Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
116661/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs tällanen juttu on ollut? Kaipais tosiaan lähdetietoja tolta cykalta

https://instagram.com/stories/madam_cyka/3204064747183208365?igshid=M2M…

https://www.instagram.com/p/Cx2wf-dIe4i/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

cyka on jakanut tämän haastattelijan julkaisun storyyn. haastattelijaa seuraa joker out joten eiköhän ole luotettava

Eli onko tuo kyseinen haastattelu siis tuon tekemä? En löydä sitä sen sivulta.

Vierailija
116662/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole G postaamia noi mitä madamella on. Oli klippi myös Krisin isän keikalta G:llä ja sitten jatkoilta. B soitti sielläkin kitaraa, mutta paikka oli eri ja enemmän ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
116663/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommyn kanssa kiva yhteistyö kieltämättä, mut ei se K sen pyykkejä laittele. 💚

Ihana palautus arkirealismiin 💚💙

Vierailija
116664/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis, G case piti kirjoittaa. Onneksi ei ole mitään K casea 😂

Odotetaan nyt ees sitä Euroopan rundia, kyllä K varmaan vahingossa jonkun kohun saa aikaiseksi. :'D

Onpahan K:lla sentään sen jälkeen hyvä tekosyy olla menemättä keikkailemaan Suomen ulkopuolelle tuon jälkeen. :D

Mä vähån luulen että hän ei muutenkaan ole Suomen ulkopuolella keikkailusta kovin innoissaan, eikö sanonut haastettelussakin että keskittyy Suomen markkinaan. Ehkä keväällä käy vetämässä jonkun rundin Espanjassa ja ehkä Puolassa ja varmaan niissä euroviisutouhuissa, mutta veikkaan että sen jälkeen pysyy Suomessa.

Niin, ja ehkä silloin tällöin ottaa kutsun vastaan jonnekin festareille jos tekee mieli saada vaihtelua keikkamaisemiin.

Mutta mua ei kyllä yhtään haittaa vaikka K  pysyisi 100 % suomessa tän vuoden jälkeen jos niin haluaa. Suurin osa ulkkarifaneistakin tulee sietämään sen kans, ihan samalla tavalla kuin esim jotain Japanilaisia tai Taiwanilaisia indiebändejä fanittavat tajuaa ja hyväksyy että kyseinen bändi ei ole lähdössä maansa ulkopuolelle keikkailemaan, ja niiden matskusta nautitaan netin kautta. Jos kyseiset bändit edes antavat vähääkään huomiota kv faneilleen puhumalla välillä englantia heille somessa niin sekin otetaan suurella ihastuksella vastaan.

Ja ainahan innokkaimmat fanit voivat matkustaa tänne keikalle. K:sta uusi matkailuvaltti Suomelle?

Vierailija
116665/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://x.com/jokeroutsubs/status/1708476656388648996?s=46&t=291i2SgETB…

K ollut kärppänä tykkäämässä JOSubsin postista

Voi muru. We know.

On se B vaan taas niin söpö tuossakin. Harmaat ei ole minusta näkyvästi lisääntyneet, mutta kai hän itse paremmin tietää, kun niin väitti.

Mä en tajua, miten tossa Bojčissa voi olla noin monta puolta samanaikaisesti. Välillä se on niin söpön ja viattoman lapsosen oloinen, että melkein hävettää olla kuolaamassa seuraavassa hetkessä.

No tämä! Tuossa se hyppii sohvalla kuin pikkupoika ja vain viikkoa aiemmin huokaili päälle astumisen hekumassa Olympian lavalla kuin... noh, tiedätte kyllä

Yritän tässä kuvitella Robinia tuossa jälkimmäisessä tilanteessa. Ensimmäinen häneltä sujuu kyllä. Melkein hävettää tällaistakin kuvitella, mutta olisiko Robinista tuohon, jos yrittäisi vai vaatisiko se oikealta luonteeltaan jotain muuta kuin R on.

Ei ei Robinia voi kuvitella makaamassa lavalla tukka silmillä ja huokailemassa, ei myöskään Johannesta. B:llä on tuollainen rohkeampi ja seksikkäämpi ote esiintymisessä.

Oh god nou🙈🤣. Ei tosiaankaan. Robinin vielä ehkä jotenkin, mutta Johannes

Ei kyllä Robiniakaan. EI. 😀

Älkää käsittäkö väärin. Arvostan Robinia juuri tuollaisena kuin hän on, mutta rehellisesti sanottuna hän tarvitsisi jonkinlaista potkua siihen lavaesiintymiseen. En tarkoita sitä, että hänen pitäisi vetää kostopitsit päälle ja huokailla lavalla, mutta jokin pala siitä kokonaispaketista kuitenkin uupuu. Jotenkin hän on jämähtänyt siihen teinipoppari imagoon. Jos/kun se pala löytyy, niin uskon, että homma lähtee toiminaan ja Robinista voi kehkeytyä vaikka mitä. Potentiaalia löytyy, mutta Robin himmailee liikaa.

