunteita tai himoa tms.

Ymmärrän kyllä aivan täysin että osa haluaa nähdä mitä haluaa. Mutta siinä on osin oma mielikuvitus saanut aikaan sen tulkinnan, kuin mikään mitä he oikeasti lavalla tekivät.

Juu, täällä on kyllä suuria kuvitelmia tuosta pikaisesta poskipususta. He tietää mistä yleisö tykkää ja viihdyttää myös itseään samalla.

Vierailija
117792/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta Suomen aikaan JO areenakeikka alkaa? 😍💥

Klo 21.

Vierailija
117793/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentääkö Finnair enää 6.10. suoraan Ljubljanaan, vai harrastaako se cockblockingia jo?

Vierailija
117794/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupäivän poskupusukeskusteluihin sellanen kommentti, että koska kyseessä on täysin tulkintakysymys, niin mitään oikeaa tai väärää vastausta ei ole.

Se oliko kyseessä esim. intohimoinen lääppiminen vai ystävällismielinen suukko on tulkintakysymys. Se että poski ei sijaitse leulalinjan alapuolella lienee kuitenkin yleisesti hyväksytty fakta. :)

Vierailija
117795/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oliko kyseessä esim. intohimoinen lääppiminen vai ystävällismielinen suukko on tulkintakysymys. Se että poski ei sijaitse leulalinjan alapuolella lienee kuitenkin yleisesti hyväksytty fakta. :)

Ei ollut kumpaakaan, vaan yleisön viihdyttämistä.

Vierailija
117796/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jossain vielä se teksti, mitä UMK artisteilta on tulossa? Siis se, missä ei tietenkään kisaajia julkaistu, mutta kaikista biiseistä sanottiin jotain.

Vierailija
117797/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko jossain vielä se teksti, mitä UMK artisteilta on tulossa? Siis se, missä ei tietenkään kisaajia julkaistu, mutta kaikista biiseistä sanottiin jotain.

https://yle.fi/a/74-20052878

Vierailija
117798/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
117799/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kumpaakaan, vaan yleisön viihdyttämistä.

Alapeukuttajat voisivat miettiä, miksei niillä tourvideoilla sitten nähty tällaista tai sieltä Ihkusta ei kukaan raportoinut vastaavaa?

Vierailija
117800/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Ketju on lukittu.