Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis, G case piti kirjoittaa. Onneksi ei ole mitään K casea 😂
Odotetaan nyt ees sitä Euroopan rundia, kyllä K varmaan vahingossa jonkun kohun saa aikaiseksi. :'D
Onpahan K:lla sentään sen jälkeen hyvä tekosyy olla menemättä keikkailemaan Suomen ulkopuolelle tuon jälkeen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/jokeroutsubs/status/1708476656388648996?s=46&t=291i2SgETB…
K ollut kärppänä tykkäämässä JOSubsin postistaVoi muru. We know.
On se B vaan taas niin söpö tuossakin. Harmaat ei ole minusta näkyvästi lisääntyneet, mutta kai hän itse paremmin tietää, kun niin väitti.
Mä en tajua, miten tossa Bojčissa voi olla noin monta puolta samanaikaisesti. Välillä se on niin söpön ja viattoman lapsosen oloinen, että melkein hävettää olla kuolaamassa seuraavassa hetkessä.
No tämä! Tuossa se hyppii sohvalla kuin pikkupoika ja vain viikkoa aiemmin huokaili päälle astumisen hekumassa Olympian lavalla kuin... noh, tiedätte kyllä
Yritän tässä kuvitella Robinia tuossa jälkimmäisessä tilanteessa. Ensimmäinen häneltä sujuu kyllä. Melkein hävettää tällaistakin kuvitella, mutta olisiko Robinista tuohon, jos yrittäisi vai vaatisiko se oikealta luonteeltaan jotain muuta kuin R on.
Ei ei Robinia voi kuvitella makaamassa lavalla tukka silmillä ja huokailemassa, ei myöskään Johannesta. B:llä on tuollainen rohkeampi ja seksikkäämpi ote esiintymisessä.
Oh god nou🙈🤣. Ei tosiaankaan. Robinin vielä ehkä jotenkin, mutta Johannes
Käärijää ja Bojania voisi pyytää tuomareiksi Voiceen. Miettikää sitä hassuttelun määrää livelähetyksissä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se B vaan taas niin söpö tuossakin. Harmaat ei ole minusta näkyvästi lisääntyneet, mutta kai hän itse paremmin tietää, kun niin väitti.
Mä en tajua, miten tossa Bojčissa voi olla noin monta puolta samanaikaisesti. Välillä se on niin söpön ja viattoman lapsosen oloinen, että melkein hävettää olla kuolaamassa seuraavassa hetkessä.
No tämä! Tuossa se hyppii sohvalla kuin pikkupoika ja vain viikkoa aiemmin huokaili päälle astumisen hekumassa Olympian lavalla kuin... noh, tiedätte kyllä
Yritän tässä kuvitella Robinia tuossa jälkimmäisessä tilanteessa. Ensimmäinen häneltä sujuu kyllä. Melkein hävettää tällaistakin kuvitella, mutta olisiko Robinista tuohon, jos yrittäisi vai vaatisiko se oikealta luonteeltaan jotain muuta kuin R on.
Ei ei Robinia voi kuvitella makaamassa lavalla tukka silmillä ja huokailemassa, ei myöskään Johannesta. B:llä on tuollainen rohkeampi ja seksikkäämpi ote esiintymisessä.
Oh god nou🙈🤣. Ei tosiaankaan. Robinin vielä ehkä jotenkin, mutta Johannes
Ei kyllä Robiniakaan. EI. 😀
Missäs tällanen juttu on ollut? Kaipais tosiaan lähdetietoja tolta cykalta
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3204064747183208365?igshid=M2M…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannes huokailee vain mun kanssa.
T. Jure
Okei kuka muu luki huorailee eikä huokailee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotetaan nyt ees sitä Euroopan rundia, kyllä K varmaan vahingossa jonkun kohun saa aikaiseksi. :'D
Onpahan K:lla sentään sen jälkeen hyvä tekosyy olla menemättä keikkailemaan Suomen ulkopuolelle tuon jälkeen. :D
Mä vähån luulen että hän ei muutenkaan ole Suomen ulkopuolella keikkailusta kovin innoissaan, eikö sanonut haastettelussakin että keskittyy Suomen markkinaan. Ehkä keväällä käy vetämässä jonkun rundin Espanjassa ja ehkä Puolassa ja varmaan niissä euroviisutouhuissa, mutta veikkaan että sen jälkeen pysyy Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko ostaa tänään taas niitä kirpeitä TV Mixejä <3
*huvaa iltaa maiskis maiskis*
Olikohan JO:n pojat koskaan syöneet niin hyviä karkkeja? Reissatessa huomannut, että monissa maissa on paljon huonommat namut kuin täällä meillä.