Vierailija
116666/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antoiko muuten joku nauta Suomen keikoilla lahjan myös Rekolle? (Jossain vaiheessa muistaakseni tällaista suunnitelmaa oli, mutta en tiedä toteutuiko. Ja ymmärrän myös jos lahjojen antajat eivät täällä halua kommentoida, vaikka olisikin toteutunut.

Mua harmittaa, että mulla se ajatus nousi niin myöhään, että en enää ehtinyt hankkia. Ajatusta mulla jo oli, mikä se lahja olisi voinut olla. Nythän ei ole varmaa edes, ottivatko jokerit lahjoja edes mukaansa. Ovat voineet jäädä Suomeen joko tarkoituksella tai vahingossa. Jos kalsaritkin jää.

Olisi kyllä aika ironista, jos Aidon sukat olisi ainoa lahja, joka päätyisi Ljubljanaan asti. :D Ja en tietenkään tarkoita tätä ilkeästi, mälsää jos muut käsintehdyt lahjat olisivat jääneet Suomeen, enkä kyllä usko että olisi sellaisia jätetty.

Mutta tiedetäänkö päätyivätkö nekään? Eikös kuva ollut suomesta kuitenkin?

Itse asiassa villasukat varmaan kyllä menevät mukaan siinä missä aurinkolasit tai rannekorut. Rintsikoista en ole ihan varma.

Ja nahkahanskat sekä aurinkolasit 😉

Voisi kuvitella, että itse tehdyn näköiset lahjat päätyisivät mukaan varmimmin.

Mä luulen että sieltä ihan raaasti valkataan ne mitkä kiinnostavimmilta vaikuttaa. Jos tykkää villasukista, ne otetaan, jos haluaa rintsikat treenikämpän koristeeksi tai tuliaisiksi tyttöystävälle, ne otetaan. Osa itse tehdyistä on tosi hienoja ja tarpeellisia, jotkut taas ihan järkkyjä.

Olen itsekin yksi neulojista ja totuttelen tässä ajatukseen että järkkäri-jarmo on tosiaan saattanut kaivaa roskiksesta minun rakkaudella neulomat kimallesukat, koska jan ei niitä huolinut.

Muistakaa tytöt nyt pitää silmät auki tinderissä. Siellä se jonkun teistä unelmien mies eli känsäjarmo odottelee Janin sparklative -sukissa sua. Piti kyllä olla pitsisukat mut mennään nyt näillä.

(Jos meni yli ymmärryksen ja kiinnostaa, niin Googlen haku kertoi, että känsäjarmostoori löytyy edelleen tän ketjun sivulta 3834)

Vierailija
116667/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko ostaa tänään taas niitä kirpeitä TV Mixejä <3 

*huvaa iltaa maiskis maiskis*

Olikohan JO:n pojat koskaan syöneet niin hyviä karkkeja? Reissatessa huomannut, että monissa maissa on paljon huonommat namut kuin täällä meillä.

Pistin merkille, että B sanoi Instan lähetyksessä "sour" vaikka pussin kyljessä lukee "kirpeä". K kääntänyt vai osaako jo noin hyvin suomea?

Haluan kuulla Bojanin lausumassa kirpeä

Siinä saattaisi paljastua vähän liikaa K:n opettamaa sanastoa tosin. 🙈

Vierailija
116668/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko ostaa tänään taas niitä kirpeitä TV Mixejä <3 

*huvaa iltaa maiskis maiskis*

Olikohan JO:n pojat koskaan syöneet niin hyviä karkkeja? Reissatessa huomannut, että monissa maissa on paljon huonommat namut kuin täällä meillä.

Joo, olen asunut useissa Euroopan maissa ja Suomessa on kyllä poikkeuksellisen hyvät karkit. :) Monissa maissa ei myös ole ollenkaan tai about ollenkaan pusseja, joissa olisi useaa eri laatu, siis voi tuurilla olla keltainen ja sininen viinikumi, mutta ei vaahtis ja hedelmäkarkki samassa. Nykyisssä asuinmaassani on aivan surkeat karkkihyllyt ja suurkaupungissa on tyyliin kaksi kauppaa, josta saa irtiksiä. Tosi vaikea löytää mitään muuta kuin minttukarkkeja, viinikumia, vaahtiksia tai lehmätoffeeta.

Joten jos porukassa on karkkihiiriä ja varmaan ainakin joku on, voi olla vaikka kuinka onnellinen faneilta saaduista karkeista. :)

Ilmankos se kris mätti niitä suunnilleen kaksin käsin. Saikohan jure yhtään ite, ku yks pitkäsääri ja -sormi veti intohimoisesti nameja naamariin?

