Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos laittajalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähån on nyt tultava yksiselitteinen vastaus. Muu ei käy. Mainittiinko vauva vai ei??😱
Mainittiin. Puhui onneksi mammoista, ei naudoista.
Puhuks se siis tän palstan mammoista, jotka paheksuu välispiikkejä? No sittem se on kyllä vieraillut täällä todella randomisti..
Täällä taistellaan pyllykän ja perseen olemassaolon oikeutuksesta ja kostopitsin pallukkakuviosta 🤣
Kavereiltaan saanut jotain screenshotteja, mut kuulosti siltä et ei kyl tästä ketjusta.
Vakuutti, että ei valehtele Onlyfansin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverit, kysykää Jereltä milloin se onlyfans aukeaa niin meidän ei tarvii täällä mouruta sen perään enää. Tai siis sen perää. Eiku pylpyrää.
Ai tätä? 🤩
https://www.instagram.com/reel/CxwluyoopHY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==😳 Jestas mikä per se...
No äläpä. Tuijotin tota niin kauan, että näkyy varjokuvana, kun suljen silmäni !! 😳😃
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun asiasta mainittiin, niin tunnen hiljaisten slovenialaisten läsnäolon
Älä vaan mainitse terapeutille tästä, tulee omaKantaan aikamoiset merkinnät. xD
Hei Häärijä! Mites Krisin kanssa sujuu? Kai me teidätkin voidaan aateloida Suovenian kreiveiksi tms. Vai haluatteko olla herttua pari?
Vierailija kirjoitti:
Vakuutti, että ei valehtele Onlyfansin suhteen.
Eiks se puhunu ihan yleisesti että ei valehtele faneille. Suhtaudun Onlyfansiin edelleen läppänä 🙈.
Nopeeta toimintaa, kaverit 😂
Heti tuli Onlyfanssin vahvistus.
Meinaako se oikeasti perustaa sen OF tilin? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Jos perustaa niin toivottavasti vasta sitte ku musiikkiura on ohi.
Miten mulla meni tää Only Fans ohi. Miten surkea liven katsoja mä oikein olen D:
Vierailija kirjoitti:
Sohvan rytkytys KIREE
Ei helkkari tää on mun lempibiisi Kärtsältä mut nyt se on pilalla.
Tai siis joka kerta kun kuulee niin pitää sitten siinä samassa hetkessä hakeutua p*rnon pariin tai pyytää mieheltä sisustusapua makkarin puolella.
Rysk rysk
Toivottavasti perustaa heti. Ja puhui sen olevan tulossa :)
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla meni tää Only Fans ohi. Miten surkea liven katsoja mä oikein olen D:
Mullakin meni ohi xD
Noh pyh. Mä haluan kunnon servauksen. No niin Kärtsä laita naudat oikeasti tulikasteen alle ja seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Siitä ei jäisi ainakaan miinukselle, oikeesti tienaisi sillä satoja tuhansia vaik ei edes postaisi mitään kovin rohkeeta settiä.
Only Fans mainittu.