En tiedä muistanko oikein vai väärin mut eikös Johannes ole kuitenki näytellyt seksykohtauksia ja puhunut tuhmia leffoissa/tv-sarjoissa. Että ehkä onnistuisi jos se menis näyttelijämoodiin. Mut noin muuten ei. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähån luulen että hän ei muutenkaan ole Suomen ulkopuolella keikkailusta kovin innoissaan, eikö sanonut haastettelussakin että keskittyy Suomen markkinaan. Ehkä keväällä käy vetämässä jonkun rundin Espanjassa ja ehkä Puolassa ja varmaan niissä euroviisutouhuissa, mutta veikkaan että sen jälkeen pysyy Suomessa.
Ja ehkä voisin sen yhden keikan siellä Sloveniassa käydä heittämässä, se ehkä vähän kuuluis asiaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cx2wf-dIe4i/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
cyka on jakanut tämän haastattelijan julkaisun storyyn. haastattelijaa seuraa joker out joten eiköhän ole luotettava
Hyvää iltaa ystävät, kotiutunut mökkinauta täällä! Onneksi ei tarvinnut hypätä ratin taakse kotimatkalla, ei jäänyt kotiin kuin 30 sivua luettavaa. Mitäkä sitten puuhailin puhelinvapaan vuorokauden aikana? Kirjoitin 25 sivua päiväkirjaan Logomon keikasta ja samaan syssyyn vielä sitä seuranneet päivät, nyt ollaan ajan tasalla jälleen. Ja lueskelinhan minä myös Slovenian matkaopasta. Olen vissiin sitten alitajuisesti kumminkin ollut täällä, kerta on yhteismatka Sloveniaan ollut pohdinnassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan JO:n pojat koskaan syöneet niin hyviä karkkeja? Reissatessa huomannut, että monissa maissa on paljon huonommat namut kuin täällä meillä.
Pistin merkille, että B sanoi Instan lähetyksessä "sour" vaikka pussin kyljessä lukee "kirpeä". K kääntänyt vai osaako jo noin hyvin suomea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen asunut useissa Euroopan maissa ja Suomessa on kyllä poikkeuksellisen hyvät karkit. :) Monissa maissa ei myös ole ollenkaan tai about ollenkaan pusseja, joissa olisi useaa eri laatu, siis voi tuurilla olla keltainen ja sininen viinikumi, mutta ei vaahtis ja hedelmäkarkki samassa. Nykyisssä asuinmaassani on aivan surkeat karkkihyllyt ja suurkaupungissa on tyyliin kaksi kauppaa, josta saa irtiksiä. Tosi vaikea löytää mitään muuta kuin minttukarkkeja, viinikumia, vaahtiksia tai lehmätoffeeta.
Joten jos porukassa on karkkihiiriä ja varmaan ainakin joku on, voi olla vaikka kuinka onnellinen faneilta saaduista karkeista. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistin merkille, että B sanoi Instan lähetyksessä "sour" vaikka pussin kyljessä lukee "kirpeä". K kääntänyt vai osaako jo noin hyvin suomea?
Haluan kuulla Bojanin lausumassa kirpeä
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin sorsa bojanin stoorissa oikein on 😂 hitto tuo mies on kyllä yllätys joka kerta
Hei! Entä jos B ja K aloittavat luontodokumenttisarjan sen jälkeen kun matkailusarja on saavuttanut valtaisan suosion? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Bn merkityissä tämmöisestä. Alkuperä? https://www.instagram.com/p/Cx2wf-dIe4i/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mikkekin jakanut tämän naked sauna jutun stoorissaan.
https://instagram.com/stories/photomikke/3203897639124292879?utm_source…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja ehkä silloin tällöin ottaa kutsun vastaan jonnekin festareille jos tekee mieli saada vaihtelua keikkamaisemiin.
Mutta mua ei kyllä yhtään haittaa vaikka K pysyisi 100 % suomessa tän vuoden jälkeen jos niin haluaa. Suurin osa ulkkarifaneistakin tulee sietämään sen kans, ihan samalla tavalla kuin esim jotain Japanilaisia tai Taiwanilaisia indiebändejä fanittavat tajuaa ja hyväksyy että kyseinen bändi ei ole lähdössä maansa ulkopuolelle keikkailemaan, ja niiden matskusta nautitaan netin kautta. Jos kyseiset bändit edes antavat vähääkään huomiota kv faneilleen puhumalla välillä englantia heille somessa niin sekin otetaan suurella ihastuksella vastaan.
Johannes huokailee vain mun kanssa.
T. Jure