Vierailija
116669/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin sorsa bojanin stoorissa oikein on 😂 hitto tuo mies on kyllä yllätys joka kerta

Hei! Entä jos B ja K aloittavat luontodokumenttisarjan sen jälkeen kun matkailusarja on saavuttanut valtaisan suosion? 🤔

Mä niin näen miten ne jaksot tulis menemään.

K: Watafak is that.

B: That's a platypus.

K: A--

B: Platypus.

K: Jätkä kuvittelee etten mä tiiä mikä vesinokkaeläin on.

Vierailija
116670/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kuukausi Apollon keikkaan💚

Vierailija
116671/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi pyhis jutut on provoja, syytäkin ilmiantaa

No ei tasan tarkkaan kaikki ole. Mä olin kova teflarifani, mutta se suklaan biisi oikeasti kolahti niin kovaa, että poistin kaiken niiden musan mun soittolistoilta ja alapeukutin bändin, ettei jatkossakaan ikinä kuulisi.

Se biisi on törkee. Ja Pyhis aivan keskenkasvuinen pskiainen. (Tuli muuten mieleen, että Kovis vois aivan hyvin olla sille kirjoitettu)

.

Olen aika hämmästynyt siihen mihin Pyhis on vajonnut. Ei sitä nyt tietenkään tiedä mitä taustalla on, mutta se biisi on aivan todella törkeää ja mauton ja kuulostaa sivullisesta typerältä. Kun tietää mihin kyseinen mies kykenee, niin mitä hemmettiä. 🙈

Enemmän ihmettelen miksi se seksikäs-suklaa on lähtenyt tähän mukaan.

Vaikka Pyhin osuus kuinka kuulostaa dissaavan K:ta niin me ei oikeasti tiedetä mistä se kertoo. Ja SS:n antama haastis sen biisin taustasyistä ei mitenkään viitannut K:hon. Eli en tuomitse ennen kuin tähän tulee oikea varmuus, mutta suhtaudun varauksella.

Kenestä muustakaan ja kaikki tietää mihin ihmiset tuon liittää. Tuskin he tulee ikinä myöntämään kun siitä voisi tulla hankaluuksia.

No mä en ainakaan liitä tuota biisiä Käärijään. Kaikki ei ole yhtä fanaattisia sekopäita kuin tämän ketjun jengi, niin päähän mahtuu muutakin kuin Käärijä. :D

Jaa. Minulta on ihan Käärijää seuraamattoman kysyneet olenko kuullut Pyhiksen uuden kappaleen ja tiedänkö miksi se laulaa Käärijästä tommosia. Kysyneet kun tietäneet, että olen Pyhistä seurannut.

Aivan varmasti, koska onhan Käärijä päivänpolttava keskustelunaihe kaikissa valtakunnan kahvipöydissä. :D

Kyllä hän aikalailla sitä oli viisujen aikaan. Ei ole tainnut ihan hirveän moni artisti löydä tuolla tavalla läpi ainakaan ykskaks, että musiikkimaailmaan seuraamattomatkin tunnistaisi ja tietäisi. Itseasiassa viittaaminen räppäämiseen ja euroviisuihin ei kyllä kauhean montaa suomalaista tuo mieleen. Ketä itselläsi tulee?

Niin oli euroviisujen aikana ja toki edelleenkin kiinnostaa ihmisiä, mutta tuskin kovinkaan moni on tuota Et ole räppäri -biisiä on kuunnellut saati käynyt siitä keskusteluja. Ette tekään sitä kovin tarkkaan ole kuunnellut. Jos olisitte, tietäisitte että se on Lika-Akin biisi, ei Pyhimyksen. Mulle euroviisuihin viittaaminen tuo mieleen tietyn mallin mukaan tehdyt kaupalliset biisit, joissa räppiäkin on vain tästä syystä. CCC ei millään lailla osu tuohon euroviisumuottiin ja siksihän se onkin menestys. Vai onko sun mielestä CCC jotenkin tyypillinen euroviisubiisi?

Lika-Aki on Pyhimys. Näkee ja kuuleehan sen kuka vaan vaikka miten olisi pipo naamalla ja takin huppu vielä syvällä päässä. Vaikka olisi koko takin kietonut päänsä ympärille hänet tunnistaa silti.

Kyllä ihmiset tietää Käärijän olevan räppääjä ja osallistuneen euroviisuihin. Eikä meillä ole muita vastaavia tapauksia. Vai keneksi sitä arvelisit?

Vierailija
116672/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin sorsa bojanin stoorissa oikein on 😂 hitto tuo mies on kyllä yllätys joka kerta

Hei! Entä jos B ja K aloittavat luontodokumenttisarjan sen jälkeen kun matkailusarja on saavuttanut valtaisan suosion? 🤔

Ai siis minkälainen luontodokumentti?

