Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
117301/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette, tuleeko JO ja K yhteisbiisiä ensi vuonna? :D 

Itse toivoisin sitä todella paljon, myös sen takia että saisivat viettää studiolla aikaa yhdessä! (ellei tehtäisi etänä, mutta en usko) 

No katsotaan Kn ensivuoden keikkakalenteri ja mietitään sitten mikä olisi hyvä väli keväällä käväistä Lontoossa ;D

Mä oon ihan varma että kyllä niillä jotain on suunnitteilla!

Kuinka kauan ne pystyy olemaan toisiaan näkemättä? Nyt meni yli 3 kuukautta.

No veikkauksia kehiin, yläpeukku=menee yli 3 kk,

Alapeukku=ehei, ei kestä kantti, nopeammin pitää nähdä

Vierailija
117302/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, Deanilta Hojan kontsaa just kun haaveilin Hojan-paidasta. 🤩

https://www.instagram.com/p/Cx5tcsjNpgZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
117303/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaisko joku DemoniRockRockin. Kiitos ja anteeksi.

Vierailija
117304/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että voisiko hämmennystä aiheuttaa se, että hotelleissa tarvitaan avainkortti valokatkaisijaan saadakseen valot päälle?

Nah. Same here.

Olin samsssa hotellissa ja mulla kesti hetken, että tajusin, miten valot saa päälle, siis sen avainkortin.

No mikä hotelli se oli? Oliko ne siellä scandicissa?

Scandic plazalta vaikutti ainakin kuvien perusteella.

Ooh missä oli hotellikuvia? En oo kyllä tajunnu kattoa yhtään mitä niitten ympärillä näkyy.

Vierailija
117305/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tosi kiva, että D postaa näitä kuvia vieläkin <3

Vierailija
117306/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että tällä hetkellä on mitään yhteistä biisiä suunnitteilla. En myöskään tajua ajatuksia siitä, että Jokerit ottaisivat K:n jotenkin mukaan Stožicen keikalleen. Eiväthän he ole tehneet niin muillakaan keikoillaan. Tosin eivät ole viisujen jälkeen suoraan ottaneet balkanilaisiakaan keikoilleen, mutta aiemmin ovat ja keikka on suunnattu kotimaan (vanhalle?) JO-yleisölle. 

Jos molempia tahoja kiinnostaa minkään tasoinen yhteistyö ensi kesän keikoilla, niin siihen saatetaan tähdätä keväällä tietysti Britanniassa (yhteisbiisillä), mutta itse uskon kaiken tuollaisen olevan vielä täysin auki. 

Minusta näytti sille, että heidän yhteytensä on nimenomaan kulissien takainen ystävyys, ei niinkään tärkeintä ole tuottaa kontenttia faneille. Sitäkin saatiin, koska miksi ei, ja se ylläpitää kiinnostusta molempiin erikseenkin, mutta silti näille tuntuu keskenään riittävän aivan yksityinenkin yhteys.

Nehän ois halunnu K:n sinne keikalle, mut tosiaan K:lla oma keikka ni ei sit onnistunu. Ja en usko mihinkään videoyhteyksiin.

Vierailija
117307/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
117308/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/nemovanilla/726919164494774272

Vierailija
117309/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että voisiko hämmennystä aiheuttaa se, että hotelleissa tarvitaan avainkortti valokatkaisijaan saadakseen valot päälle?

Nah. Same here.

Olin samsssa hotellissa ja mulla kesti hetken, että tajusin, miten valot saa päälle, siis sen avainkortin.

No mikä hotelli se oli? Oliko ne siellä scandicissa?

Scandic plazalta vaikutti ainakin kuvien perusteella.

Ooh missä oli hotellikuvia? En oo kyllä tajunnu kattoa yhtään mitä niitten ympärillä näkyy.

