Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Boitsun Bossit Kärtsän päässä lavalla listalle.
Eikai ne nyt olis mitenkään olleet lavalla naamassa. Kotona sitten on aivan eri asia...
Tämä maski oli kyllä mun loppuni. Varsinkin se, miten K omistajan elkein marssi paikalle se päässä ja komensi kaikki kyykkyyn samantien.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Meksiko-teema nyt oli, jos siis H:lla oli Meksikon lippukin suussa? Eikö K kommentoinut, et joku oli tullut Meksikosta asti keikalle vai kuulinko väärin?
Ei Meksikon lippu ole yksivärisesti valkoinen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lady slo madam cyka?
Onko Madam Cyka suomalainen?
Se on italialainen
Roustas kyllä vauva-palstan. Selvistäkkää asiat aina ensin sanoi lopuksi.
En tiedä kumpi on "pahempi" kuumuudeltaan. Tampereen B Demoni vai Seinäjoki K ccc maski..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi mennä nukkumaan, ennenku selviää, oliko kostopitsi Härtsän suussa.
Taisi olla Meksikon (?) lippu, ikävä kyllä
Siis porukka on ollut niin omissa sfääreissään ja syvällä B&K brainrotissa, et painijamaski on vääntynyt ihmisten mielissä Boitsun boksereiksi ja Meksikon lippu kostopitsiksi. 😅
Vetikö muuten 2 CCC:n? Jos kerran laittoi ihmisiä kyykkyyn niin vissiin :D ajattelin että siitä olisi luovuttu syksyn keikoille
Nythän alkaa Kinktober eli ihmiset kirjoittavat kinky-fanficcejä lokakuun, monet joka päivälle eri kinkin. Monet tosin näyttävät tehneen ko. listan jo valmiiksi, että mistä aiheista kirjoittavat, mutta saa nähdä meneekö jotain listoja tämän viikon myötä uusiksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä maski oli kyllä mun loppuni. Varsinkin se, miten K omistajan elkein marssi paikalle se päässä ja komensi kaikki kyykkyyn samantien.
Onkohan siellä sohvaa rytkytetty maski päässä? Ja joo hyppään jo meren pohjaan muu ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vetikö muuten 2 CCC:n? Jos kerran laittoi ihmisiä kyykkyyn niin vissiin :D ajattelin että siitä olisi luovuttu syksyn keikoille
Tosta nyt jäi kertomerkki pois mutta siis vetikö kaksi kertaa
K: did you see me wearing the mask?
B: you had a mask? What mask? Why?
K: because i am a baaaad assss biiiitch ...
B: you're not
K: i am!
B: you're not
K: yes, i know, i'm not
https://twitter.com/koppitules/status/1707838055346766331?t=Zt5EYwYMPEw…
Tässä vielä tämä kun K saapuu maskissa ja käskytys alkaa suorilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥵
https://twitter.com/koppitules/status/1707836552531829219?t=WzEWHZpnN9F…
Ehkä olen vähemmistössä, mutta tää maski ei oikein nappaa. Tykkään enempi kaikesta hauskasta rekvisiitasta kuten hatuista, siivistä, paidoista jne.
Joo en minäkään, liikaa symboliikkaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lady slo madam cyka?
Onko Madam Cyka suomalainen?
Se on italialainen
Edelleen ukrainalainen. Menkää lukemaan se ylen artikkeli JO Helsingin keikasta, siinä se esiintyy (kuvakin on).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä kuva CCC:stä
No mitä ihmettä - eihän tuota voi sokeakaan tulkita boksereiksi 🙄🙄🙄
I want to believe, et Kärppy tullut lavalle Boitsun Bossit naamalla. 😂
Kärppy saa tulla mun puolesta lavalle tai Boitsun Bosseihin tai naamalle tai mihin hyvänsä, ollaan hyvin sallivia täällä turhaan parjatulla palstalla. 😇
Horny jailistä on vapautunut pari paikka että ei kun suoraan sinne mukisematta.
Joo mä meen
Mä tuun kans.
Tämä oli söpö 🥰 en ollut ennen nähnyt. Bojan turkoosilla matolla.
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1707797796617670723/mediaView…
Vierailija kirjoitti:
Sirpan livessä joku kirjoitti kommentin, että tule K lukemaan Vauvan fiilistelyketjua, siellä on eri meinink!! 😅😅 Toivottavasti ei tule 🙈
Tuota saaaaatoin olla minä. T. Annaliisa8
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/koppitules/status/1707838055346766331?t=Zt5EYwYMPEw…
Tässä vielä tämä kun K saapuu maskissa ja käskytys alkaa suorilta.
Herra varjele.
Mikä tää Meksiko-teema nyt oli, jos siis H:lla oli Meksikon lippukin suussa? Eikö K kommentoinut, et joku oli tullut Meksikosta asti keikalle vai kuulinko väärin?