Vierailija
116673/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muistanko oikein vai väärin mut eikös Johannes ole kuitenki näytellyt seksykohtauksia ja puhunut tuhmia leffoissa/tv-sarjoissa. Että ehkä onnistuisi jos se menis näyttelijämoodiin. Mut noin muuten ei. 😅

Linkkejä näihin?

T. Jure

Vierailija
116674/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi muru. We know.

On se B vaan taas niin söpö tuossakin. Harmaat ei ole minusta näkyvästi lisääntyneet, mutta kai hän itse paremmin tietää, kun niin väitti.

Mä en tajua, miten tossa Bojčissa voi olla noin monta puolta samanaikaisesti. Välillä se on niin söpön ja viattoman lapsosen oloinen, että melkein hävettää olla kuolaamassa seuraavassa hetkessä.

No tämä! Tuossa se hyppii sohvalla kuin pikkupoika ja vain viikkoa aiemmin huokaili päälle astumisen hekumassa Olympian lavalla kuin... noh, tiedätte kyllä

Yritän tässä kuvitella Robinia tuossa jälkimmäisessä tilanteessa. Ensimmäinen häneltä sujuu kyllä. Melkein hävettää tällaistakin kuvitella, mutta olisiko Robinista tuohon, jos yrittäisi vai vaatisiko se oikealta luonteeltaan jotain muuta kuin R on.

Ei ei Robinia voi kuvitella makaamassa lavalla tukka silmillä ja huokailemassa, ei myöskään Johannesta. B:llä on tuollainen rohkeampi ja seksikkäämpi ote esiintymisessä.

Oh god nou🙈🤣. Ei tosiaankaan. Robinin vielä ehkä jotenkin, mutta Johannes

Ei kyllä Robiniakaan. EI. 😀

Älkää käsittäkö väärin. Arvostan Robinia juuri tuollaisena kuin hän on, mutta rehellisesti sanottuna hän tarvitsisi jonkinlaista potkua siihen lavaesiintymiseen. En tarkoita sitä, että hänen pitäisi vetää kostopitsit päälle ja huokailla lavalla, mutta jokin pala siitä kokonaispaketista kuitenkin uupuu. Jotenkin hän on jämähtänyt siihen teinipoppari imagoon. Jos/kun se pala löytyy, niin uskon, että homma lähtee toiminaan ja Robinista voi kehkeytyä vaikka mitä. Potentiaalia löytyy, mutta Robin himmailee liikaa.

Samaa mieltä, potentiaalia on vaikka mihin mutta se on toistaiseksi valinnut olla tuollainen virkamies.

Vierailija
116675/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tästä ollut jo täällä

Euroviisujen TikTok (Official Eurovision Song Contest)

@eurovision

ihana video Käärijästä 'You are my sea, you are my sunshine, the star...

Vau!

Vierailija
116676/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkekin jakanut tämän naked sauna jutun stoorissaan.

https://instagram.com/stories/photomikke/3203897639124292879?utm_source…

Oliko toi sauna alunperin markin stoorissa ja se poisti sen? Kun eihän tossa oikeesti edes näy mitään! Kyllä, yritin katsoa.

Vierailija
116677/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin näen miten ne jaksot tulis menemään.

K: Watafak is that.

B: That's a platypus.

K: A--

B: Platypus.

K: Jätkä kuvittelee etten mä tiiä mikä vesinokkaeläin on.

Nyt oli autenttinen simulaatio. :D

Vierailija
116678/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän rintalihasten faneille NT:ltä kuva 🔥

https://www.tumblr.com/elisavetp/729977109500641280/source-dnklblauundg…

Miten te jaksatte tätä jatkuvaa miesten seksualisointia? Jos Siepistä jaettaisiin tuollaisia kuvia ja puhuttaisiin tuohon sävyyn, niin raivo siitä nousisi.

Onko miehen rintalihakset "seksualisointia".

No ok, jatkossa kuvia vain suorista sauma..öhm siis prässihousuista ja kauluspuseroista.

On, ja myös Härtsän sixpackin sek suali sointi. Todellakin.

Vierailija
116679/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi muru. We know.

Sitten taas Olavi tekis tuollaista enemmän kuin mielellään mutta kun..

Vierailija
116680/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusuihin liittyen:

On todennäköisempää että K ja Tommy suutelevat kuin K ja B. Siis ihan kunnolla ja suulle.

Ooh. Why would you say something so controversial yet so brave?

...oon vähän samaa mieltä. Tosin tunteista siinä ei kyllä olis K ja T välillä hippustakaan, se olis pelkkää lavalla pelleilyä.

Ei se tietenkään olisi mitään lavalla pelleilyä vaan tarkasti harkittu osa lavashowta.

Ketju on lukittu.