Silloin oli niitä fanikuvia kyseisen hotellin aulasta ja pihasta, kun olivat lähdössä Turusta Tampereelle. Oon niin monesti yöpynyt kyseisessä hotellissa, että oletan tunnistavani oitis. 😄

Vierailija
117310/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/tassaonkaikki/726903183163768832/who-said-they-c…

Vierailija
117311/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että tällä hetkellä on mitään yhteistä biisiä suunnitteilla. En myöskään tajua ajatuksia siitä, että Jokerit ottaisivat K:n jotenkin mukaan Stožicen keikalleen. Eiväthän he ole tehneet niin muillakaan keikoillaan. Tosin eivät ole viisujen jälkeen suoraan ottaneet balkanilaisiakaan keikoilleen, mutta aiemmin ovat ja keikka on suunnattu kotimaan (vanhalle?) JO-yleisölle. 

Jos molempia tahoja kiinnostaa minkään tasoinen yhteistyö ensi kesän keikoilla, niin siihen saatetaan tähdätä keväällä tietysti Britanniassa (yhteisbiisillä), mutta itse uskon kaiken tuollaisen olevan vielä täysin auki. 

Minusta näytti sille, että heidän yhteytensä on nimenomaan kulissien takainen ystävyys, ei niinkään tärkeintä ole tuottaa kontenttia faneille. Sitäkin saatiin, koska miksi ei, ja se ylläpitää kiinnostusta molempiin erikseenkin, mutta silti näille tuntuu keskenään riittävän aivan yksityinenkin yhteys.

Nehän ois halunnu K:n sinne keikalle, mut tosiaan K:lla oma keikka ni ei sit onnistunu. Ja en usko mihinkään videoyhteyksiin.

Missä on sanottu, että esiintymään? Olen kuullut vain, että paikan päälle. En muista kuulleeni toivetta siitä, että K ois myös lavalla. 

Vierailija
117312/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Kärtsy kuvaamassa 😅.

Vierailija
117313/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/nemovanilla/726919164494774272

Voisko tän linkata JO:lle ja Kärtsälle sekä soittoon Sonnylle tämän ohjelmaan!

Vierailija
117314/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tosi kiva, että D postaa näitä kuvia vieläkin <3

Ihana kun viimesessä hojanin kuvassa on tägättynä bojan 😂

Vierailija
117315/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänhetkisen galluptilanteen mukaan, kun kyselyä on 1,5 h tehty, on 30 vastaajan kylppärin katkaisija sisäpuolella, 18 ulkopuolella. Eipä tästä sitten oikeastaan mitään järkevää selvinnyt, paitsi ehkä se, että se three kaksi ananaslonkeroa per naama taisi olla oikea syy siihen nappulan löytymättömyyteen pojilla.

Vierailija
117316/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/Cx5p5YvN8Vl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== ok . Alan pikkuhiljaa ymmärtää, miksi noita kahta pidetään kuumiksina yhdessä...(Kris + nace )Aiemmin olen ollu vähän pihalla

Vierailija
117317/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jure ja Johannes olisivat muuten oikeasti söpö pari. Tulee mieleen joku nuorille suunnattu romanttinen sarja, jossa nämä kaksi näyttelisivät rakastavaisia.

Niin samaa mieltä! <3

Haluisin nähdä Johanneksen ilmeen kun se löytäis itsestään keskustelun, josta siitä on tehty poikaparirakastavaiset jonkun slovenialaisen poppipändin rumpalin kanssa.

Tiedä vaikka Johannes innostuisi.

Vierailija
117318/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on sanottu, että esiintymään? Olen kuullut vain, että paikan päälle. En muista kuulleeni toivetta siitä, että K ois myös lavalla. 

On sanottu haastattelussa. Kutsuivat Sloveniaan ja Stožice lavalle.

Vierailija
117319/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Cx5p5YvN8Vl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== ok . Alan pikkuhiljaa ymmärtää, miksi noita kahta pidetään kuumiksina yhdessä...(Kris + nace )Aiemmin olen ollu vähän pihalla

Ooh! No kyllä kyllä.

Vierailija
117320/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän nautojen pitäisi vuoden tunnustuspalkinto suomen kielisten sanojen luomisesta. Agricolakin jää välillä toiseksi.

Tätä menoa Imatran Koski opettaa niille suomen kielen oppilailleen The Listaa.

Janccarellan löytänyt nauta ilmoittautuu. Sen etymologiset juuret löytyivät vanhasta muinaissuomalaisesta noituusperinteestä.

Ketju on lukittu.